افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

کت کتانی ساق ثابت تابستانی; البته امسال وقت آن رسیده است که کت را جور دیگری تجربه کنید!

  • کد خبر : 32675
کت کتانی ساق ثابت تابستانی;  البته امسال وقت آن رسیده است که کت را جور دیگری تجربه کنید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز فراموش نکنید که مانتوهای تابستانی نیز مانند مانتوهای پاییزی باید از همان پارچه های فصل تهیه شوند، زیرا آب و هوا به گونه ای تغییر می کند که دیگر نمی توانید مانتوهای فصل گذشته را بپوشید. پس پیشنهاد ما برای مانتو تابستانی کت کتان است. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز فراموش نکنید که مانتوهای تابستانی نیز مانند مانتوهای پاییزی باید از همان پارچه های فصل تهیه شوند، زیرا آب و هوا به گونه ای تغییر می کند که دیگر نمی توانید مانتوهای فصل گذشته را بپوشید. پس پیشنهاد ما برای مانتو تابستانی کت کتان است. مانتو کتان یکی از پرطرفدارترین مانتوهای تابستانی است که می توان گفت هر ساله در میان ترندهای این فصل جذاب می درخشد. کتان پارچه ای باستانی است که از ساقه گیاه کتان تهیه می شد و در گذشته برای مومیایی کردن و همچنین پوشاک استفاده می شد. این پارچه بسیار سبک و دارای بافت کنفی است که باعث می شود هوا به راحتی از آن عبور کند. پارچه کتان مقاوم در برابر لکه و شستشو است و جذب رطوبت بالایی دارد و شما را در هوای گرم خنک نگه می دارد. بنابراین مناسب ترین پارچه برای فصل تابستان است. حال اگر می خواهید تابستان امسال را شیک و در عین حال جذاب سپری کنید، می توانید یک کت کتان گلدوزی شده بپوشید تا در عین مدرن و جذاب به نظر رسیدن استایلی راحت و خنک را تجربه کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارچه کتان از گیاه کتان به دست می آید و برای تهیه این پارچه می توان پس از جداسازی الیاف از قسمت میانی ساقه های گیاه کتان، پارچه کتان تولید کرد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از جدیدترین مدل های تابستانی با مانتوهای کتان را مشاهده کنیم.

گربه لنین

کت دوخت کتان; روندهای سال را بشناسید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کت های گلدوزی شده جزو ترندهای داغ سال هستند، بنابراین اگر می خواهید شیک و شیک به نظر برسید، بهتر است یکی از این مانتوها را در کمد لباس خود داشته باشید، البته قبل از خرید کت کتانی، خوب است بدانید که پارچه کتان خاصیت ارتجاعی ندارد، بنابراین برای انتخاب سایز کتانی، از سایز بلند یا کتانی خود مطمئن شوید. پس اگر برای تابستان امسال به دنبال چنین مانتویی هستید بهتر است یک مانتو کتان گلدوزی شده را امتحان کنید تا علاوه بر گذراندن روزهای تابستانی راحت و خنک، خوش لباس باشید.

گربه لنین

گربه لنین

کت کتان کتی; البته این بار کتان طبیعی

تاریخچه پارچه کتان به هزاران سال پیش برمی گردد، جالب است بدانید که برخی از شواهد یافت شده در غاری در اروپای شرقی (گرجستان امروزی) نشان می دهد که قدمت منسوجات کتان به بیش از 30000 سال قبل می رسد. حالا امسال دنیای مد و مد دقیقا به یکی از انواع قدیمی و اولیه پارچه کتان یعنی کتان طبیعی اشاره دارد. پالتوهای کتان طبیعی یکی از ترندهای جذاب دنیای مد در تابستان امسال است، بنابراین اگر می خواهید تابستان امسال را جذاب تر اما در عین حال بدیع و مینیمال سپری کنید، یک کت کتان طبیعی می تواند برای شما معجزه کند. فراموش نکنید که این مانتوها نسبت به انواع بالا ست کردن راحت تری دارند، پس می توان گفت بهتر از هر چیز دیگری می توانید این مانتوها را با لباس های تابستانی رنگارنگ ست کنید.

گربه لنین

گربه لنین

مانتو کتان کلاسیک و رسمی; مهمانی با سبک و راحتی

مواد تشکیل دهنده پارچه کتان 70 درصد پنبه، 20 درصد ویسکوز و 10 درصد پلی استر است و به دلیل فرآیند سختی که برای تولید این پارچه طی می کند، قیمت آن کمی گران است. پس عجیب نیست که از این پارچه برای ساخت مانتوهای رسمی و رسمی استفاده می کنند. برای داشتن تابستانی جذاب و در عین حال راحت حتی در مهمانی های رسمی می توانید از میان مانتوهای کتانی کتی با طرح های ظریف انتخاب کنید. این مانتوها به راحتی با شلوارهای تلمبه ای و بوت کات ست می شوند و می توان گفت استایل شما را به کلاسیک نزدیک می کند.

گربه لنین

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.