افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

پیوس: پرسپولیس فصل بعد به یک شرط قهرمان لیگ می شود/نمی توان به زاهدی تنها تکیه کرد

  • کد خبر : 32667

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر قرمزها بتوانند یک مهاجم نوک جذب کنند، فصل آینده قهرمان لیگ برتر می شوند. فرشاد پیوس در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس در فاصله کمتر از دو هفته مانده به شروع لیگ برتر بیستم، اظهار داشت: پرسپولیس حدود یک ماه بعد از قهرمانی در جام […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر قرمزها بتوانند یک مهاجم نوک جذب کنند، فصل آینده قهرمان لیگ برتر می شوند.

فرشاد پیوس در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس در فاصله کمتر از دو هفته مانده به شروع لیگ برتر بیستم، اظهار داشت: پرسپولیس حدود یک ماه بعد از قهرمانی در جام حذفی شکست خورد و مسائلی مانند ادامه همکاری گل محمدی، حفظ ستاره های فصل گذشته و فسخ قرارداد بیرانوند باعث شد پرسپولیس در حالی که در آن زمان رقیب تراکتورسازی بود، از رقبای خود عقب بماند. در حال حاضر با وجود اینکه پرسپولیس خریدهای خوبی انجام داده و بر اساس نیاز خود در نقل و انتقالات شرکت کرده اما شرایط شیرهای سرخ خوب نیست و این تیم برای حضور در سه تورنمنت کامل نیست.

وی افزود: درست است که بازیکنان و ستاره های اصلی فصل گذشته حفظ شدند و قراردادشان تمدید شد اما وقتی خط به خط پیش می رویم می بینیم که گل محمدی برای تکمیل لیست تیمش نیاز به اضافه کردن چند بازیکن دیگر دارد. با جدایی آل کثیر، دیاباته و پریرا در خط حمله، خلاء بزرگی ایجاد شده و باید حداقل دو مهاجم و گلزن خوب امضا شود. اگر این اتفاق نیفتد پرسپولیس در طول فصل و لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه می شود.

مهاجم سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی های شهاب زاهدی را دیده ام، این بازیکن مهاجم خوبی است اما نمی توان به تنهایی به او تکیه کرد. فوتبال ورزش سنگینی است و مسائلی مانند مصدومیت و محرومیت هر لحظه بازیکن را تهدید می کند، بنابراین لازم است مربی روی نیمکت باز باشد و در صورت لزوم با حرکت دادن بازیکنانش تاکتیک را تغییر دهد. بنابراین پرسپولیس باید حداقل یک مهاجم درجه یک را به خدمت بگیرد.

پیوس با اشاره به اینکه خط حمله یک تیم یکی از مهم ترین پست های فوتبال است، تصریح کرد: شما بهترین دروازه بان و بهترین خط دفاعی تیم را دارید اما تا زمانی که در خط حمله یک مهاجم گلزن نداشته باشید زحمات همه اعضای تیم به هدر می رود. آل کثیر فصل گذشته گل های مهمی برای پرسپولیس به ثمر رساند و حالا جانشینی او کار آسانی نخواهد بود اما مدیران باشگاه باید هر چه زودتر یک مهاجم باکیفیت به خدمت بگیرند تا پرسپولیس در طول فصل با رقبای قدرتمندی مثل سپاهان، تراکتور و استقلال رقابت کند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که “پیش بینی شما برای قهرمان فصل آینده لیگ چیست؟”، گفت: هنوز برای اظهار نظر درباره قهرمان فصل آینده زود است، نیم فصل باید بگذرد و شرایط تیم ها بررسی شود تا بتوانیم درباره مدعیان قهرمانی اظهار نظر کنیم. سه مدعی قهرمانی فصل گذشته پرسپولیس، سپاهان و استقلال به همراه تراکتور از جمله مدعیان آیمو هستند که البته نباید گل گهر را هم کنار گذاشت. فکر می کنم اگر پرسپولیس بتواند یک مهاجم خوب جذب کند، امسال هم قهرمان لیگ می شود.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)