افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

المیادین: ممنوعیت فعالیت های ما در فلسطین اشغالی نشانه شکنندگی تل آویو است

  • کد خبر : 323314
المیادین: ممنوعیت فعالیت های ما در فلسطین اشغالی نشانه شکنندگی تل آویو است

پس از آنکه رژیم صهیونیستی شبکه لبنانی المیادین را از انجام فعالیت های سمعی و بصری در فلسطین اشغالی منع کرد، این شبکه در بیانیه ای رسمی این تصمیم را محکوم کرد و این اقدام را نشانه ضعف و شکنندگی این رژیم دانست. به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین در این بیانیه که در 10 […]

پس از آنکه رژیم صهیونیستی شبکه لبنانی المیادین را از انجام فعالیت های سمعی و بصری در فلسطین اشغالی منع کرد، این شبکه در بیانیه ای رسمی این تصمیم را محکوم کرد و این اقدام را نشانه ضعف و شکنندگی این رژیم دانست.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین در این بیانیه که در 10 بند منتشر شده است، اعلام کرد: ادامه می دهیم، پایدار و ریشه دار هستیم، با حرفه ای بودن و تعهد و بدون شک و تردید، بدون لکنت و عقب نشینی به کار خود ادامه می دهیم.

این شبکه لبنانی گزارش داد که ضمن محکومیت این تصمیم دولت و دادگاه رژیم صهیونیستی، این اقدام علیه خود را دلیل دیگری بر ساختاری بودن اشغالگری اسرائیل و مقابله با رسانه ها می داند.

المیادین معتقد است که اشغالگران اسرائیلی در رویارویی با رسانه های آزاد به ویژه در حوزه اخبار فلسطینی و مظلوم غزه چهره واقعی خود را نشان داده اند و این تصمیم نشان دهنده ضعف و شکنندگی اسرائیل است.

به گزارش المیادین، عدم پذیرش عادی سازی مستقیم یا غیرمستقیم و ترویج نکردن توجیهات اسرائیل باعث شد اسرائیل این تصمیم را علیه این شبکه لبنانی صادر کند در حالی که اسرائیل نگران افشای نسل کشی در غزه است.

این شبکه لبنانی در پایان تاکید کرد: به انتخاب گزینه فکری، سیاسی، فرهنگی، اخلاقی و انسانی خود ادامه خواهد داد و هرگز تسلیم نمی شود و از کمک به حقوق فلسطینیان و دفاع از مظلومیت آنان دست برنمی دارد. المیادین به افشای سادیسم اسرائیل و اخبار مربوط به فروپاشی رژیم اشغالگر و فروپاشی جامعه اسرائیل ادامه خواهد داد.

پیش از این رژیم صهیونیستی در پارلمان خود قانونی به نام الجزیره را تصویب کرده بود که بر اساس آن این رژیم امکان ممنوعیت شبکه های خارجی را در صورت به خطر انداختن منافع اسرائیل می یابد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=323314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.