افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

نظر مثبت کمیسیون شورا درباره سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات/ ابهاماتی در سابقه استخدامی عراقچی وجود دارد.

  • کد خبر : 325174
نظر مثبت کمیسیون شورا درباره سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات/ ابهاماتی در سابقه استخدامی عراقچی وجود دارد.

خدا خیرت بده وی با اشاره به تشکیل جلسه کمیسیون شوراها گفت: این جلسه با هدف بررسی برنامه ها برگزار می شود سیداسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات ابقا شد. آقای خطیب وزیر اطلاعات دولت سیزدهم بود که در این دوره عملکرد خوبی داشت. وی افزود: بر اساس برنامه های ارائه شده، سوابق، سوابق و عملکرد […]

خدا خیرت بده وی با اشاره به تشکیل جلسه کمیسیون شوراها گفت: این جلسه با هدف بررسی برنامه ها برگزار می شود سیداسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات ابقا شد. آقای خطیب وزیر اطلاعات دولت سیزدهم بود که در این دوره عملکرد خوبی داشت.

وی افزود: بر اساس برنامه های ارائه شده، سوابق، سوابق و عملکرد وزیر پیشنهادی اطلاعات، نظر اعضای کمیسیون شورا در مورد آقای خطیب مثبت است، هرچند مقرر شده که ایشان در جلسه دیگری حضور یابند. جلسه کمیسیون و ارائه توضیحات در مورد برنامه های خود.

سخنگوی شوراها و کمیسیون داخلی نیز با اشاره به حضور عباس عراقچی وزیر امور خارجه پیشنهادی به این کمیته گفت: برنامه های ارائه شده از سوی وزیر امور خارجه قابل قبول است اما در سوابق کاری آقای عراقچی ابهاماتی وجود دارد به ویژه در زمان مذاکرات برجام که قرار بود در جلسه دیگری شرکت کند.

لازم به ذکر است فهرست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم روز یکشنبه 30 مردادماه تقدیم هیات رئیسه شورای اسلامی شد.

به گفته سخنگوی هیات رئیسه شورای اسلامی، کمیسیون های تخصصی مجلس از روز دوشنبه 31 مردادماه در دو نوبت بررسی برنامه ها، اهداف و نقطه نظرات وزرای پیشنهادی دولت را آغاز کردند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی همچنین اعلام کرد که وزرای پیشنهادی دولت در تمامی کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی حضور خواهند داشت و آخر هفته کمیسیون ها نتیجه بررسی ها و جمع بندی را به هیئت رئیسه اعلام می کنند.

جلسه علنی شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم از شنبه هفته آینده (7 مرداد) آغاز می شود و این روند در دو نوبت در صحن علنی مجلس تا روز چهارشنبه (10 مرداد) ادامه دارد. . ).

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=325174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.