افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

درآمد روزانه ماینرها به پایین ترین سطح سالانه رسید

  • کد خبر : 324439
درآمد روزانه ماینرها به پایین ترین سطح سالانه رسید

درآمد روزانه ماینرهای بیت کوین به پایین ترین سطح سالانه خود رسید و معادل 2.5 میلیون دلار بود. اما برخی از شرکت ها با تغییر در استراتژی خود توانستند سودآور باقی بمانند. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل به گزارش اسمارتک نیوز، […]

درآمد روزانه ماینرهای بیت کوین به پایین ترین سطح سالانه خود رسید و معادل 2.5 میلیون دلار بود. اما برخی از شرکت ها با تغییر در استراتژی خود توانستند سودآور باقی بمانند.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش اسمارتک نیوز، درآمد استخراج‌کنندگان بیت‌کوین از طریق پاداش‌های بلوک و کارمزد تراکنش‌ها به طور مداوم در دو هفته گذشته کاهش یافته و در ۱۱ آگوست به پایین‌ترین سطح سالانه خود رسیده است.

کاهش شدید درآمد معدنچیان

در 11 آگوست، درآمد روزانه ماینرهای بیت کوین به پایین ترین سطح سالانه 2.54 میلیون دلار رسید که آخرین بار در اکتبر 2023 مشاهده شد.

نمودار درآمد روزانه ماینرها به دلارنمودار درآمد روزانه ماینرها به دلار
نمودار درآمد روزانه ماینرها به دلار؛ منبع: Blockchain.com

جامعه استخراج بیت کوین از زمان هاوینگ بیت کوین در 20 آوریل که پاداش استخراج را از 6.25 بیت کوین به 3.125 بیت کوین کاهش داد، این را پیش بینی کرده است.

همانطور که پیش بینی می شد، درآمد روزانه حاصل از استخراج بیت کوین برای اولین بار در ماه می زیر 3 میلیون دلار وارد در مقایسه، جامعه ماینرها تقریباً است 6 میلیون دلار در روز آنها در چهار ماه اول سال 2024 درآمد داشتند.

با این حال، افزایش قیمت بیت کوین به همراه هیجان در مورد پروتکل های دیگر در اکوسیستم بیت کوین، بودجه لازم برای ادامه عملیات استخراج را فراهم کرد. علاوه بر این، شرکت‌های بزرگ استخراج بیت کوین مانند Bitfarms، به دلیل عدم قطعیت پیرامون سودآوری استخراج، از قبل برنامه‌ای برای به‌روزرسانی تجهیزات استخراج خود برای باقی ماندن سودآوری تدوین کرده بودند.

پس از کاهش قابل توجه قیمت در ماه می، درآمد روزانه استخراج‌کنندگان بیت‌کوین قبل از تجربه سقوط آزاد دو هفته‌ای به پایین‌ترین سطح خود در سال به طور موقت افزایش یافت. عوامل اصلی کاهش درآمد ماینرها عبارتند از: بازار نزولی پایدار، کاهش قیمت بازار بیت کوین افزایش پیچیدگی شبکه و انحلالمرتبط هستند.

برنامه ریزی برای شبکه ایمن خرابی

در میان کاهش شدید درآمد روزانه، سهام شرکت استخراج بیت کوین کانادایی Bitfarms پس از انتشار درآمدهای بهتر از حد انتظار در سه ماهه دوم، نزدیک به 22 درصد افزایش یافت.

در 8 آگوست، بن گاگنون، مدیرعامل BitFarms، استراتژی ای را که شرکت را سودآور نگه داشته است، فاش کرد:

ما همچنان به ایجاد تغییرات شدید در عملیات استخراج خود، از طریق ارتقاء ماشین آلات و همچنین گسترش جغرافیایی شرکت خود ادامه می دهیم.

کل درآمد بیت فارمز به 42 میلیون دلار کاهش یافت که 16 درصد نسبت به سه ماهه اول و کمتر از برآوردهای تحلیلگران کاهش داشت. این شرکت معدنی در گزارش سود خود اعلام کرد که این کاهش درآمد ناشی از کاهش پاداش بلوکی بوده است.

کوین تلگراف

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-12 19:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=324439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.