افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
4

خرید مستقیم مانتو از تولید کننده با قیمت ارزان و کیفیت باور نکردنی!

  • کد خبر : 32574
خرید مستقیم مانتو از تولید کننده با قیمت ارزان و کیفیت باور نکردنی!

می‌توان گفت مانتو، اصلی‌ترین بخش از لباس‌های بیرونی خانم‌های ایرانی است. به علت کاربرد بسیار فراوان مانتو در پوشش خانم‌های ایرانی، امروزه مانتوها از تنوع بسیار بالایی از رنگ، مدل و طراحی برخوردارند به طوری که پاسخگوی تمام نیازها و سلایق خانم‌ها است و شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای مانتو مورد نظر خود را از […]

می‌توان گفت مانتو، اصلی‌ترین بخش از لباس‌های بیرونی خانم‌های ایرانی است. به علت کاربرد بسیار فراوان مانتو در پوشش خانم‌های ایرانی، امروزه مانتوها از تنوع بسیار بالایی از رنگ، مدل و طراحی برخوردارند به طوری که پاسخگوی تمام نیازها و سلایق خانم‌ها است و شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای مانتو مورد نظر خود را از نظر طراحی و رنگ تهیه کنید. انتخاب مانتو مناسب برای موقعیت‌های خاص، یکی از اصلی‌ترین موارد در هنگام خرید مانتو است. شما باید دقیقا بدانید برای چه موقعیتی نیاز به مانتو دارید تا متناسب با آن خرید کنید. به عنوان مثال برای حضور در یک جمع یا جلسه رسمی و اداری، شما نمی‌توانید از مانتو مجلسی یا اسپرت استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم تا انواع مدل‌های مانتو را بررسی کرده و ویژگی‌های خاص هرکدام را مطرح کنیم.

 

مانتو اداری

مانتو اداری همانطور که از نام آن پیداست، مناسب برای پوشیدن در محیط‌های رسمی و اداری است. اگر به دنبال مانتویی هستید که در محل کار خود و جلسات اداری آن را بپوشید و یا حتی برای اینکه به ادارات مختلف برای کار اداری خود مراجعه کنید، مانتو اداری یک انتخاب بسیار مناسب برای شما است. مانتو اداری طراحی بسیار ساده‌ای دارد به طوری که بر خلاف دیگر مدل‌های مانتو، هیچ گونه کارشدگی یا طراحی بر روی خود ندارد. مدل یقه و آستین آن ساده است.

رنگ مانتو اداری عموما از رنگ‌های تیره مانند مشکی و سورمه‌ای است. همچنین مانتو اداری عموما قد بلندی دارد و آستین‌های آن نیز بلند است و برای پوشیدن در محیطی رسمی بسیار مناسب است. از دیگر کاربردهای مانتو اداری می‌توان به ادارات یا مراکزی اشاره کرد به فرمی رسمی برای کارمندان خود وضع کرده‎‌اند. انواع تولید کنندگان مانتو، سفارشات اداره‌های گوناگون را برای دوخت فرم یکسان کارمندان خود انجام می‌دهند.

از مزایای مانتو اداری می‌توان به این اشاره کرد که مانتو اداری به علت طراحی ساده و رسمی خود، یک پوشش بسیار مناسب برای محیط‌های کاری و اداری است. همچنین پوشیدن مانتو اداری با رنگ و طراحی یکسان برای کارمندان، علاوه بر ایجاد یک نظم در محیط کار، باعث سهولت شناسایی کارکنان یک اداره برای مراجعه کنندگام خواهد شد.

خرید مانتو اداری ارزان

 

مانتو اسپرت

می‌توان گفت از میان مدل‌های محتلف مانتو زنانه، مانتو اسپرت پرطرفدارترین و پرکاربردترین مدل مانتو است. مانتو اسپرت به علت داشتن ویژگی‌های خاص خود،کاربردهای فراوانی دارد و در میان خانم‌ها به ویژه خانم‌های جوان و نوجوان، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. مانتو اسپرت عموما از پارچه‌هایی با جنس سبک و راحت تهیه می‌شود تا فرد در آن احساس راحتی داشته باشد. همچنین طراحی آن راحت است به این صورت که دارای کارشدگی‌های سنگین و طراحی‌هایی که باعث ایجاد حس ناراحتی در فرد شود، نیست. مانتو اسپرت از تنوع بسیار زیادی در طرح و مدل برخوردار است و پاسخگوی نیاز انواع سلیقه‌ها است.

