افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

امید گلزنی پرسپولیس هنوز آماده نیست/ مهاجمی که نیاز به زمان دارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 32639
امید گلزنی پرسپولیس هنوز آماده نیست/ مهاجمی که نیاز به زمان دارد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار دوستانه تدارکاتی مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید تا بار دیگر برای بیست و سومین دوره لیگ برتر با آزمونی جدی روبرو شود. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر همچنان قصد دارد تا حد امکان بین بازیکنان فصل گذشته و […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار دوستانه تدارکاتی مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید تا بار دیگر برای بیست و سومین دوره لیگ برتر با آزمونی جدی روبرو شود.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر همچنان قصد دارد تا حد امکان بین بازیکنان فصل گذشته و بازیکنان تازه وارد هماهنگ شود تا نقاط ضعف آنها مانند گلزنی بازیکنان هجومی را پوشش دهد.

اتفاق مهمی برای پرسپولیس که مدافعانش به کشتار مهاجمان ادامه می دهند. سرخ ها در بازی مقابل صنعت نفت با دو گل محمدحسین کنعانی زادگان و فرشاد فرجی پیروز شدند تا دو مدافع پرسپولیس نقش ویژه ای در این برد داشتند. شهاب زاهدی، امید عالیشاه و مهدی عبدی به نوبه خود در خط حمله این تیم به میدان رفتند اما نتوانستند در دروازه تیم نفتی گلزنی کنند و به همین دلیل خروج عیسی آل کثیر و پیوستنش به سپاهان بیشتر به چشم آمد.

یحیی گل محمدی اگرچه برای رفع ضعف گلزنی تیمش با شماره 20 شهاب زاهدی را برای بازیکن تازه وارد تهاجمی به خدمت گرفته است اما عملکرد او در بازی های تدارکاتی نشان می دهد که باید به این بازیکن زمان بیشتری برای آماده سازی بدهد. به همین دلیل گل محمدی همچنان به دنبال جذب مهاجمان ملی و خارجی است تا جای خالی شیخ دیابات، لئاندرو پریرا و عیسی آل کثیر را پر کند و مشکل گلزنی تیمش را حل کند.

اخطار تدارکاتی پرسپولیس در حالی به صدا درآمد که این تیم پنج بازی ابتدایی نسبتا سختی در لیگ برتر دارد.

پرسپولیس در هفته اول میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود و پس از آن تریتب به مصاف تراکتورسازی، ذوب آهن، فولاد خوزستان و استقلال خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.