افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

اعمال نظرات کارشناسان کانون خبرگان برنامه ریزی در تشکیلات برنامه و بودجه

  • کد خبر : 326627
اعمال نظرات کارشناسان کانون خبرگان برنامه ریزی در تشکیلات برنامه و بودجه

به گزارش بازار، سیدحمید پورمحمدی از سازمان برنامه و بودجه کشور در دیدار با اعضای کانون خبرگان برنامه ریزی کشور با اشاره به برگزاری اولین نشست عمومی در روزهای نخست دولت با اعضای کانون خبرگان برنامه ریزی کشور که همه پیشکسوتان برنامه ریزی کشور، نشان از اهمیت این انجمن برای سازمان است و با استفاده […]

به گزارش بازار، سیدحمید پورمحمدی از سازمان برنامه و بودجه کشور در دیدار با اعضای کانون خبرگان برنامه ریزی کشور با اشاره به برگزاری اولین نشست عمومی در روزهای نخست دولت با اعضای کانون خبرگان برنامه ریزی کشور که همه پیشکسوتان برنامه ریزی کشور، نشان از اهمیت این انجمن برای سازمان است و با استفاده از نظرات و راهکارهای انجمن به دنبال ایجاد ارتباط بین گذشته و حال نظام برنامه ریزی کشور هستیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ظرفیت کارشناسی این سازمان را یکی از مهم ترین توانمندی های فکری و راهبردی دولت دانست و گفت: این ظرفیت کارشناسی است که می تواند با ارائه حساب شده و دقیق از اجرای طرح های ناکارآمد جلوگیری کند. برنامه ها

پورمحمدی افزود: با تکیه بر بدنه کارشناسی سازمان برنامه و بودجه، توجه ویژه به شورای اقتصاد به عنوان قدیمی ترین شورای اقتصادی کشور و پرهیز از ایجاد شوراهای موازی و حمایت ویژه دولت از اولویت های این سازمان در تخصیص منابع از جمله درخواست های من از رئیس جمهور است که موافقت و حمایت خود را اعلام کرده است.

وی سپس با بیان اینکه با انتصابات جدید فضای سازمان برنامه و بودجه آماده بهره گیری از نظرات کارشناسی اعضای کانون خبرگان برنامه ریزی است، گفت: اولین جلسه شورای عالی هدایت برنامه هفتم برگزار شد. به ریاست معاون اول رئیس جمهور انجام می شود و مقرر شد سازمان برنامه و بودجه، 218 سند و آیین نامه و دستورالعمل اجرایی مربوط به برنامه هفتم را تهیه و تنظیم کند. تجربه انجمن خبرگان برنامه ریزی می تواند به سازمان کمک کند. در این زمینه

معاون رئیس جمهور در پایان خواستار حفظ و توسعه ارتباط انجمن با سازمان برنامه و بودجه کشور شد و افزود: در تلاش هستیم اطلاعات لازم را در اختیار انجمن قرار دهیم و همچنین دسترسی لازم را برای اعضای انجمن ایجاد کنیم. انجمن برای استفاده از کتابخانه و مرکز اسناد سازمان.

بیان نظرات و نقطه نظرات اعضای کانون خبرگان برنامه ریزی.

در این جلسه چند تن از معاونان سازمان برنامه و بودجه و تنی چند از اعضای کانون خبرگان برنامه ریزی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص مهمترین چالش ها و مسائل نظام برنامه ریزی و بودجه کشور و راهکارهای تقویت و توسعه تعامل پرداختند. و ارتباط این انجمن با سازمان برنامه و بودجه بودجه کشور را ارائه کرد.

در پایان مقرر شد جلسات کانون کارشناسان برنامه ریزی با سازمان برنامه و بودجه کشور در فواصل زمانی معین با تمرکز بر موضوعات خاص ادامه یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=326627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.