افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

پول ندارید تلویزیون گران بخرید؟ / در اینجا با بهترین مدل های زیر 15 میلیون آشنا می شوید

  • کد خبر : 325456
پول ندارید تلویزیون گران بخرید؟ / در اینجا با بهترین مدل های زیر 15 میلیون آشنا می شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- تلویزیون یکی از وسایل مهم در هر خانه ای به حساب می آید، پس اگر نباشد چگونه می توان به زندگی ادامه داد؟ وسایل زیادی در خانه وجود دارند که اگرچه ظاهری بازیگوش دارند اما همچنان ضروری هستند و باید باشند. مثل تلویزیونی است که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- تلویزیون یکی از وسایل مهم در هر خانه ای به حساب می آید، پس اگر نباشد چگونه می توان به زندگی ادامه داد؟ وسایل زیادی در خانه وجود دارند که اگرچه ظاهری بازیگوش دارند اما همچنان ضروری هستند و باید باشند. مثل تلویزیونی است که در هر خانه ای، بزرگ یا کوچک است. انواع مختلفی از تلویزیون ها با اندازه ها و ابعاد مختلف وجود دارد که قیمت های متفاوتی نیز دارند. قیمت برندها به شهرت آنها و البته خدماتی که روی محصول ارائه کرده اند بستگی دارد که هم ایرانی و هم خارجی هستند. خرید تلویزیون بستگی به نیاز ما و درصد بالایی از بودجه ما دارد. اما حقیقت این است که اگر به دنبال بهترین تلویزیون هستیم باید به سراغ برندهایی مانند سونی، سامسونگ و ال جی برویم که حداکثر امکانات را با ایده آل ترین متریال ارائه می دهند. اما اگر به دنبال کیفیت و همچنین قیمت کمتر هستید می توانید از برندهای دیگر دیدن کنید و اگر کمی هوشمندانه به خرج دهیم مدل تلویزیون قابل قبول و جذابی با قیمت کمتر پیدا کنیم. در این مقاله می خواهیم در مورد این نوع تلویزیون های زیر 15 میلیون صحبت کنیم. اگر شما هم به دنبال آن قیمت ها هستید، حتما مقاله ما را دنبال کنید.

تلویزیون LED 50 اینچی سری 7 XCU775 XCU775

می‌خواهید تلویزیون 15 میلیونی چه گزینه‌هایی داشته باشد؟ چه انتظاری از او دارید؟ بیشتر از داشتن یک صفحه نمایش بزرگ 50 اینچی و ارائه یک پنل بسیار خوب به شما؟ البته به لطف هوشمندی تلویزیون می توانید محتوای مورد نظر خود را مستقیماً از اینترنت تماشا کنید و برنامه های مختلفی را نصب کنید. آنها ایده های جذابی هستند، درست است؟ خوب، تمام این توضیحات در تلویزیون LED 50 اینچی XCU775 XCU775 موجود است و می تواند محصولی فراتر از انتظار شما را به شما ارائه دهد.

علاوه بر اینها، روشنایی این تلویزیون را می توان تا 350 نیت افزایش داد و HDR را در اختیار شما قرار می دهد. از سوی دیگر، در قلب این دستگاه می توانید دو بلندگوی 8 واتی را مشاهده کنید، بنابراین کل صدای خروجی می تواند به 16 وات برسد. ایده آل نیست؟ علاوه بر این، وجود استاندارد صوتی Dolby به این معنی است که صدا به روشی فراگیر دریافت می شود. جدا از همه اینها، این تلویزیون 8 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 1.5 گیگابایت رم نیز دارد.

TV-LED-vision-series-7-model-XCU775-size-50 inch

تلویزیون ال ای دی Doo DSL-43SF1750I سایز 43 اینچ

اگر می خواهید کمتر از 15 میلیون برای تلویزیون هزینه کنید، دیگر گزینه شما نمی تواند 50 EI باشد و گزینه های شما نیز تغییر می کند. تلویزیون ال ای دی هوشمند DSL-43SF1750I DSL-43SF1750I یک نمونه ایده آل برای شماست که از سیستم عامل اندروید 11 نیز بهره می برد دوو برند بسیار خوبی است که حافظه داخلی خوبی در این مدل تلویزیون دارد. میزان حافظه داخلی این دستگاه 16 گیگابایت و رم آن 2 گیگابایت است که نسبت به قبلی بیشتر است. علاوه بر همه اینها، در قلب این مدل تلویزیون دو بلندگوی 10 واتی قرار دارند و تلویزیون مورد بحث قابلیت پخش محتوای HDR را دارد.

DSL-43SF1750I_4chv-ch

تلویزیون ال ای دی پلاس مدل 43RH616N سایز 43 اینچ

تلویزیون 43RH616N J Plus یک تلویزیون هوشمند است که 43 اینچ است و می توان آن را یک اندازه ایده آل برای یک اتاق متوسط ​​در نظر گرفت. این دستگاه از رابط هوشمند اندروید 9 بهره می برد و مزیت دیگر آن اتصال به اینترنت است. کیفیت تصویر تلویزیون مورد نظر Full HD با رزولوشن 1080×1920 پیکسل می باشد که به کمک Direct-LED می تواند کیفیت تصویر بالاتری را ارائه دهد. این تلویزیون توسط 2 بلندگو با استاندارد صدای دالبی پشتیبانی می شود که کیفیت صدای بسیار مناسب و قابل قبولی دارد. به علاوه دارای 2 پورت USB و 3 پورت HDMI می باشد تا شما مخاطبان گرامی بتوانید دستگاه های مختلف را به تلویزیون متصل کنید. قابلیت های این تلویزیون هوشمند ایرانی در مقایسه با قیمت ایده آل آن به خوبی ارزیابی می شود.

TV-LED-DG-Plus-model-43RH616N-اندازه-43 اینچ



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=325456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.