افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

مراقب مانتوهای تابستانی چینی باشید. لباس پوشیدن عروسک کار آسانی نیست!

  • کد خبر : 32550
مراقب مانتوهای تابستانی چینی باشید.  لباس پوشیدن عروسک کار آسانی نیست!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز همانطور که می دانید تابستان امسال یکی از تابستان های بسیار گرم است که انتخاب یک لباس راحت و سبک در آن بسیار مهم است. البته پیشنهاد ما این است که در کنار توجه به این ویژگی ها، خوب است به روند و جذابیت آن […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز همانطور که می دانید تابستان امسال یکی از تابستان های بسیار گرم است که انتخاب یک لباس راحت و سبک در آن بسیار مهم است. البته پیشنهاد ما این است که در کنار توجه به این ویژگی ها، خوب است به روند و جذابیت آن نیز توجه شود. مانتو عروسکی یکی از جذاب ترین و شیک ترین مانتوهای سال های اخیر است که می توانید آن را کت کوتاهی بدانید که تمام ویژگی های ذکر شده را دارد. مانتوهای عروسکی معمولاً شنل های کوتاه و کامل چینی هستند که از پارچه هایی مانند کرپ، ابریشم، داکرون، کتان و الیاف طبیعی دوخته می شوند. این مانتوها اغلب دارای طرح های بازیگوش و فانتزی هستند، بنابراین اولین نکته در چیدمان مانتو عروسکی این است که از آنجایی که اکثر این مانتوها دارای طرح های آراسته هستند، باید طرح های ساده و یا حتی رنگ های منحصر به فرد را برای هماهنگی و انتخاب لباس های دیگر انتخاب کنید. پس به طور کلی فراموش نکنید که ست کردن این مانتوها به دلیل برش و دوخت چینی و یا داشتن طرح های گلدوزی یا زمینه، سخت تر از یک مانتو مشکی ساده خواهد بود.

یکی از رنگ های پرطرفدار برای کت عروسکی رنگ سفید است مخصوصا پارسال و امسال این رنگ بیشتر از رنگ های دیگر به چشم می خورد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از جدیدترین مدل های تابستانی با مانتوهای عروسکی را مشاهده کنیم.

کت عروسکی

مانتو و شلوار عروسکی به سبک مامانی; تابستان مدرن و جذاب را تجربه کنید.

یکی از شلوارهای شیک و جذاب در سال های اخیر شلوار استایل مامان است که به تیپ شما ظاهری مدرن و غیررسمی می بخشد، حال تصور کنید این شیک پوشیده شده در کنار یک کت مدرن و زنانه باشد، در این صورت قطعا استایل زیبایی را تجربه خواهید کرد. فراموش نکنید که با توجه به برش و استایل سبک چینی، یکی از مهم ترین انتخاب ها در ترکیب مانتو عروسکی، انتخاب صحیح شلوار است. به همین دلیل می توانید کت عروسکی خود را با شلوارهایی به سبک مامان که نه تنگ و نه گشاد هستند ست کنید. البته بد نیست بدانید که شلوار مامان می تواند شما را حجیم تر نشان دهد، پس اگر اندام لاغری ندارید، بهتر است به جای شلوار مامان، شلوار مامان لاغر را انتخاب کنید.

کت عروسکی

کت عروسکی

مانتو عروسکی و شلوار برش چکمه; کشیده مانند عروسک باربی.

یکی از ترفندهای ترکیب مانتو عروسکی، انتخاب شلوار بوت کات است. شلوار بوت کات کشیده و بلند به نظر می رسد و برای اکثر مدل ها قابل پوشیدن است. برای مثال فرقی نمی کند کلاسیک بپوشید یا غیررسمی، شلوار جین بپوشید یا کفش پاشنه بلند، زیرا برای همه این مدل ها از شلوارهای برش بوت استفاده می شود. البته باید دقت کنید که مدل شلوار انتخابی با کت و استایل شما همخوانی داشته باشد، مثلا در استایل رسمی، شلوار بوم برش بوت بپوشید و در استایل های کژوال مثل همیشه شلوار جین را انتخاب کنید. این مدل شلوار ممکن است مورد پسند عده ای قرار گیرد و برخی دیگر خوششان نیاید. اگر یکی از این شلوارها را در کمد لباس خود دارید، شک نکنید که ترکیب آن با کت عروسکی می تواند لباس شما را خاص و زیبا کند.

کت عروسکی

کت عروسکی

کت عروسکی و شلوار راسته; شلوار کلاسیک با ضربان شما می رقصد

یکی دیگر از گزینه های عالی برای ست کردن با کت عروسکی، شلوارهای لاغر یا راسته است. این شلوار تا حدودی جاذب است و می توانید آن را با کفش پاشنه دار یا کتانی بپوشید. انتخاب این سبک برای یک مهمانی غیررسمی می تواند بهترین انتخاب باشد. البته فراموش نکنید که کت عروسک شما می تواند تا حدودی استایل شما را مشخص کند، پس با توجه به موقعیتی که قرار است در آن قرار بگیرید، کتی را انتخاب کنید. از آنجایی که مانتوهای عروسکی تنوع زیادی دارند، مثلا انواع رسمی و آینه ای آن، با انواع کژوال و اسپرت، هر کدام استایل های متفاوتی را می طلبد.

کت عروسکی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.