مانتو اسپرت در انواع مدل‌ها همچون جلو باز و جلو بسته، کلاه دار و بدون کلاه، آستین بلند و آستین کوتاه طراحی و دوخته می‌شود. مشخصه اصلی مانتو اسپرت، راحت بودن آن است. شما با پوشیدن این مانتو احساس راحتی داشته و در طولانی مدت خستگی احساس نخواهید کرد.

به همین علت مانتو اسپرت کاربردهای گوناگونی دارد. شما می‌توانید با خرید مانتوهای اسپرت، از آن برای پوشیدن در مهمانی، بیرون رفتن، خرید کردن، گردش، دانشگاه و محل کار رفتن، ورزش کردن و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید. یکی از انواع پرطرفدار مانتو اسپرت، مانتو اسپرت ورزشی است که با داشتن طراحی راحت و زیبای خود، برای ورزش کردن و پیاده روی‌ها مناسب است.

 

 

مانتو دانشجویی

مانتو دانشجویی یکی از مدل‌های مانتو است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. این مانتو همانطور که از نام آن پیداست، برای پوشیدن در محیط کلاس و دانشگاه مناسب است. مانتو دانشجویی شاید ترکیبی از مانتو اداری و اسپرت باشد. مانتو دانشجویی نیز مانند مانتو اسپرت طراحی راحت و سبکی دارد به طوری که پارچه‌های به کار رفته در آن عموما از پارچه‌های سبک و راحت بوده و فاقد طراحی‌های سنگین و زیاد است. این ویژگی برای مانتو دانشجویی بسیار ارزشمند است چرا که داشتن حس راحتی و عدم خستگی در هنگام پوشیدن مانتو دانشجویی بسیار مهم است.

زیرا دانشجویان معمولا ساعات زیادی از روز خود را در کلاس‌ها و دانشگاه می‌گذرانند و نیاز دارند که مانتویی بپوشند که باعث ایجاد حس خستگی و ناراحتی در آن‌ها نشود. همچنین به علت پوشیدن و شست و شوی مکرر این مانتو، جنس پارچه مانتو دانشجویی باید مرغوب باشد تا به مرور دچار آسیب و پوسیدگی نشود. مانتو دانشجویی مانند مانتو اداری حدود و ویژگی‌هایی دارد که آن را برای پوشیدن در محیط آکادمیک مناسب کرده است. مانتو دانشجویی عموما جلو بسته است و قد و آستین آن از حد معینی کوتاه‌تر نیست و معمولا طراحی‌های شلوغ و سبک نیز ندارند.

 

 

مانتو کتی

اگر سری به مزون‌های لباس یا پیج‌های فروش لباس اینترنتی زده باشید، متوجه شده‌اید که یکی از پرفروش‌ترین و جدیدترین مدل‌های مانتو زنانه، مانتو کتی است. مانتو کتی یکی از مدل‌های نسبتا جدید مانتو است که به علت طراحی خاص و زیبای خود در میان خانم‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. طراحی این مدل مانتو، الهام گرفته شده از کت است و حالتی رسمی و مجلسی دارد. مانتو کتی عموما از پارچه‌هایی با جنس ایستا دوخته می‌شود تا فرم و شکل مناسبی در بدن به خود بگیرد. همچنین از انواع مدل‌های پارچه مانند ساده یا طرحدار در طراحی و دوخت آن استفاده می‌شود. مانتو کتی در دو مدل جلو باز و جلو بسته دوخته می‌شود که می‌توانید با توجه به سلیقه و موقعیت خود یکی از این دو مدل را انتخاب کنید. مانتو کتی طراحی خاص و شیکی دارد و همین آن را برای پوشیدن در مجالس، مهمانی‌ها، بیرون رفتن و گردش و حتی پوشیدن در جلسات و محیط‌های رسمی و اداری مناسب کرده است. شما می‌توانید مانتو کتی خود را با انواع شلوار راسته یا بگ ست کنید و با روسری، کیف و کفش مناسب آن بپوشید و یک استایل جذاب و شیک داشته باشید.

