افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

رنگ فرش با سرامیک سفید همخوانی دارد/خاص ترین رنگ این است که اگر دارید خوش سلیقه هستید.

  • کد خبر : 326503
رنگ فرش با سرامیک سفید همخوانی دارد/خاص ترین رنگ این است که اگر دارید خوش سلیقه هستید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- یک سری عناصر در دکوراسیون وجود دارد که بسیار به چشم می آیند و به همین دلیل باید به زیبایی هر چه بیشتر در دکوراسیون طراحی و قرار گیرند، مثلا تلویزیون یکی از این وسایل است، به همین دلیل باید بهترین باشید مکانی برای تلویزیون […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- یک سری عناصر در دکوراسیون وجود دارد که بسیار به چشم می آیند و به همین دلیل باید به زیبایی هر چه بیشتر در دکوراسیون طراحی و قرار گیرند، مثلا تلویزیون یکی از این وسایل است، به همین دلیل باید بهترین باشید مکانی برای تلویزیون دکوراسیون را پیدا کنید و طوری درست کنید که این وسیله از تمام قسمت های خانه دید خوبی داشته باشد و البته دکوراسیون را زیباتر جلوه دهد و دکوراسیونی شیک برای شما ایجاد کند. به عنوان مثال، ساعت را در بالا قرار ندهید، زیرا در این صورت فضا به هم ریخته به نظر می رسد و هرکسی که می خواهد تلویزیون تماشا کند نمی تواند به خوبی تمرکز کند.

حال در این بین یک مورد دیگر از این مدل وجود دارد که بزرگ است و جلب توجه می کند که در این مقاله می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم زیرا این مورد در خانه های ما ایرانی ها به مقدار زیاد یافت می شود یعنی در کمترین حالت شما نیاز به دو فرش آنها را در خانه دارید که می توانند اندازه های مختلفی داشته باشند، از فرش جلوی سینک گرفته تا فرش پذیرایی و … و نکته مهم در مورد این مقاله نحوه ترکیب آن با دیگران است. عناصر در دکوراسیون برای رسیدن به انسجام و هماهنگی. لازم به ذکر است که در این مقاله می خواهیم در مورد رنگ فرش مناسب برای سرامیک سفید صحبت کنیم پس اگر می خواهید این دو عنصر را با هم ترکیب کنید با ما همراه باشید.

فرش لاکی در کنار سرامیک سفید; زیبایی به سبک سنتی

موضوعی که در زمینه های مختلف از سبک تا دکوراسیون بسیار حائز اهمیت است، نقطه کانونی است که می تواند جلب توجه کند. به عنوان مثال، در استایل شما، اگر تاپ مشکی می پوشید، اما رنگ نارنجی کیف را انتخاب می کنید، البته نقطه کانونی شما کیف شما خواهد بود که تمام تمرکز استایل روی آن است. حالا در دکوراسیون خیلی ها به دنبال ایجاد چنین موقعیتی هستند، یعنی نقطه کانونی که همه توجه ها را به خود جلب کند. کدام مقاله برای این منظور بهتر از فرشی است که روی زمین است و با رنگ و طرحش توجه زیادی را به خود جلب می کند و حالا در این بین می توان فرش رنگی را نگه داشت که هیچ گاه رفت و آمد نداشته باشد. سرامیک های سفید را انتخاب کنید و در مرکز توجه قرار بگیرید. مثلاً فرش قرمز یا لاکی وجود دارد که امروزه در بین وبلاگ نویسان بسیار مد شده است و افراد زیادی قصد دارند این ترکیب رنگی را امتحان کنند که به نوعی فضا را کلاسیک و سنتی می کند.

رنگ فرش مناسب با سرامیک سفید.

قالیچه آبی سرمه ای روی سرامیک سفید، فضا را اصیل جلوه می دهد.

تعدادی رنگ وجود دارد که به دلیل وزن زیاد می توان آنها را اشرافی و شیک دانست، به عنوان مثال سبز غازی یکی از این رنگ هاست که بسیاری آن را اشرافی می دانند، اما این رنگ تنها رنگ نیست و رنگ های دیگری مانند آبی سرمه ای می تواند با آن هم تراز باشید که به دلیل رنگ فرش بسیار زیبا و جذاب است و می تواند ظاهری شیک و باکلاس به فضا ببخشد.

البته باید به این رنگ برای فرش توجه کنید، استفاده از آن برای فضاهای کوچک توصیه نمی شود، زیرا به دلیل تیره بودن این رنگ، فضا کوچکتر از آنچه هست به نظر می رسد، پس بهتر است از آن استفاده کنید. آن را این رنگ فرش برای فضاهای بزرگ کاربرد دارد و زیبایی این محیط ها را تا حد امکان افزایش می دهد.

رنگ حصیر برای سرامیک های سفید مناسب است.

با یک فرش خاکستری روی سرامیک سفید شیک باشید

خوب، شاید با کف سفید رنگ مد روز پیدا کنید که مد روز است، خوب، در این زمینه باید به شما بگوییم که خاکستری می تواند یک رنگ منحصر به فرد برای این تم که بسیار پرطرفدار است و یک رنگ خنثی است، باشد. رنگ، شما انتخاب کنید رنگ های دیگر را در دکوراسیون باز می کند و به دلیل روشن بودن می تواند فضا را بزرگتر از آنچه هست جلوه دهد و برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است. پس بدون تردید این رنگ را در کنار سرامیک سفید انتخاب کنید، خوبی دیگر این است که هم برای فضاهای کلاسیک و هم برای فضاهای مدرن قابل استفاده است.

رنگ حصیر برای سرامیک های سفید مناسب است.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=326503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.