افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

ما برای استفاده از حقوق شناخته شده خود از کسی اجازه نمی گیریم.

  • کد خبر : 325140
ما برای استفاده از حقوق شناخته شده خود از کسی اجازه نمی گیریم.

به گزارش بازار، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (سه شنبه 2 مردادماه) در واکنش به بیانیه سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس درباره تحولات منطقه گفت: بیانیه سران سه کشور اروپایی در حالی منتشر شد که در نتیجه بی تفاوتی کشورهای غربی حامی رژیم اسرائیل، ارتکاب انواع جنایات بین المللی از جمله […]

به گزارش بازار، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (سه شنبه 2 مردادماه) در واکنش به بیانیه سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس درباره تحولات منطقه گفت: بیانیه سران سه کشور اروپایی در حالی منتشر شد که در نتیجه بی تفاوتی کشورهای غربی حامی رژیم اسرائیل، ارتکاب انواع جنایات بین المللی از جمله نسل کشی و جنایات جنگی توسط این رژیم علیه ملت بی دفاع فلسطین، وی ادامه می دهد و مصونیت از مجازات مقامات صهیونیستی وقاحت آنها را در ارتکاب فجیع ترین جنایات و جنایات بین المللی افزایش داده است. رهبران فرانسه، آلمان و انگلیس در بیانیه‌ای از همه طرف‌های منطقه خواستند از ایجاد تنش خودداری کنند و برای تنش‌زدایی و یافتن راهی برای ثبات تلاشی نکنند.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما عمیقا نگران تشدید تنش ها در منطقه هستیم و در تعهد خود برای کاهش تنش و ثبات منطقه متحد هستیم. در این زمینه و به‌ویژه از ایران و متحدانش می‌خواهیم از انجام حملاتی که تنش‌های منطقه‌ای را افزایش می‌دهد و فرصت توافق بر سر آتش‌بس و آزادی گروگان‌ها را به خطر می‌اندازد، خودداری کنند.

کنعانی با اشاره به وخامت اوضاع انسانی در نوار غزه گفت: در شرایطی که سازمان ملل و شورای امنیت آن بیش از 10 ماه است که قادر به ایجاد بازدارندگی در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی نیستند، ابعاد قدرت صهیونیست ها به چشم می خورد. رژیم جنایات ضد بشری علیه ملت فلسطین و ترورهای فراسرزمینی آن در سایر کشورهای منطقه هر روز ابعاد تازه‌ای پیدا می‌کند و در کمال تعجب کشورهای غربی از جمله آلمان، فرانسه و انگلیس اقدامات عملی و مؤثری را برای توقف یا مقابله با آن رعایت نمی‌کنند. جنایات

تقاضای بیش از حد

وی افزود: بیانیه سه کشور مذکور بدون هیچ اعتراضی به جنایات و جنایات بین‌المللی رژیم صهیونیستی، صراحتاً از جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد که به عنوان عامل بازدارنده در برابر این رژیم که حاکمیت و تمامیت ارضی آن را نقض می‌کند، اقدام نکند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: این گونه درخواست ها فاقد منطق سیاسی، مغایرت کامل با اصول و موازین حقوق بین الملل، مطالبات زیاده خواهانه و حمایت عمومی و عملی از منشاء جنایات بین المللی و تروریسم در کشور است. کشور منطقه، و مشوق ها و پاداش هایی برای عاملان و عاملان نسل کشی، جنایات جنگی، جنایات علیه بشریت و تروریسم در نظر گرفته می شود.

ما از کسی اجازه نمی گیریم

این دیپلمات ارشد ایرانی افزود: اگر کشورهای مذکور واقعاً به دنبال صلح و ثبات در منطقه هستند، باید یک بار برای همیشه با جنگ طلبی و ماجراجویی رژیم آپارتاید اسرائیل و جنگ علیه غزه مقابله کرده و فورا جلوی کشتارهای هولناک و هولناک را بگیرند. زنان، کودکان و شهروندان بی دفاع فلسطین.

کنعانی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حاکمیت و امنیت ملی خود و همچنین کمک به برقراری ثبات پایدار در منطقه و ایجاد بازدارندگی در برابر منشأ و منبع واقعی ناامنی و تروریسم در منطقه، مصمم و مصمم است. و در استفاده از حقوق شناخته شده از کسی اجازه نمی خواهد.

سخنگوی آژانس دیپلماسی تاکید کرد: انفعال دولت ها و شورای امنیت سازمان ملل متحد در برابر وحشی گری رژیم سفاک صهیونیستی و حمایت گسترده سیاسی و نظامی دولت های غربی از این رژیم عامل اصلی گسترش این رژیم است. بحران منطقه و البته حامیان رژیم اسرائیل باید با جنایات کنونی مخالفت کنند و بدون مرز در غزه و غرب آسیا پاسخگو باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=325140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.