افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

اردوی مجروح پرسپولیس قبل از شروع لیگ! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 326026
اردوی مجروح پرسپولیس قبل از شروع لیگ! – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی در هفته اول لیگ برتر به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود که احتمال می رود برخی از بازیکنانش به دلیل مصدومیت در این دیدار در دسترس نباشند. تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار افتتاحیه بیست و چهارمین دوره لیگ برتر از ساعت 19:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) […]

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی در هفته اول لیگ برتر به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود که احتمال می رود برخی از بازیکنانش به دلیل مصدومیت در این دیدار در دسترس نباشند.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار افتتاحیه بیست و چهارمین دوره لیگ برتر از ساعت 19:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان رفت.

چرا که پرسپولیسی ها با وجود جدایی ستاره هایشان هنوز نتوانسته اند نقل و انتقالات کامل را انجام دهند و این تنها بخشی از مشکلاتی است که قرمزها در آستانه اولین بازی خود در لیگ برتر با آن مواجه هستند.

گفته می شود روز گذشته در جریان تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، علی علیپور مصدوم شد و نتوانست به تمرین ادامه دهد. لازم به ذکر است که وضعیت این مهاجم امروز مشخص می شود و احتمال غیبت او در دیدار هفته اول با ذوب آهن وجود دارد.

از طرفی اوستون اورنوف مصدوم است و وضعیت او برای اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر نامشخص است. اگرچه گفته می شود وضعیت او رو به بهبود است اما شاید خوان کارلوس گاریدو با ستاره ازبکستانی خود ریسک نکرده و در این دیدار از او استفاده نکند.

لازم به ذکر است امید عالیشاه که از ناحیه انگشت پا دچار شکستگی شده است در دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان غایب خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)