افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

شکست پروژه ضدایرانی در «پله بزرگ» پاریس

  • کد خبر : 323653
شکست پروژه ضدایرانی در «پله بزرگ» پاریس

یکی از افسران موساد درباره عملیات علیه ورزش ایران می گوید: اگر ایرانی در سالن ورزشی علیه تیم کشورش اقدامی انجام دهد، علامت ویژه ای به دستگاه های اطلاعاتی ارسال کرده است! به گزارش مشرق، پیروزی نماینده ایران مقابل حریف بلغارستانی در رقابت های تکواندو المپیک پاریس و راهیابی ناهید کیانی به فینال این رقابت […]

یکی از افسران موساد درباره عملیات علیه ورزش ایران می گوید: اگر ایرانی در سالن ورزشی علیه تیم کشورش اقدامی انجام دهد، علامت ویژه ای به دستگاه های اطلاعاتی ارسال کرده است!

به گزارش مشرق، پیروزی نماینده ایران مقابل حریف بلغارستانی در رقابت های تکواندو المپیک پاریس و راهیابی ناهید کیانی به فینال این رقابت ها علاوه بر شکستن تمامی رکوردهای قبلی، روایت خاصی نیز داشت.

ناهید کیانی ورزشکار ایرانی در حالی موفق شد کیمیا علیزاده نماینده بلغارستان را از مرحله مسابقات حذف کند که شبکه ضد انقلاب به رهبری منافقین در سالن مسابقات از قبل برنامه ریزی کرده بود تا از دست دادن نماینده ایران را به موضوعی سیاسی تبدیل کند. و آن را به یک پروژه جدید تبدیل کردند، اما در کمتر از چند دقیقه، آب پاکی به دست آنها افتاد، حتی قبل از برگزاری این مسابقات تکواندو، بسیاری از ناظران به خوبی می دانستند که این مسابقات با بسیاری از رویدادهای پاریس متفاوت است. و حساب ویژه ای برای آن باز شد. کیمیا علیزاده که در المپیک ریو برای اولین بار در بخش بانوان موفق به کسب مدال شد، این بار زیر پرچم خارجی رفت و به مصاف رقیب سنتی خود رفت.

گروه های ضدایرانی مدتی بود که به دلیل اعلام قرعه کشی ها برای پر شدن سالن مسابقات دست و پنجه نرم می کردند. با توجه به اینکه فرانسه مقر سیاسی و تبلیغاتی منافقین است، رهبری جریان های ضدایرانی به فردی به نام «اسکندر مسلم فیلابی» سپرده شد، این فرد یکی از اصلی ترین شبکه های نفاق در خارج از کشور است و در سال های اخیر با او با کمک رسانه های فارسی زبان پرچمدار «بایکوت ورزشی ایران» نیز شده است.

پرچم هایی که برای حمله به ایران آویزان می شوند!

منافقین با کمک شبکه هواداران ضد انقلاب با خرید بلیت و تصرف پست های از پیش تعیین شده سعی در سختی کار ناهید کیانی داشتند و پیش بینی کرده بودند که پس از پایان این دیدار و شکست احتمالی بازیکن ایران، اتاق را به محل اجتماعات سیاسی ضدانقلاب اما رشادت تبدیل می کرد. این بانوی ایرانی تمام نقشه های قبلی را به هم زد و پروژه جنگ روانی ضد انقلاب روی سکوها و پوشش رسانه ای اش توسط شبکه بین المللی تروریستی خارج از سالن مسابقه، شکست قطعی برای عناصر ضد ایرانی یعنی کسانی شد که … آمد تا بالا رود تا پرچم بلغارستان و سقوط پرچم ایران را ببیند، از پله بزرگ پاریس خارج شد.

اما از دست دادن نماینده بلغارستان در مقابل ایرانی ها در بازی های المپیک، علاوه بر برافراشتن پرچم ایران و یادآوری اقدامات ضد ایرانی منافقین، روایت دیگری نیز داشت; اگر تا چند ماه پیش شبکه اطلاع رسانی ضد انقلاب با هماهنگی موساد و سیا سعی در تحریم ورزش کشورمان و تحریم ایران در مجامع بین المللی داشت، اما درخشش ورزشکاران ایرانی به ویژه بانوان در این مسابقات، این بود. کل پروژه چند میلیون دلاری ضد ایرانی دود شد و به هوا پرتاب شد.

تلاش برای حذف ایران از مسابقات بین المللی ورزشی با هدف ایجاد انزوای سیاسی سابقه طولانی تری نسبت به برگزاری بازی های پاریس دارد. قبل از شروع بازی های المپیک تابستانی در توکیو، گروهی از شخصیت های سیاسی داخلی و برخی از ضدانقلاب های خارج از کشور تلاش کردند تا این کار را انجام دهند. با اجرای کمپین های متعدد ضد ایرانی برای حذف نام ورزشکاران ایرانی از آن مسابقات، این عملیات بزرگ از مسابقات جهانی شطرنج بانوان در تهران آغاز شد و تا پاریس گسترش یافت.

اما اهداف تحریم ورزشی ایران چیست و چه کسی سناریوی آن را اجرا خواهد کرد؟

طراحان اصلی طرح تحریم ورزشی، علاوه بر ایجاد خلاء بین المللی و انزوای سیاسی، افزایش نارضایتی داخلی و برانگیختن موج اعتراضات اقشار خاکستری به خیابان ها، فشار سیاسی را برای تحریم ورزش ایران افزایش می دهند.

