افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

احتمال پایان یک اصلاح شدید بازار از زبان تام لی

  • کد خبر : 324264
احتمال پایان یک اصلاح شدید بازار از زبان تام لی

تام لی از Fundstrat، کهنه کار بازار سرمایه‌گذاری، می‌گوید که احتمالاً بدترین اصلاحات اخیر در بازارهای مالی پشت سر ماست. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل به گزارش اسمارتک نیوز، تام لی، سرمایه گذار باتجربه در آخرین مصاحبه خود با CNBC معتقد […]

تام لی از Fundstrat، کهنه کار بازار سرمایه‌گذاری، می‌گوید که احتمالاً بدترین اصلاحات اخیر در بازارهای مالی پشت سر ماست.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش اسمارتک نیوز، تام لی، سرمایه گذار باتجربه در آخرین مصاحبه خود با CNBC معتقد است با توجه به دلایلی که در ادامه می خوانیم، زمان اصلاح قیمت و دوره فروش قوی فرا رسیده است. احتمالا تمام شده است است.

بررسی بازار توسط تام لی

در یک مصاحبه جدید با CNBC، بنیانگذار FundStreet اشاره کرد که به شاخص نوسان (VIX)، یک معیار محبوب برای نوسانات مورد انتظار در بازارهای سهام نگاه می کند.

به گفته لی، VIX نشان می دهد که بعید است بازارها کاهش قیمت قابل توجهی را تجربه کنند.

او می گوید:

چیزی که ما به آن نگاه می کنیم، صعود VIX به 60 در روز دوشنبه، سومین بالاترین منحنی در تاریخ، و منحنی معاملات آتی VIX معکوس است که شدیدترین وارونگی از قبل از همه گیری بود. این برگشت و اصلاح فعلی آن نشان می دهد که بازارها احتمالاً از آن وحشت شدید گذشته اند. هر دو شاخص (شاخص VIX و منحنی آتی شاخص VIX) در حال بازگشت به حالت عادی هستند. من فکر می کنم اگر VIX به زیر 20 برسد و معاملات آتی VIX به حالت عادی بازگردد، این نشان می دهد که بدترین دوره ترس در بازار به پایان رسیده است.

وی ادامه داد:

با این حال، فکر نمی‌کنم این بدان معنا باشد که ما دیگر اثرات موجی نخواهیم داشت، زیرا می‌دانیم که برخی از گاوها به دام افتاده‌اند و هنوز نگرانی‌هایی در مورد خاورمیانه وجود دارد و معاملات به ین انجام می‌شود، اما من معتقدم که بدترین فروش فشار تمام شده است ما پشت سر گذاشته ایم.

هفته گذشته، لی گفت که در طرف دیگر این اصلاح، کاهش فعلی بازار به نظر می رسد “ترس از رشدنگرانی سرمایه گذاران در مورد سلامت اقتصاد ایالات متحده و کاهش رشد اقتصادی را شرح خواهد داد.

این سرمایه گذار می گوید: بهبود آمار هفتگی بیکاری را می توان نشانه مثبتی برای رونق اقتصادی و بازگشت بازارها به وضعیت عادی دانست.

وی در ادامه سخنان خود گفت:

خوب، من فکر می‌کنم سرمایه‌گذاران، وقتی نوبت به ترس از رشد می‌رسد، می‌توانند به اعداد هفتگی ادعاهای بیکاری توجه کنند. زیرا هفته گذشته (پنجشنبه) کاهش غیرمنتظره ای در این درخواست ها مشاهده شد که بیشتر آنها از ایالت تگزاس بودند. تگزاس نسبت به هفته قبل کاهش قابل توجهی در تعداد درخواست های هفتگی داشته است. این واقعیت که بازارها به آمار بیکاری در روز پنجشنبه واکنش بسیار مثبتی نشان دادند، من را به این نتیجه می رساند که این یکی از عوامل مهم در بهبود بازارها بوده است. زیرا ما بیش از حد انتظار مطالبات بیکاری داشتیم و پس از آن بازار به طور قابل توجهی افزایش یافت.

وی در ادامه گفت:

من فکر می کنم ترس از کند شدن رشد اقتصادی دلیلی است که ذهن سرمایه گذاران را به خود مشغول کرده است.

دیلی هودل

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-12 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=324264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.