افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

با کاپیتان های استقلال در لیگ بیست و چهارم آشنا شوید

  • کد خبر : 324459
با کاپیتان های استقلال در لیگ بیست و چهارم آشنا شوید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال در لیگ بیست و چهارم بازیکنان باتجربه زیادی در ترکیب خود نخواهد داشت و سه بازیکن این تیم با سابقه کار نسبتا طولانی و مسن ترین آنها سیدحسین حسینی بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندند. سید حسین حسینی از سال 1392 در جمع آبی ها حضور داشت […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال در لیگ بیست و چهارم بازیکنان باتجربه زیادی در ترکیب خود نخواهد داشت و سه بازیکن این تیم با سابقه کار نسبتا طولانی و مسن ترین آنها سیدحسین حسینی بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندند.

سید حسین حسینی از سال 1392 در جمع آبی ها حضور داشت و به غیر از 2 فصلی که به دلیل خدمت سربازی به ملوان پیوست، به طور مستمر با پیراهن استقلال به میدان رفت و شب گذشته صاحب دستکش طلای لیگ بیست و سوم وارد شد. او در فصل جدید کاپیتان اول آبی ها خواهد بود.

روزبه چشمی کاپیتان استقلال خواهد بود و در غیاب حسینی بازوبند را بر بازو می بندد، هرچند او یک لیدر تمام عیار برای نکونام و استقلال محسوب می شود و در رختکن و زمین به خوبی بازیکنان این تیم را مدیریت می کند.

کاپیتان سوم این تیم آرش رضاوند خواهد بود که از سال 1397 در این تیم حضور دارد و پس از نیم فصل جدایی و بازی در فولاد خوزستان در استقلال حضور دارد و کاپیتان سوم آبی ها خواهد بود.

میلاد زکی پور و آرمین سهرابیان دو بازیکنی هستند که سابقه بازی در استقلال را دارند، آرمان رمضانی چند فصلی است که در جمع آبی ها حضور داشته و بازیکنانی مانند رضاییان، سیلوا و کاکوتا تجربه زیادی دارند و قدرت رهبری را نیز خواهند داشت.

در نهایت شرایط کاپیتانی استقلال در لیگ بیست و چهارم اینگونه خواهد بود و حسینی، چشمی و رضاوند به ترتیب بازوبند را بر بازو خواهند بست.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=324459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.