افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

از تولیدات انجمن نمایش لرستان حمایت می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 325923
از تولیدات انجمن نمایش لرستان حمایت می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، امین ابراهیمی در سخنانی گفت: با موافقت نماینده هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و در صورت درخواست گروه های نمایشی شهرستان های مختلف استان مهلت ارسال آثار برای شرکت در طرح حمایت اقتصادی انجمن هنرهای دراماتیک لرستان را تا 10 مرداد ماه سال جاری تمدید کردند. وی افزود: […]

به گزارش خبرگزاری مهر، امین ابراهیمی در سخنانی گفت: با موافقت نماینده هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و در صورت درخواست گروه های نمایشی شهرستان های مختلف استان مهلت ارسال آثار برای شرکت در طرح حمایت اقتصادی انجمن هنرهای دراماتیک لرستان را تا 10 مرداد ماه سال جاری تمدید کردند.

وی افزود: فراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی لرستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سه بخش تئاتر خیابانی، تئاتر صحنه ای و تئاتر کودک و نوجوان منتشر شده است.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی لرستان تصریح کرد: انجمن هنرهای نمایشی لرستان به همراه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره کل هنرهای نمایشی کشور و انجمن هنرهای نمایشی ایران در نظر دارد تا تقویت و حمایت از تولیدات تئاتری گروه‌های فعال، کشف استعدادهای نسل جدید و تداوم اجرای نمایش عمومی در گستره جغرافیایی استان‌های استان از تولید آثار جدید در بخش‌های نمایش خیابانی، نمایش صحنه و نمایش های کودک و نوجوان اجراها، از طراحی تا تولید و اجرای عمومی حمایت مالی می کند.

ابراهیمی گفت: این فراخوان در بخش های تئاتر خیابانی، تئاتر صحنه ای و تئاتر کودک و نوجوان منتشر شده است و اولویت با تولیدات جدید استان در سال 1403 است.

مدیرکل انجمن هنرهای دراماتیک لرستان افزود: آثار تولید شده قبلی تا زمانی که مضامین طراحی را داشته باشند و در مهلت مقرر آماده اجرا باشند، می‌توانند در قالب‌ها و انواع اجراهای مختلف اقدام و تولید کنند و مانعی ندارند. اما ابتدا ایده ها و روش های اجرایی جدید و خلاقانه پذیرفته می شود.

ابراهیمی ادامه داد: نحوه حمایت از تولیدات مصوب تئاتر از طریق تفاهم نامه بین کارگردان (در بخش خیابانی و صحنه، کودک و نوجوان) و انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان خواهد بود.

وی افزود: گروه هایی از متقاضیانی که قبلا اعلام آمادگی کرده اند و همچنین گروه های جدید باید تا 30 شهریورماه آماده بررسی و تایید موضوع و کیفیت اجرا و همچنین برنامه ریزی برای اجرای کلی توسط شورای کارشناسان باشند.

مدیرکل انجمن هنرهای نمایشی لرستان از تمامی گروه های نمایشی استان خواست تا پروژه شهید را تا 10 مرداد بر اساس فراخوان منتشر شده ارسال کنند. آوینی پس از تکمیل فرم پیوست و ارسال آن به حوزه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیرخانه دائمی تئاتر، آثار خود را در سه بخش فراخوان و یا در قالب پی دی اف برای اجرا ارسال کنید. هنرها انجمن استان لرستان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=325923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.