افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

بیوگرافی ناهید کیانی، تکواندو، حرفه المپیک / 26 ساله اما به اندازه سه مدل جذاب به نظر می رسد.

  • کد خبر : 324258
بیوگرافی ناهید کیانی، تکواندو، حرفه المپیک / 26 ساله اما به اندازه سه مدل جذاب به نظر می رسد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: این روزها همه ما در روحیه المپیک هستیم. خب خیلی از ما مسابقات آنها را دنبال می کنیم و خیلی از ما فقط اخبار آنها را می شنویم و کم و بیش می دانیم که ورزشکاران چه کردند، چه مدال هایی گرفتند و چه داشتند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: این روزها همه ما در روحیه المپیک هستیم. خب خیلی از ما مسابقات آنها را دنبال می کنیم و خیلی از ما فقط اخبار آنها را می شنویم و کم و بیش می دانیم که ورزشکاران چه کردند، چه مدال هایی گرفتند و چه داشتند. همه اینها به لطف اینستاگرام است که می توانید عکس ها و فیلم های آن موضوع را ببینید و حتی اگر نمی دانید چه خبر است، فقط باید به نظرات بروید، آن وقت همه چیز برای شما ثبت می شود. به عنوان مثال اخیرا شاهد اجرای ناهید کیانی تکواندوکار بودیم که در بازی های المپیک قبلی حضور داشت و مدال گرفت. اما مثل امسال بود و محبوب نبود اما جالب اینجاست که امسال این زن جوان دهه هفتادی توانسته جذابیت بیشتری پیدا کند و جلب توجه کند. با چهره ناهید کیانی در صفحات اینستاگرام به خوبی آشنا شدیم اما نمی دانیم بیوگرافی او چیست. اگر دوست دارید درباره ناهید کیانی بیشتر بدانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

صفحه شخصی ناهید کیانی در اینستاگرام nahid.kiyani.official است.

ناهید کیانی

ناهید کیانی این روزها 26 ساله است و متولد 19 مرداد 1377 است.این ورزشکار ایرانی در مسابقات جهانی تکواندو 2023 اولین مدال طلای قهرمانی جهان را در تاریخ تکواندوی بانوان ایران کسب کرد. ناهید کیانی در وزن 53 کیلوگرم به فینال رسید و پس از غلبه بر جی ژو چینی بر سکوی نخست قرار گرفت. این ورزشکار همچنین در مسابقات گرندپری رم که بلافاصله پس از مسابقات جهانی برگزار شد در دسته 57 کیلوگرم مدال نقره گرفت و محبوب شد.

ناهید کیانی

علاقه ناهید کیانی به پزشکی

ناهید کیانی در رشته تربیت بدنی آموزش دید و از دوران دبیرستان بود که مسیر خود را به سمت این رشته تغییر داد و سرنوشت خود را رقم زد. به گفته خودش، از کودکی به فیزیوتراپی و دندانپزشکی علاقه داشته و اگر می‌خواهد به یکی از این رشته‌ها بپردازد. این ورزشکار همچنان امیدوار است روزی پزشک شود.

ناهید کیانی

شروعی عجیب برای تکواندو ناهید کیانی و خواهرش

ماجرای جالبی از ورود ناهید کیانی به تکواندو است. وقتی او و خواهرش هشت ساله بودند، مادرشان آنها را به کلاس ورزش فرستاد تا مثل خیلی از بچه ها در تابستان مشغول باشند. این دو خواهر قصد ثبت نام در کلاس های کاراته و شرکت در آن را داشتند که مادرشان به اشتباه برای آنها لباس تکواندو تهیه می کند اما همچنان به کلاس های کاراته می روند اما به دلیل لباسی که پوشیده بودند اجازه حضور ندارند. کلاس تکواندو می روند و این. تبدیل به روش زندگی او می شود.

ناهید کیانی

ناهید کیانی

وضعیت مالی

ناهید کیانی قهرمان ایران در مورد وضعیت مالی تکواندو می گوید: سود مالی این رشته نمی تواند هزینه های ما را تامین کند و برای ما درآمدزایی کند، در واقع بیشتر برای علاقه خود این کار را انجام می دهیم و چهار ماه وقت می گذاریم هر مسابقه ای را امتحان می کنیم، اما پاداش ما به اندازه حقوق یک کارمند نیست و من شخصاً این کار را با تمام وجود انجام می دهم.»

ناهید کیانی

افتخارات ناهید کیانی در ده سال اخیر

مدال برنز قهرمانی نوجوانان جهان چین تایپه در سال 2013

مدال طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در چین تایپه در سال 2014

مدال برنز قهرمانی آسیا بزرگسالان فیلیپین در سال 2015

مدال طلای مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی بزرگسال در آذربایجان در سال 2016

مدال برنز المپیاد جهانی بزرگسالان چین تایپه در سال 2016

مدال برنز بازی های آسیایی اندونزی 2017

مدال برنز جام رئیس فدراسیون جهانی در ایران در سال 2017

مدال نقره قهرمانی بزرگسالان آسیا در ویتنام در سال 2017

مدال طلای مسابقات بین المللی فجر بزرگسالان ایران در سال 2018

مدال طلا و سهمیه المپیک به توکیو 2020 در مسابقات کسب سهمیه المپیک اردن در سال 1400

ناهید کیانی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=324258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.