افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

اضافه کردن سهمیه به بازیکنان خارجی در پرسپولیس

  • کد خبر : 324225
اضافه کردن سهمیه به بازیکنان خارجی در پرسپولیس

پرسپولیس چند روز پیش در نامه ای به سازمان لیگ نسبت به کسر دو هزینه خارجی از این باشگاه اعتراض کرد که به دلیل غیبت وحدت حنان اف و نبیل باهویی در 60 درصد مسابقات اعمال شد. در پی این اتفاق، پرسپولیس روز گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سازمان لیگ هنوز به […]

پرسپولیس چند روز پیش در نامه ای به سازمان لیگ نسبت به کسر دو هزینه خارجی از این باشگاه اعتراض کرد که به دلیل غیبت وحدت حنان اف و نبیل باهویی در 60 درصد مسابقات اعمال شد.

در پی این اتفاق، پرسپولیس روز گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سازمان لیگ هنوز به اعتراض باشگاه پرسپولیس پاسخی نداده است که با واکنش سازمان لیگ همراه شد. این سازمان در پاسخ به سرخپوشان اعلام کرد که در 29 تیرماه تعداد سهمیه های خارجی پرسپولیس به این باشگاه اعلام شد، موضوعی که پرسپولیسی ها معتقدند قبل از اعتراض باشگاه، تعداد بازیکنان خارجی کسر شده بود و چیزی ندارد. ببینید به اعتراض شما بپردازد و کمیته تدوین آیین نامه هنوز به اعتراض شما در این زمینه پاسخی نداده است.

همین مشاجرات باعث شد تا رضا درویش امروز (دوشنبه) به سازمان لیگ برود و پیگیر وضعیت اعتراضی باشگاه پرسپولیس شود. در نهایت با اعلام مسئولان سازمان لیگ مشخص شد که اعتراض باشگاه به وحدت حنانف و اینکه قرارداد این بازیکن سه سال پیش و قبل از ابلاغ آیین نامه سازمان لیگ پذیرفته شده بود، اما روی نبیل باهویی کمیته فدراسیون فوتبال باید نظر بدهد.

مدارک پزشکی نبیل باهویی ابتدا باید به تایید IFMARK برسد و سپس کمیته تعیین وضعیت در مورد آن تصمیم گیری کند.

به این ترتیب سهمیه خارجی پرسپولیس در فصل بیست و چهارم فعلاً 1+4 خواهد شد و باید دید در مورد سهمیه دیگری برای پالش پوشان چه تصمیمی گرفته می شود./تسنیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=324225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.