خرید مانتو کتی ارزان

 

مانتو مجلسی

اگر برای رفتن به مهمانی و مجالس خود به فکر داشتن یک استایل شیک و جذاب و در عین حال سنگین و رسمی هستید، مانتو مجلسی انتخاب مناسبی برای شما است. مانتو مجلسی یکی از شیک‌ترین مدل‌های مانتو زنانه است که برای پوشیدن در مجالس و مهمانی‌ها بسیار مناسب است. پارچه مانتو مجلسی معمولا در رنگ تیره مانند مشکی طراحی می‌شود. همچنین مانتو مجلسی زنانه دارای کارشدگی‌هایی مانند سنگدوزی، جواهردوزی و گلدوزی بر روی خود است که جلوه و نمای شیک و زیبایی به آن می‌دهد. یقه و آستین مانتو مجلسی عموما دارای کارشدگی‌های بسیار زیبایی است و طراحی خاصی دارد.

خرید مانتو مجلسی ارزان

 

جنس پارچه مانتو مجلسی عموما ایستا است تا در تن به صورت زیبا و ثابت بایستد. مانتو مجلسی به علت داشتن جنس پارچه خاص و همچنین طراحی و کارشدگی‌های خود، دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر مدل‌های مانتو است. اگر به فکر خرید مانتو مجلسی هستید، می‌توانید در کنار آن یک شلوار راسته یا دامن زیبا و ست با آن خریداری کنید و در کنار آن بپوشید. همچنین از اکسسوری‌های جذاب و خاص و کیف و کفش مناسب با مدل آن استفاده کنید و در مجالس به زیبایی بدرخشید.

 

 

مانتو مزونی

اگر شیک پوش هستید و به دنبال مانتویی با مدل و طراحی خاص می‌گردید، مانتو مزونی انتخاب ایده آلی برای شما است. مانتو مزونی در واقع مدلی از مانتو است که طراحی خاص‌تری نسبت به مانتوهای فروشگاهی دارد. در واقع می‌توان گفت مدل‌های مشابه مانتو مزونی را در هیچ فروشگاهی نمی‌توانید پیدا کنید. همچنین سایز، قد و اندازه مانتو مزونی گاها بسته به سفارش شما، از اندازه نرمال و استاندارد خارج است.

 

 

مانتو فصلی

هر فصل آب و هوای خاص خود را دارد و این موضوع لزوم پوشیدن مانتو با جنس و ضخامت مختلف را در فصل‌های مختلف را نشان می‌دهد. در این بخش به معرفی انواع مدل‌های مانتو فصلی خواهیم پرداخت.

 

 

مانتو بهاری

فصل بهار آب و هوای خاص خود را دارد. هوای بهاری گاهی خنک و گاهی کمی گرم است. به همین دلیل مانتو بهاری باید جنسی بین خنک و ضخیم داشته باشد تا در هوای بهاری احساس راحتی داشته باشید. همچنین جنس پارچه به کار رفته در مانتو بهاری خنک و راحت‌تر است. مانتو بهاری معمولا طراحی‌هایی متناسب با حال و هوای فصل بهار دارد و بر روی خود طراحی‌هایی مانند گلدوزی‌های بهاری دارد که به آن زیبایی خاصی می‌دهد. رنگ‌های به کار رفته در مانتو بهاری عموما از رنگ‌های ملیح، روشن و شاد مانند صورتی، آبی و زرد است.

 

 

مانتو تابستانی

فصل تابستان با آب و هوای بسیار گرم خود، نیازمند پوشیدن لباس‌هایی با پارچه‌ نازک و خنک است. مانتو تابستانی متناسب با آب و هوای گرم تابستان طراحی شده است. پارچه به کار رفته در دوخت مانتو تابستانی عموماشود تا در هوای گرم، گرمای زیادی را به خود جذب نکند. مشخصه اصلی مانتو تابستانی، نازکی و خنک بودن جنس پارچه آن و راحتی مانتو است.

