افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

لیست قیمت معاملات مسکن هوشمند می شود

  • کد خبر : 325559
لیست قیمت معاملات مسکن هوشمند می شود

به گزارش بازار، یاسر دستمالچیان، دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار وزارت راه و شهرسازی در برنامه رادیو اختاز گفت: بسیاری از مردم و تجار از کمیسیون اطلاع ندارند و اگر لیست را مطالعه کنند. از قیمت ها، میزان کمیسیون خود را نمی دانند. وی ادامه داد: به کل اتحادیه در کشور اعلام کرده ایم […]

به گزارش بازار، یاسر دستمالچیان، دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار وزارت راه و شهرسازی در برنامه رادیو اختاز گفت: بسیاری از مردم و تجار از کمیسیون اطلاع ندارند و اگر لیست را مطالعه کنند. از قیمت ها، میزان کمیسیون خود را نمی دانند.

وی ادامه داد: به کل اتحادیه در کشور اعلام کرده ایم که کد نرخ هوشمند را از طریق QR طراحی کنند و همه مشاوران املاک باید کد را در قراردادهای خود لحاظ کنند.

دستمالچیان تصریح کرد: لیست قیمت هوشمند در سایت اتحادیه مشاوران املاک تهران قرار گرفته و متقاضیان با اسکن این کد وارد فضایی می شوند که با اعلام تعداد و رقم کارمزد خود تایید و تبلیغ می شود.

دبیر کارگروه تنظیم بازار وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: طرفین معامله باید از کارتخوان برای معامله استفاده کنند، زیرا اگر بعداً نیاز به شکایت داشته باشند، از طریق کارت قابل پیگیری نیست. به کارت کردن

دستمالچیان یادآور شد: مشاور املاک تحت هیچ شرایطی حق دریافت پورسانت خارج از نرخ مصوب را ندارد و در صورت دریافت از آنها تجلیل خواهد شد.

دستمالچیان تصریح کرد: برای رسیدگی به شکایات مردم در مرحله بعد، کمیسیون باید از طریق دستگاه کارتخوان خود بنگاه املاک واریز شود.

دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات یادآور شد: در صورتی که متقاضی متوجه شود دستگاه کارتخوان متفاوت است و متعلق به شرکتی نیست، باید از شرکت بازاریابی درخواست پلمب دستگاه کارتخوان یا اخذ رسید از واقعی را داشته باشد. شرکت مشاور املاک و مستغلات برای دارایی های فروخته شده

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=325559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.