افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

ابوالفضل کیانی رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور شد

  • کد خبر : 324366
ابوالفضل کیانی رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور شد

با حکم محمدرضا عارف، ابوالفضل کیانی بختیاری به عنوان سرپرست دفتر معاون اول رئیس جمهور منصوب شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با صدور حکمی از سوی محمدرضا عارف، ابوالفضل کیانی بختیاری به عنوان سرپرست دفتر معاون اول رئیس جمهور منصوب شد. در حکم معاون اول رئیس جمهور آمده است: جناب آقای ابوالفضل کیانی […]

با حکم محمدرضا عارف، ابوالفضل کیانی بختیاری به عنوان سرپرست دفتر معاون اول رئیس جمهور منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با صدور حکمی از سوی محمدرضا عارف، ابوالفضل کیانی بختیاری به عنوان سرپرست دفتر معاون اول رئیس جمهور منصوب شد.

در حکم معاون اول رئیس جمهور آمده است:

جناب آقای ابوالفضل کیانی بختیاری

سلام

نظر به عهدنامه تجارب و توانمندی های ارزشمند علمی، مدیریتی و اجرایی، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «مشاور و رئیس دفتر معاون اول ریاست جمهوری» منصوب می نمایم.

انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال، بهره گیری از توانمندی همکاران و همراهی کلیه مدیران و کارشناسان اندیشمند، ایجاد ارتباط و هماهنگی موثر بین ستادی و دستگاه های اجرایی و توجه به وظایف قانونی و در چارچوب قوانین میثاق “حکومت وحدت ملی” به وظایف محوله عمل خواهیم کرد و مثبت خواهیم بود.

محمدرضا عارف

باید گفت؛ آقای کیانی دارای دکترای تخصصی مدیریت فناوری و نوآوری از دانشگاه تهران و فوق دکتری مدیریت جهانی شرکت های کوچک و متوسط ​​(SMEs) از دانشگاه علمی کاربردی ف. ساعت M آلمان است.

وی که پیش از این در دهه 70 و 80 در نهاد ریاست جمهوری در حوزه معاونت اول فعالیت داشت، در فعالیت های مدیریتی، اجرایی و علمی خود، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان بود. توسعه و نوسازی صنایع ایران، مدیریت برنامه ریزی استراتژیک، بودجه و ارزیابی عملکرد ایدرو، ریاست کمیته صنایع و معادن مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضویت در هیات مدیره و ریاست هیات مدیره. مدیران شرکت های تابعه و وابسته ایدرو و معلمان دانشگاه های تهران.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=324366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.