افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

حماس حاضر به مذاکره برای توافق جدید نشد

  • کد خبر : 323953
حماس حاضر به مذاکره برای توافق جدید نشد

به گزارش بازار به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد که این جنبش مذاکره برای توافق جدید را نمی پذیرد و میانجی ها باید رژیم صهیونیستی را مجبور به اجرای توافق قبلی کنند. حمدان به این شبکه گفت: تلاش‌های میانجی‌ها برای دستیابی به آتش‌بس در غزه در حال آزمایش […]

به گزارش بازار به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد که این جنبش مذاکره برای توافق جدید را نمی پذیرد و میانجی ها باید رژیم صهیونیستی را مجبور به اجرای توافق قبلی کنند.

حمدان به این شبکه گفت: تلاش‌های میانجی‌ها برای دستیابی به آتش‌بس در غزه در حال آزمایش است و باید دشمن را وادار به پایبندی به پیشنهاد قبلی کند.

حمدان افزود: پافشاری آمریکا و رژیم صهیونیستی بر پیش شرط های مذاکره، منطقه را به آینده ای مبهم سوق خواهد داد که بی شک به نفع مقاومت و آسیب به منافع استراتژیک آمریکا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ما هیچ توافقی جزئی را قبول نداریم. توافق باید کامل باشد، از جمله مبادله زندانیان. مقاومت همچنان قوی است و ملت فلسطین همچنان پابرجاست و برگه های برنده دارد. به همین ترتیب، محور حمایت از مقاومت در برابر مهاجمان در صحنه حضور دارد. وظيفه ميانجيگران تنها ارائه پيشنهاد نيست، بلكه در حوزه سياسي نيز ميانجيگران بايد از اجراي پيشنهادها تضمين كنند.

اسامه حمدان درباره انتخاب یحیی السنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: برای اولین بار است که رئیس حماس با اجماع انتخاب می شود و این پیام قوی به اشغالگران دارد که با وجود ضربات جدی که با ترور اسماعیل هنیه رهبر حماس پذیرایی کرد اما انسجام جنبش حماس تقویت شده است. پیام این انتخابات برای دشمن این است که امروز فردی در راس رهبری حماس است که عملیات تهاجمی الاقصی را در زمین هدایت می کند، یعنی حماس گزینه مقاومت را به عنوان تنها گزینه راهبردی برای آزادی دنبال خواهد کرد. فلسطین

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=323953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.