افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

گلسیانی: پرسپولیس برای من مثل یک خانواده است/بازیکنان جدیدمان را دوست دارم – قرمز خبر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 324270
گلسیانی: پرسپولیس برای من مثل یک خانواده است/بازیکنان جدیدمان را دوست دارم – قرمز خبر – پرسپولیس نیوز

مدافع گرجستانی پرسپولیس می گوید این تیم یکی از بهترین های آسیاست و به همین دلیل این تیم را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده است. گئورگی گلسیانی در گفت وگو با ایسنا درباره شرایطش در فصل جدید صحبت کرد. او می گوید در زمان برگزاری یورو 2024 از چند باشگاه اروپای شرقی و آسیایی پیشنهاد […]

مدافع گرجستانی پرسپولیس می گوید این تیم یکی از بهترین های آسیاست و به همین دلیل این تیم را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده است.

گئورگی گلسیانی در گفت وگو با ایسنا درباره شرایطش در فصل جدید صحبت کرد. او می گوید در زمان برگزاری یورو 2024 از چند باشگاه اروپای شرقی و آسیایی پیشنهاد داشت اما پس از مشورت با خانواده اش تصمیم گرفت فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد. او همچنین می گوید هدف این تیم کسب مجدد قهرمانی لیگ است و امیدوار است با گاریدو به آن برسد.

* وضعیت شما پس از بازگشت از انتخابی چگونه است؟

فصل قبل برای من خیلی طولانی بود چون بعد از فصل طولانی لیگ برتر برای یک اردوی یک ماهه به آلمان رفتم تا در جام ملت های اروپا شرکت کنم. ما در یورو بازی های سختی داشتیم و البته تجربیات ارزشمندی به دست آوردم. بعد از وقفه به پرسپولیس برگشتم و برای فصل جدید کاملا آماده هستم و مصدومیتی ندارم.

* در یورو 2024 عملکرد بسیار خوبی داشتید، از آن بازی ها بگویید، چه اتفاقی افتاد که گرجستان نتوانست به عملکرد خوب خود ادامه دهد؟

یوروکاپ بسیار ویژه است زیرا تیم ضعیفی وجود ندارد. در یورو عملکرد خوبی داشتیم و در مرحله گروهی بازی های سختی داشتیم و توانستیم صعود کنیم. بدشانس بودیم که در مرحله مقدماتی به مصاف اسپانیا رفتیم که بهترین تیم جام بود. کیفیتش خیلی بالا بود در هر صورت عملکرد ما در مسابقات خوب بود. در آینده تا شروع لیگ ملت ها مسابقات سختی خواهیم داشت.

* با توجه به عملکرد بسیار خوب در یورو 2024، او احتمالاً پیشنهادات بسیار خوبی داشت. می توانید بگویید از کدام باشگاه ها پیشنهاد داشتید؟

بعد از یورو و در طول آن از باشگاه های اروپای شرقی و آسیایی پیشنهادهایی دریافت کردم و آنها را بررسی کردم اما در نهایت با خانواده ام صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم که در پرسپولیس، تیمی که دوستش دارم، می مانم.

*با وجود پیشنهاداتی که داشتی، چه شد که پرسپولیس را انتخاب کردی و آنها قراردادت را تمدید کردند؟

پرسپولیس یکی از بهترین تیم های آسیاست. اینجا برای من مثل یک خانواده است و احساس راحتی می کنم. آنها من را می شناسند و من آنها را می شناسم. وقتی وارد کشور جدیدی می‌شوید و با فرهنگ جدیدی روبرو می‌شوید، در ابتدا سخت است، زیرا باید خود را وفق دهید. آنها شما و شخصیت شما را نمی شناسند. اینجا احساس خوبی دارم و انگار در خانواده هستم.

* شرایط این روزهای پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنی؟ به نظر شما جدایی چند بازیکن مثل بیرانوند و ترابی موثر است؟

برای فصل جدید تیم خوبی داریم. البته تعدادی از بازیکنان رفتند و برخی دیگر آمدند. بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر بازیکنان خوبی برای ما بودند اما فوتبال همین است. بازیکنان می آیند و می روند. ما بازیکنان خوبی خریدیم و امیدوارم بهترین کار را برای تیم انجام دهند زیرا به برد عادت کرده ایم و باید دوباره برای پیروزی تلاش کنیم. نه تنها در لیگ، بلکه برای بردن جام حذفی و عملکرد خوب در آسیا. بنابراین ما در پرسپولیس اهداف بزرگی داریم.

* یکی از نکات مثبت پرسپولیس این است که با پایان فصل تمام مطالبات بازیکنان پرداخت شد. آیا این روی عملکرد تیم تاثیر می گذارد؟

همه جزئیات در فوتبال بسیار مهم است، حتی کوچکترین جزئیات. مطالبات فصل قبل پرداخت شده است که نشان از رفتار خوب مدیران داشت. البته این چیز خاص و عجیبی نیست و باید اینطور باشد. به قرارداد احترام بگذارید. جزئیات زیادی وجود دارد که قدم به قدم پیش خواهد رفت. مدیران باشگاه در تلاش برای بهبود وضعیت هستند. این یک چالش برای مدیران پرسپولیس است و امیدوارم قدم به قدم خوب عمل کنند.

* همکاری با گاریدو را چگونه ارزیابی می کنید؟ فکر می کنی می تواند با پرسپولیس قهرمان شود؟

آقای گاریدو مربی باتجربه ای است و کار با او لذت بخش خواهد بود. او از یک فرهنگ جدید می آید و قطعا با چالش هایی روبرو خواهد شد و این به او بستگی دارد که چگونه با آنها روبرو شود. کار با او تا اینجای کار جالب بوده است و امیدوارم با او قهرمان شویم زیرا مهمترین هدف برای ما قهرمانی است و امیدوارم حضور گاریدو در این فصل به ما کمک کند.

* بازیکنان جدیدی که وارد پرسپولیس شدند را چگونه ارزیابی می کنید؟

من بازیکنان جدیدی را که خریدیم دوست دارم. همه آنها بازیکنان باکیفیتی هستند و قطعا به زمان نیاز دارند تا سازگار شوند. من خودم این شرایط را داشتم و پشت سر گذاشتم و می دانم که آسان نیست چون هر بار ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند اما در پرسپولیس همه رابطه خوب و دوستانه دارند. جو خوبی در تیم حاکم است و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به این بازیکنان کمک کنیم تا خیلی سریع با هم سازگار شوند. امیدوارم در این فصل خیلی به من کمک کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=324270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.