افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

مهمترین عامل برتری پرسپولیس بر استقلال از نگاه یک پیشکسوت

  • کد خبر : 32429

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی کنار گذاشته نشد و با شرایط فعلی فکر می کنم پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی را خواهد داشت. نبی الله باقریها در گفت وگو با فارس، درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه شروع لیگ برتر اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس امسال هم رقیبی نخواهد داشت. پارسال شاهد بی […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی کنار گذاشته نشد و با شرایط فعلی فکر می کنم پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی را خواهد داشت.

نبی الله باقریها در گفت وگو با فارس، درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه شروع لیگ برتر اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس امسال هم رقیبی نخواهد داشت. پارسال شاهد بی کیفیت ترین لیگ بودیم و فقط سه تیم فوتبال بازی می کردند و بقیه تیم ها کیفیت خوبی نداشتند. به نظر من تا زمانی که پول به درستی بین باشگاه ها تقسیم نشود، شرایط به این شکل خواهد بود چرا که برخی از باشگاه ها با بودجه کلان بازیکن جذب می کنند و باشگاه های دولتی مشکل مالی دارند. یک فوتبالیست نیاز به پول دارد و اگر به درستی از او حمایت نشود شرایط مثل پارسال می شود که فقط سه تیم فوتبال بازی می کردند و بقیه شرایط خوبی نداشتند.

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص دیدار با استقلال در روز پنجم لیگ برتر فصل آینده و زودهنگام بودن این دربی افزود: من این دیدار را اینطور نمی بینم. استقلال در تمام این سال ها حریف سنتی پرسپولیس بوده است اما باید واقع بین باشید و بپذیرید که زورتان در این سال ها به پرسپولیس نرسیده است. پارسال اگر ساپینتو مربی شجاعی بود شاید می توانست مقابل پرسپولیس کاری انجام دهد اما این اتفاق نیفتاد. البته نمی خواهم بگویم کیفیت استقلال پایین است اما شجاعت مربی تاثیر زیادی دارد. یحیی گل محمدی مربی نترس است و اگر طرز فکر جواد نکنام در استقلال مثل فولاد باشد برای این تیم سخت می شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات این باشگاه و اینکه چه بازیکنی برای جذب مهمتر بود، گفت: از حضور محمدحسین کنعانی زادگان در پرسپولیس بسیار خوشحال شدم چرا که فکر می کنم این تیم به یک دفاع شش امتیازی نیاز داشت. کنعانی زادگان پاس های خوبی به زمین می دهد و می داند چطور در عمق خوب بازی کند.

باقریها درباره اتفاقاتی که برای ماندن علیرضا بیرانوند در پرسپولیس رخ داد و او با استقلال مذاکره کرده بود، تصریح کرد: ماندن بیرانوند اتفاق خوبی بود اما این نوع ماندن به پرسپولیس ضربه می زند. بیرانوند کارهایی کرد که باعث دلخوری شد اما در مجموع اگر نظر من را بخواهید باید بگویم ماندن او خیلی خوب است. خوشبختانه اسکلت پرسپولیس حفظ شده و این موضوع مهمی است.

وی درباره فعالیت های نقل و انتقالاتی سپاهان و تراکتورسازی و اینکه رقیبی جدی برای پرسپولیس خواهد بود، ادامه داد: خمز سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی نشان داد مربی ماهری است و می داند از فوتبال چه می خواهد. امسال تراکتورسازی با کادر فنی و بازیکنانش تیم بسیار خوبی است چون تماشاگر زیادی دارد اما از سپاهان باید بگویم که این تیم در تمام این سال ها شرایط خوبی داشته و با توجه به توان اقتصادی خوبی که دارد بازیکنان خوبی هم می پذیرد. این تیم در این فصل روزهای خوبی را سپری کرد و بازیکنان خوبی به دست آورد که به نظر من آنها را به رقیبی قدرتمند تبدیل کرده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شانس اصلی قهرمانی در فصل آینده را کدام تیم می داند، گفت: برای پاسخ به این سوال زود است اما در فوتبال ایران تیم هایی که فرم خود را حفظ کرده و خونسرد هستند به پیروزی می رسند. یحیی گل محمدی مربی باتجربه ای است و کنار گذاشته نشد، اما دیدید استقلالی ها اگرچه تیم خوبی بودند، اما نتیجه نمی دادند چون رفتار ساپینتو را درک نمی کردند. برای پاسخ به این سوال باید اجازه داد چند هفته از مسابقات بگذرد، هرچند به نظرم با توجه به شرایط خوبی که پرسپولیس دارد، این تیم همچنان اولین فرصت قهرمانی است.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)