افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

باشگاه پرسپولیس: منتظر پاسخ برای سهمیه خارجی هستیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 323345
باشگاه پرسپولیس: منتظر پاسخ برای سهمیه خارجی هستیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

طبق نامه قبلی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر تعیین سهمیه بازیکن خارجی خود است.به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در پاسخ به سوالات متداول و به نمایندگی از رسانه های محترم و هواداران عزیز در خصوص سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس، به اطلاع می رساند؛ این باشگاه با توجه به مستندات و استدلال های قانونی خود […]

طبق نامه قبلی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر تعیین سهمیه بازیکن خارجی خود است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در پاسخ به سوالات متداول و به نمایندگی از رسانه های محترم و هواداران عزیز در خصوص سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس، به اطلاع می رساند؛ این باشگاه با توجه به مستندات و استدلال های قانونی خود را حق استفاده از 6 سهمیه بازیکنان خارجی می داند. اما بدیهی است بر اساس مکاتبات سازمان لیگ و کارگروه تخصصی ناظر بر قراردادها در راستای درخواست سند، اظهار نظر قطعی و رسمی کنند.

از این حیث با توجه به اینکه تنها 4 روز تا شروع فصل باقی مانده است، گاه اظهار تردید می کنند; چطور ممکن است باشگاه در این مورد پاسخ رسمی دریافت نکرده باشد اما سازمان لیگ تایید کند؟ در باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر اعلام نهایی هستیم.
در رابطه با این موضوع با توجه به نتایج جلسه اخیر مدیرعامل و سرمربی که تحت تاثیر عملکرد بسیار خوب بازیکنان قرار گرفت، طبیعی است که سیاست باشگاه برای نهایی شدن نقل و انتقالات به این موضوع بستگی دارد.

همچنین متاسفیم که از این حیث پس از فشارهایی که برخی باشگاه ها با نامه نگاری، بیانیه و هدایت هواداران در فضای مجازی به ورودی فدراسیون وارد کردند، از امروز (یکشنبه) شاهد فضاسازی ها و ارائه های رسانه ای بودیم. بوی تلاش می دهد و برای سلب حقوق قانونی پرسپولیس یا کسب امتیازات ویژه استفاده می شود.

اگرچه زمان ارزشمندی از دست رفته است، اما همچنان منتظر اعلام رسمی از سوی کارگروه حرکت باشگاه پرسپولیس در راستای قانون هستیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)