افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

تمرین پرسپولیس در حضور مهمانان ویژه + عکس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 325886
تمرین پرسپولیس در حضور مهمانان ویژه + عکس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه شنبه) با حضور مهمانان ویژه این باشگاه برگزار شد. سرخپوشان ایران پس از دیدار و گفتگو با مدیرعامل و مسئولان ارشد این باشگاه تمرینات خود را از امروز آغاز کردند. تمرین امروز از ساعت 18:15 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و این تمرین میهمانان ویژه و ارزشمندی داشت. […]

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه شنبه) با حضور مهمانان ویژه این باشگاه برگزار شد.

سرخپوشان ایران پس از دیدار و گفتگو با مدیرعامل و مسئولان ارشد این باشگاه تمرینات خود را از امروز آغاز کردند.

تمرین امروز از ساعت 18:15 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و این تمرین میهمانان ویژه و ارزشمندی داشت. در این تمرین رضا درویش مدیرعامل و محمود خوردبین و مجتبی محرمی از پیشکسوتان باشگاه حضور داشتند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قبل از شروع تمرین دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و برای این تیم در فصل جدید آرزوی موفقیت کرد. رضا درویش نیز ضمن ابراز خرسندی و قدردانی با اعلام “خسته نباشید” از تلاش های بازیکنان در فصل گذشته و کسب عنوان قهرمانی و جدیت آنها در تمرینات پیش فصل تقدیر کرد.

محمود خوردبین و مجتبی محرمی برای بازیکنان و تیم آرزوی موفقیت کردند و برای آنها در فصل جدید آرزوی موفقیت کردند.

تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید و شامل؛ راندو که در سه گروه تشکیل شده بود قصد داشت توپ را در قسمت کوچکی از زمین و فوتبال نگه دارد. امید عالیشاه و اوستون آرونوف در اختیار کادر پزشکی و سایر بازیکنان در اختیار کادرفنی قرار گرفتند.

پرسپولیس فردا آخرین تمرین خود را قبل از سفر به اراک انجام می دهد و سپس با پرواز به اراک خود را برای دیدار مقابل ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر خلیج فارس آماده می کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)