افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

جلسه در باشگاه پرسپولیس برای کاهش پرونده های انضباطی – قرمز خبر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 324462
جلسه در باشگاه پرسپولیس برای کاهش پرونده های انضباطی – قرمز خبر – پرسپولیس نیوز

نشست آسیب شناسی مسائل مربوط به جرایم هواداری و انضباطی در باشگاه پرسپولیس با حضور تنی چند از معاونان و مدیران برگزار شد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، قرمزهای ایرانی خود را برای آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر، لیگ برتر و جام حذفی آسیا آماده می کنند ، تهیه و پشتیبانی و بخش […]

نشست آسیب شناسی مسائل مربوط به جرایم هواداری و انضباطی در باشگاه پرسپولیس با حضور تنی چند از معاونان و مدیران برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، قرمزهای ایرانی خود را برای آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر، لیگ برتر و جام حذفی آسیا آماده می کنند ، تهیه و پشتیبانی و بخش قابل توجهی از آن مربوط به پلتفرم ها، هواداران و همچنین مسائل حقوقی و انضباطی است.
بر این اساس با تاکید هیئت مدیره و مدیرعامل، اقدام کمیته های مختلف باشگاه برای ارائه برنامه مدون در دستور کار قرار گرفته است.
بنا به دستور مدیر کل، روز یکشنبه 30 مردادماه به همت معاونت حقوقی جلسه ای با موضوع آسیب شناسی در حوزه رفتاری ناشی از شرایط استادیوم ها و جرایم اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد. و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال.
از جمله حاضران در این جلسه که به تبادل نظر پرداختند، معاون حقوقی باشگاه، نماینده روابط عمومی، مدیر امور فرهنگی، مسئول حفاظت و حراست باشگاه و مدیر کانون هواداران بودند.
هدف از این جلسه بررسی الزامات و مقررات برای کاهش مشکلات و پرونده های انضباطی باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مسابقات ملی و بین المللی بود.

تصمیم گرفته شد؛ برای کاهش مشکلات و موارد انضباطی، باشگاه باید مقررات و قوانین و مقررات مربوطه را در اختیار اعضای تیم قرار دهد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)