افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

ادعای جدید کاخ سفید درباره اقدام احتمالی ایران علیه اسرائیل

  • کد خبر : 324856
ادعای جدید کاخ سفید درباره اقدام احتمالی ایران علیه اسرائیل

۱۴۰۳/۰۵/۲۳ ۰۵:۰۰:۳۶ | | کد خبر: 68248 سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز در سخنانی اعلام کرد: ما در نگرانی اسرائیل (رژیم) از حمله ایران شریک هستیم. به گزارش 9 صبح به نقل از خبرگزاری مهر: هماهنگ کننده شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که باید برای حمله بزرگ ایران به اسرائیل آماده […]

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز در سخنانی اعلام کرد: ما در نگرانی اسرائیل (رژیم) از حمله ایران شریک هستیم.

به گزارش 9 صبح به نقل از خبرگزاری مهر: هماهنگ کننده شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که باید برای حمله بزرگ ایران به اسرائیل آماده باشد.

«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز در سخنرانی خود اعلام کرد: ما در نگرانی اسرائیل (رژیم) در مورد حمله ایران شریک هستیم.

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید ادامه داد: همتایان اسرائیلی ما معتقدند که ایران یا گروه های وابسته به آن در روزهای آینده (به تلافی شهادت اسماعیل هنیه) دست به حمله خواهند زد.

«جان کربی» افزود: وزیر دفاع تغییراتی را در خصوص وضعیت نیروهای ما در منطقه ایجاد کرده است. ما انتظارات و نگرانی های مشابهی با همتایان اسرائیلی خود در مورد احتمال حمله ایران در این هفته داریم.

وی تصریح کرد: نیروهای ما در منطقه توانمندی بالایی دارند! هیچ کس نمی خواهد تنش را افزایش دهد.

این مقام آمریکایی افزود: نشست روز پنجشنبه برای مذاکرات آتش بس غزه همچنان در دستور کار است و مذاکرات باید ادامه یابد. زمان پاسخ ایران می تواند بر مذاکرات پنج شنبه آتش بس در غزه تأثیر بگذارد. حمله ایران به اسرائیل ممکن است گسترده باشد و به همین دلیل است که ما تنظیماتی را در تشکیل نیروهای خود انجام داده ایم.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=324856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.