افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

نظر مثبت کمیسیون قضایی مجلس به 6 وزیر پیشنهادی پزشکان

  • کد خبر : 324424
نظر مثبت کمیسیون قضایی مجلس به 6 وزیر پیشنهادی پزشکان

رئیس کمیسیون قضایی مجلس از حضور وزرای دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: نظر اعضا در مورد وزرای حاضر در جلسه امروز مثبت بود. علی آذری با اشاره به جلسه امروز کمیسیون قضایی […]

رئیس کمیسیون قضایی مجلس از حضور وزرای دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: نظر اعضا در مورد وزرای حاضر در جلسه امروز مثبت بود.

علی آذری با اشاره به جلسه امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: جلسه امروز با حضور وزرای دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود. . کمیسیون برنامه های خود را که هزینه آن را پرداخت کرده اند ارائه دهند.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی دادگستری توسعه ارتباطات قوای مجریه، قضاییه و مقننه و همچنین ایجاد تغییرات ساختاری در حوزه تعزیرات حکومتی را در راستای حمایت از تولید و توسعه همکاری های حقوقی و قضایی معرفی کرد بین جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها به عنوان بخشی از برنامه های آنها.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس افزود: وزیر پیشنهادی ارشاد در زمان ارائه برنامه‌های خود نیز استفاده از همه ظرفیت‌ها به‌ویژه توانمندی‌های مردم را برای ایجاد توسعه در حوزه فرهنگ در برنامه کاری خود عنوان کرد. .

آذری خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان همچنین توجه به ورزش محلی روستایی و ورزش همگانی و ورزش بانوان و ایجاد اصلاحات ساختاری در حوزه های ورزشی را در برنامه کاری خود عنوان کرد.

وی گفت: وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی همچنین ایجاد شفافیت در حوزه اقتصادی، حذف امضاهای طلایی، کاهش تورم و رشد اقتصادی کشور و استفاده از علم روز در حوزه اقتصادی را در برنامه کاری خود عنوان کرد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس افزود: وزیر پیشنهادی امور خارجه همچنین تضمین منافع ملی، تحکیم امنیت ملی و تقویت غرور ملی را در برنامه کاری خود دانست و تاکید کرد که تردد بیگانگان به داخل کشور باید مدیریت شود.

آذری خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی کار نیز در گزارش برنامه خود ایجاد شفافیت در سامانه اطلاعات ادارات کشور را از برنامه های خود عنوان کرد.

وی اعلام کرد: نظر کمیسیون در مورد همه وزرای پیشنهادی حاضر در کمیسیون مثبت بود اما آقای همتی باید بیشتر تلاش کند تا نمایندگان در صحن را قانع کند./ایرنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=324424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.