خرید مانتو تابستانی

 

مانتو پاییزی

فصل پاییز نیز مانند فصل بهار، آب و هوای ناپایداری دارد. با این تفاوت که سرمای فصل پاییز بیشتر بوده و نیاز به پوشیدن لباس ضخیم‌تر ایجاد می‌شود. استایل‌های خاص پاییزی، نیازمند پوشیدن مانتویی با جنس و ضخامت متناسب با آب و هوای آن است. مانتو پاییزی مانتویی با جنس پارچه ضخیم‌تری است به طوری که شما در فصل پاییز با پوشیدن آن احساس گرما و راحتی خواهید کرد.

 

 

مانتو زمستانی

برای داشتن استایلی شیک و راحت در فصل زمستان، مانتو زمستانی یک انتخاب عالی است. مانتو زمستانی، مانتویی با جنس ضخیم و گرم است و برای آب و هوای سرد فصل زمستان بسیار مناسب است. مانتو زمستانی عموما جلو بسته و حتی بلند بوده تا در هوای سرد به خوبی از شما محافظت کند. جنس پارچه به کار رفته در مانتو تابستانی ضخیم و گرم بوده  و گاهی وجود تودوزی‌هایی از جنس خز یا پشم، گرمای این مانتو را دو چندان می‌کند. برخی از مانتوهای زمستانی نیز دارای کلاه‌هایی با طراحی جذاب و زیبا و البته گرمای مناسب هستند.

 

 

ست‌ مانتو زنانه

ست مانتو زنانه در واقع یک ست متشکل از مانتو با دامن یا شلوار ست با آن است. حسن خرید ست مانتو زنانه این است که با خریدن این ست، شما هم زمان مانتو و شلوار را با هم خریداری می‌کنید و این خرید برای شما صرفه اقتصادی بیشتری نسبت به خرید مانتو و شلوار به صورت جداگانه دارد. همچنین پیدا کردن مانتو و شلوار ست با هم گاهی کار بسیار سختی است زیرا یافتن دو لباس که از نظر رنگ و مدل دقیقا مانند هم باشند کار بسیار دشواری است. شما با خریدن ست مانتو و شلوار زنانه می‌توانید شلوار و مانتویی ست با یکدیگر را با قیمت مناسب‌تر تهیه کنید و استایلی آراسته و شیک داشته باشید. در ادامه با انواع ست زنانه بیشتر آشنا خواهید شد.

 

 

ست مانتو و شلوار مجلسی

این ست زیبا در واقع متشکل از یک مانتو مجلسی و شلوار ست با آن است که از نظر رنگ، جنس پارچه و مدل یکسان هستند. گاهی اوقات نیز به جای شلوار، یک دامن در این ست قرار می‌گیرد که زیبایی و جلوه خود را دارد و بستگی به مدل مانتو مجلسی شما دارد.

 

 

ست شومیز و شلوار

ست شومیز و شلوار یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین ست‌های زنانه است که دارای یک شومیز و شلوار ست با آن است. به علت راحتی شومیز و تنوع در مدل آن، ست شومیز و شلوار در میان خانم‌ها به ویژه خانم‌های جوان طرفداران زیادی دارد و می‌توان آن را در جاهای مختلفی پوشید.

 

 

ست مانتو و شلوار اداری

ست مانتو اداری از یک مانتو اداری و یک شلوار ست با آن تشکیل شده است. ست اداری در ادارات و به ویژه اداراتی که تاکید زیادی بر روی یکسان بودن لباس کارکنان دارند، کاربرد فراوانی دارد. مانتو موجود در ست اداری یک مانتو ساده از نظر طراحی است و شلوار ست با آن نیز معمولا یک شلوار راسته ساده است که از نظر رنگ و جنس پارچه مانند مانتو اداری آن است.

