افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

فوری؛ وام قرض الحسنه با شرایط ویژه و پرداخت آسان از بانک رسالت

  • کد خبر : 326664
فوری؛ وام قرض الحسنه با شرایط ویژه و پرداخت آسان از بانک رسالت

مدتی است که بانک رسالت خدمات خوبی را در زمینه خدمات بانکی ارائه می کند و خدماتی مانند افتتاح حساب غیرحضوری این امر را برای مشتریان این بانک تسهیل کرده است. در حال حاضر دو مورد از وام های این بانک در نظر گرفته شده است: وام از بانک رسالت وام قرض الحسنه بانک رسالت […]

مدتی است که بانک رسالت خدمات خوبی را در زمینه خدمات بانکی ارائه می کند و خدماتی مانند افتتاح حساب غیرحضوری این امر را برای مشتریان این بانک تسهیل کرده است. در حال حاضر دو مورد از وام های این بانک در نظر گرفته شده است:

وام از بانک رسالت

وام قرض الحسنه بانک رسالت در واقع یک وام با کارمزد 2 درصد است که بر اساس میزان سپرده شما و مدت سپرده گذاری شما نزد بانک تعیین می شود. حداکثر مبلغ وام 300 میلیون است و برای دریافت آن باید همان میزان سرمایه را برای مدت حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه در همان بانک واریز کنید. اگر سرمایه شما کمتر از این مقدار باشد می توانید با 6 ماه سرمایه گذاری همان مبلغ وام بگیرید. ضمناً با هر ماه واریز اضافه، 2 قسط به مدت بازپرداخت اضافه می شود.

وام بانکی رسالت بدون وثیقه

یکی دیگر از خدمات خوب بانک رسالت اعطای وام بدون نیاز به وثیقه است. اما برای این کار باید بتوانید از بانک رسالت اعتبار ممتاز دریافت کنید. با دریافت این اعتبار دیگر نیازی به داشتن ضمانت نامه برای دریافت وام نخواهید داشت. نداشتن سابقه بد، نداشتن چک بلامحل یا معوقه از جمله مواردی است که برای اخذ اعتبار حق بیمه رعایت می شود.

برای انجام این اعتبارسنجی باید به سامانه مرات مراجعه و ثبت نام کنید. اطلاعات درآمد، سابقه پرداخت بدهی و چک های بد از جمله عواملی هستند که بر دریافت اعتبار حق بیمه تأثیر می گذارند. ویژگی هایی مانند مذهب، نوع سازمانی که فرد در آن کار می کند، سابقه بیماری یا تعهدات حمایتی بر این امتیاز تأثیری ندارد.

پس از دریافت وام، با احتساب حداکثر مبلغ وام 150 میلیون تومانی، نرخ سود پنج درصد و حداکثر 36 ماه برای پرداخت اقساط، وام گیرنده باید ماهانه 4 میلیون و 495 هزار تومان پرداخت کند. در پایان سررسید، مجموع مبلغ وام و سود از محل سازوکار تدبیر به 161 میلیون و 895 هزار تومان می رسد.

ضمناً وام گیرنده باید مبلغ 300 هزار تومان بابت هزینه های اضافی از جمله تشکیل پرونده در بانک و تأیید اعتبار در بانک زمین ایران بپردازد.

بانک شهرکاف مبلغ این وام را 3 میلیون تومان و سقف آن را 50 میلیون تومان تعیین کرده است. طبیعتاً کارکنان بانک شهر می توانند تا سقف 100 میلیون توکن از این وام بهره مند شوند. نرخ سود این وام بدون وثیقه 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

اکنون با احتساب مبلغ وام 50 میلیون تومانی، نرخ سود 23 درصدی و مدت بازپرداخت 36 ماهه، وام گیرنده باید در هر قسط ماهانه یک میلیون و 935 هزار تومان به بانک شهر پرداخت کند. همچنین در پایان سررسید، وام گیرنده باید در مجموع 69 میلیون و 677 هزار توکن به بانک شهر بازگرداند.

لازم به ذکر است که وام گیرنده برای تشکیل پرونده و سایر هزینه های اضافی نیز باید 100 هزار تومان به بانک پرداخت کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=326664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.