سایت ایندیپندنت فارسی، بازوی رسانه ای یک سرویس اطلاعاتی در تشریح عملیات انزوای ایران می نویسد: ایران باید جزیره ای منزوی از جهان شود، مزیت های استراتژیک آن از بین برود و این کشور دچار سقوط اقتصادی، سیاسی و اقتصادی شود. اجتماعی و رکود عملیات انزوای ایران، ماجراجویی منطقه ای تهران را کاهش می دهد.

جالب است بدانید که عملیات انزوای ایران در بخش ورزش ابتدا با نام تبلیغاتی «اتحاد برای وعده» آغاز به کار کرد. نوید افکاری پس از ارتکاب یک فقره قتل در استان فارس توسط ماموران انتظامی دستگیر و پس از طی مراحل قضایی و قانونی به درخواست اولیای دم دستگیر شد.

در این کمپین اطلاع رسانی چند خبرنگار ورزشی از داخل کشور، برخی کلاهبرداران با عناوین جعلی ورزشی و برخی از اعضای گروه غیرقانونی کانون مدافعان حقوق بشر حضور داشتند. چهره‌های سردار پاشایی، موسی علی‌نژاد، مجید واریث، احسان (معروف به سام) رجبی، شیرین عبادی، دریا صفایی و نازنین بودی از چهره‌های معروف این کمپین در سال‌های اخیر بوده‌اند.

این کمپین به ظاهر ورزشی علاوه بر ارتباط با اعضای دولت و کنگره آمریکا، از تمام توان گروه های ضد انقلاب نیز برای جلوگیری از رسیدن ورزشکاران ایرانی به مسابقات جهانی استفاده کرده است. این عناصر ضد ایران در نقش گردان های عملیاتی در ورزشگاه های خارجی ظاهر می شوند.

خبرگزاری رویترز با انتشار عکس های این گردان ها آنها را صدای ناآرامی های ایران نامید. شبکه دانمارکی تی وی 2 نیز به طور مستقیم تصاویر این گردان های ضدایرانی در جام جهانی دوحه را پوشش داده است تا جایی که خبرنگار سیاسی آن وراسموس تانتولت به جای مجری ورزشی به دوحه رفت تا تصاویری اختصاصی از لباس پوشیدن برخی گردان ها تهیه کند. تی شرت های یکنواخت آهسته.

این گردان ها اغلب توسط سرکردگان منافقین در استادیوم ها و سالن های ورزشی سازماندهی می شوند و به نفع تیم های رقیب سر و صدا می کنند. راوی نزدیک در مورد مدل رفتاری این گردان ها می گوید: آنها در مقابل حملات تیم حریف ایستادند تا به نوعی تضاد هویتی خود را به حاضران در ورزشگاه نشان دهند. ترویج پدیده تضاد هویتی باعث می شود جامعه به مرور زمان هویت و ریشه های شناختی خود را از دست داده و به سمت عناصر تبلیغات بیگانه گرایش پیدا کند!

رافائل اوفک، کارشناس تسلیحات نظامی اتمی رژیم صهیونیستی درباره اقدامات ضدایرانی در استادیوم ها و همچنین راه اندازی کمپین تحریم ورزشی ایران نوشت: اگر یک ایرانی در یک رشته ورزشی علیه تیم خود عمل کند در زنده ها. اتاق، سیگنال ویژه ای را به سرویس های اطلاعاتی ارسال کرده است که انگار برخی در تهران برای حمله نظامی به ایران زیر پای آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی فرش قرمز پهن کرده اند! بر اساس دکترین «مسئولیت حفاظت» (R2P)، در صورت نسل‌کشی، حمله به کشور ناقض حقوق اساسی بشر، بر اساس مداخله بشردوستانه و از کانال فصل هفتم شورای امنیت یا «اتحادیه قطعنامه صلح مشروعیت قانونی دارد و مانند آن مداخله کشورها مشروعیت سیاسی نیز دارد.

کیمیا علیزاده، قربانی یا بازیگر یک سناریوی ضدایرانی؟

نکته بسیار مهم این است که این کمپین ضدایرانی بارها سعی در برقراری ارتباط با برخی از ورزشکاران و چهره های اجتماعی داخل کشور داشته است. هدف این بود که این فعالان مدنی یا ورزشی دستورالعمل های کمپین تحریم ورزشی را در مقابل دوربین های رسانه ای به نمایش بگذارند. سرنوشت عجیب کیمیا علیزاده با پرچم بلغارستان در المپیک پاریس یکی از این موارد است. خانم علیزاده علیرغم دریافت تسهیلات بیشتر از سایر ورزشکاران ایرانی در دوران فعالیت خود در ایران، پروژه اطلاعاتی سازمان سیا در آلمان را همراهی کرد و از کشور خارج شد.

سرنوشتی است که این روزها کارش به جایی رسیده که علاوه بر افسردگی حاد، جایی در محافل ضد انقلاب هم نداشت، یعنی از آنجا اخراج شد. کیمیا علیزاده در تحریم همه جانبه ناموفق ورزش ایران بود و نباید پرونده او به ماجرای عجیب دختری ساده که به همسرش خیانت کرده خلاصه شود.

سناریوی کمپین انزوای ورزشی ایران با هدف جذب نیرو از درون با رصد و اقدامات به موقع سازمان اطلاعات سپاه ناکام مانده و این ستاد نتوانسته به اهداف جذب نیرو از درون برسد. این جریان در ماه‌های اخیر درصدد سرمایه‌گذاری مجدد در برخی امواج مصنوعی است که نشست‌های مخفیانه برخی عناصر ضد ایرانی در مالزی و امارات گواهی بر این امر است!

منبع: روزنامه جوان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=323653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.