افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
2

طرز تهیه پیتزا سیب زمینی نارگیلی بدون فر / ترکیبی از دو غذای محبوب که فوق العاده است

  • کد خبر : 326414
طرز تهیه پیتزا سیب زمینی نارگیلی بدون فر / ترکیبی از دو غذای محبوب که فوق العاده است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- فست فودها علیرغم تبلیغات منفی که در مورد آنها می شود، بسیار محبوب هستند. بسیاری از افراد این نوع غذا را فقط در رستوران ها میل می کنند و برخی نیز سعی می کنند انواع پیتزا، کوفته، سرخ کردنی و… درست کنند. در خانه و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- فست فودها علیرغم تبلیغات منفی که در مورد آنها می شود، بسیار محبوب هستند. بسیاری از افراد این نوع غذا را فقط در رستوران ها میل می کنند و برخی نیز سعی می کنند انواع پیتزا، کوفته، سرخ کردنی و… درست کنند. در خانه و فست فود را به روشی سالم تر و کم کالری میل کنید.

قبلاً گفتیم که آشپزخانه دنیای خلاقیت و نوآوری است. می توانید طعم ها و حتی غذاهای مختلف را با هم ترکیب کنید و غذاهای تازه و جذابی تهیه کنید. پیتزا سیب زمینی کاکائویی یکی از آن غذاهای بدیع است که از خوشمزگی صحبت نمی کند. حتی می توانید آن را با ترکیب های مختلف از غذاهای مورد علاقه خود درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید. در ادامه طرز تهیه پیتزا سیب زمینی نارگیلی را به شما آموزش می دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه پیتزا سیب زمینی کاکائویی.

3 عدد سیب زمینی

2 عدد تخم مرغ

یک لیوان قارچ خرد شده

نصف لیوان ذرت پخته شده

یک هویج پخته

ژامبون مرغ چرخ کرده نصف لیوان

یک حبه سیر

کره 20 گرم

پنیر پیتزا به میزان لازم

نمک، فلفل سیاه، زردچوبه و آویشن به میزان لازم

روغن مایع به مقدار لازم.

personal-pitzaei-1

طرز تهیه پیتزا سیب زمینی نارگیلی

مرحله اول

سیب زمینی ها را بپزید و پوست بگیرید و له کنید. سپس با تخم مرغ، نمک و ادویه ها خوب مخلوط کنید تا مخلوط سیب زمینی و کاکائو یکدست شود.

مرحله دوم

کره را در ماهیتابه بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید. قارچ های خرد شده را اضافه کرده و تفت دهید. وقتی آب خشک شد نمک، فلفل سیاه و سیر له شده را اضافه کنید و کمی تفت دهید و از روی حرارت بردارید. هویج پوست گرفته و پخته شده را ریز خرد کنید.

personal-pitzaei-3

مرحله سوم

ماهیتابه ای با اندازه مناسب روی حرارت قرار دهید و روغن مایع بریزید. وقتی روغن داغ شد، نیمی از مخلوط سیب زمینی را داخل تابه بریزید و سطح آن را با پشت قاشق صاف کنید.

مرحله چهارم

ژامبون مرغ خرد شده، ذرت پخته شده، هویج پخته و خرد شده و قارچ تفت داده شده را روی سطح نارگیل سیب زمینی قرار دهید. مواد را با پنیر پیتزا پر کنید سپس بقیه مخلوط کاکائو و سیب زمینی را روی پنیر پیتزا بریزید و با پشت قاشقی که چرب کردید آن را صاف و یکدست کنید. سعی کنید دو لبه نارگیل سیب زمینی را به هم نزدیک کنید. در تابه را ببندید و حرارت را کم کنید تا یک طرف پیتزای سیب زمینی سرخ شود.

personal-pitzaei-6

مرحله پنجم

یک بشقاب مناسب در دهانه تابه قرار دهید و خمیر پیتزا را دوباره داخل تابه قرار دهید سپس آن را در طرف دیگر تابه قرار دهید تا سرخ شود.

مرحله ششم

پیتزای نارگیل سیب زمینی خوشمزه ما هم اکنون آماده است و می توانید آن را در بشقاب مورد نظر خود قرار دهید و با سس کچاپ و سالاد فصل سرو کنید. نوشیدنی

personal-pitzaei-7

اگر به آشپزی علاقه دارید، صفحه آشپزی را در سایت شایانوز با تمام دستور پخت های عالی دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=326414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.