افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

60 هزار انشعاب غیرمجاز در شهر اهواز باعث افت فشار شد/ اهواز از ساخت و ساز غیرمجاز آپارتمان قارچی رنج می برد.

  • کد خبر : 323719
60 هزار انشعاب غیرمجاز در شهر اهواز باعث افت فشار شد/ اهواز از ساخت و ساز غیرمجاز آپارتمان قارچی رنج می برد.

شجاع گل ملایری، روابط عمومی شرکت آب اهواز به خبرنگار رکنا گفت: گرمای بی سابقه امسال باعث شده الگوی مصرف از 250 لیتر در روز برای هر نفر به 500 لیتر در روز برسد. ملایری افزود: تمام تصفیه خانه های استان آب را با ظرفیت کامل قابل شرب می کنند، همچنین باید فرهنگ کاهش مصرف […]

شجاع گل ملایری، روابط عمومی شرکت آب اهواز به خبرنگار رکنا گفت: گرمای بی سابقه امسال باعث شده الگوی مصرف از 250 لیتر در روز برای هر نفر به 500 لیتر در روز برسد.

ملایری افزود: تمام تصفیه خانه های استان آب را با ظرفیت کامل قابل شرب می کنند، همچنین باید فرهنگ کاهش مصرف را فرهنگ سازی کنیم و رسانه ها در این زمینه کمک زیادی کرده اند اما مخالف گرما نبودند. ” “.

وی ادامه داد: گرمای هوا باعث افزایش مصرف برق و آب شهر شده و همین امر باعث شده خانه هایی که در انتهای خط آبرسانی یا انشعاب غیر مجاز مثل همیشه از آب بی بهره اند.

در اهواز به اندازه شهرهای غیرمجاز آب مصرف می کنیم

ملایری می گوید: تصفیه خانه گروه فولاد به دلیل عدم تعادل برق تولید آب را متوقف کرده بود و مناطقی که از این تصفیه خانه تغذیه می شد دچار مشکلاتی شد که در نهایت با کنترل مصرف برق صنایع رفع شد.

وی با این توضیح افزود: در اهواز به اندازه یک شهر آب مصرفی غیرمجاز داریم و 60 هزار انشعاب غیرمجاز در شهر اهواز یکی از دلایلی است که توزیع آب را با مشکل مواجه می کند.

ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از عوامل فقر آب در شهر اهواز است

مدیر روابط عمومی شرکت آب اهواز گفت: گاهی آلودگی هایی که در کیفیت آب برخی مناطق مشاهده می شود به دلیل انشعاب های غیرمجازی آلودگی شبکه آب به لجن است.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که در اهواز می بینیم ساخت و سازهای غیرمجاز است. صبح از خواب بیدار می شویم و می بینیم که در یک کوچه 10 خانه اضافه شده است. همه این خانه ها به انشعاب اصلی آبرسانی متصل هستند. و باعث افت فشار در شبکه می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=323719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.