 

 

توصیه‌هایی برای خرید مانتو

  1. در هنگام خرید مانتو حتما توجه کنید که مدل مانتو متناسب با نیاز و موقعیت شما باشد.
  2. برای خرید مانتو اداری توجه کنید که برای حفظ آراستگی خود، مانتو شما باید دقیقا متناسب با سایز شما باشد و از پوشیدن مانتوهای تنگ یا گشاد پرهیز کنید.
  3. شلوار مانتو اداری شما باید راسته باشد یا زیاد تنگ و چسبان نباشد.
  4. اگر کارفرمای شما رنگ خاصی را برای فرم اداری شما انتخاب کرده است، در هنگام خرید مانتو اداری به رنگ مانتو توجه کنید.
  5. دقت کنید که شما قرار است مانتو اداری خود را برای مدت طولانی و در ساعات زیادی از روز بپوشید. پس مانتو شما باید جنس مرغوبی داشته باشد تا در اثر پوشیدن زیاد و شست و شوی مکرر آسیب نبیند و همچنین با پوشیدن آن احساس راحتی کنید.
  6. مانتو اسپرت شما باید جنس سبک و راحتی داشته باشد تا در هنگام پوشیدن آن احساس ناراحتی و خستگی نکنید.
  7. در هنگام خرید مانتو دانشجویی، حتما به قوانین و مقررات دانشگاه خود توجه داشته باشید. اگر در دانشگاه اجازه پوشیدن مانتو کوتاه یا جلوباز را ندارید، حتما این موارد را در خرید خود رعایت کنید.
  8. مانتو دانشجویی باید علاوه بر داشتن جنس مرغوب، راحت باشد تا با پوشیدن طولانی مدت آن احساس خستگی و ناراحتی نکنید. شما قرار است ساعات زیادی از روز را در دانشگاه بگذرانید، پس بهتر است مانتویی را انتخاب کنید که برای شما راحت باشد.
  9. مانتو کتی باید شکل و فرم خاصی در بدن شما بگیرد. در هنگام خرید مانتو کتی حتما به خوش دوخت بودن مانتو خود به ویژه در نواحی مانند یقه آن توجه کنید.
  10. بهتر است با مانتو کتی خود شلوارهای چسبان نپوشید و برای داشتن استایلی شیک، از شلوار راسته و بگ استفاده کنید.

 

 

خرید مستقیم مانتو از تولید کننده

خرید مانتو برای موقعیت‌های گوناگون نیاز به دقت و زمان زیادی دارد. خرید مانتویی مثل مانتو مجلسی به طور مثال نیاز به حوصله و دقت فراوانی دارد. شما باید مانتو خود را از نظر کیفیت پارچه، خوش دوخت بودن و کیفیت و سالم بودن کارشدگی‌های روی آن بررسی کنید. همچنین برای خرید مانتوهایی که قرار است آن‌ها را در مدت زمان طولانی بپوشید مانند مانتو اداری و دانشجویی، باید حتما دقت کنید که مانتو شما از راحتی کافی برخوردار باشد و جنس پارچه آن مرغوب باشد. مورد دیگری که باید به آن توجه کنید، قیمت مانتو است. در هنگام خرید مانتو خود باید دقت کنید که قیمت آن مناسب و متناسب با کیفیت و مدل آن باشد.

برای رسیدن به دو هدف گفته شده، شما باید انواع مدل‌های مانتو را به دقت بررسی کنید و سپس مانتو مورد نظر خود را خریداری کنید. اما شاید همیشه فرصت کافی برای گشتن در فروشگاه‌ها و مراکز فروش مانتو وجود نداشته باشد. خرید اینترنتی اما این فرصت را برای شما فراهم کرده است.

با خرید از سایت مانتو فروشی شما می‌توانید در منزل خود انواع مدل‌های مانتو را بررسی و مقایسه کنید. همچنین فروشگاه‌های اینترنتی انواع مانتو را از تولید کننده و بدون واسطه به شما ارائه می‌دهند. خرید از فروشنده و بدون واسطه، علاوه بر داشتن تضمین کیفیت، قیمت مناسب‌تری دارد زیرا واسطه‎‌ها حذف شده‌اند.

فروشگاه اینترنتی پیشنهادی ما، فروشگاه اینترنتی مانتو امین است که انواع مدل‌های مانتو خود را با قیمت مناسب و کیفت بالا بدون واسطه از تولید کننده به شما ارائه می‌دهد. برای دسترسی به این سایت، عبارت “مانتو امین” را در گوگل جستجو کنید!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.