افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

حملات ترکیبی حزب الله علیه پایگاه های اشغالگر صهیونیستی

  • کد خبر : 323196
حملات ترکیبی حزب الله علیه پایگاه های اشغالگر صهیونیستی

به گزارش سایت خبریحامیان ولایت” به نقل از ایرنا به گزارش رسانه های لبنانی، رزمندگان حزب الله لبنان با موشک به محل استقرار نیروهای اشغالگر صهیونیستی در اطراف پایگاه نظامی «میتات» حمله کردند. رزمندگان مقاومت همچنین با استفاده از یک پهپاد انتحاری به تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیستی در پایگاه نظامی مالکیه حمله کردند و […]

به گزارش سایت خبریحامیان ولایت” به نقل از ایرنا


به گزارش رسانه های لبنانی، رزمندگان حزب الله لبنان با موشک به محل استقرار نیروهای اشغالگر صهیونیستی در اطراف پایگاه نظامی «میتات» حمله کردند.

رزمندگان مقاومت همچنین با استفاده از یک پهپاد انتحاری به تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیستی در پایگاه نظامی مالکیه حمله کردند و خسارت مستقیمی به متجاوزان وارد کردند.

مقاومت اسلامی لبنان در عملیاتی دیگر با سلاح های مناسب به تجهیزات تجسسی اشغالگران در پایگاه رویسط العالم در ارتفاعات اشغالی کفر شعبه حمله کرد که در نتیجه خسارت مستقیمی به اشغالگران وارد شد.

جنگنده های حزب الله لبنان نیز به پایگاه نظامی المرج حمله کردند و خسارت مستقیمی به سرنشینان وارد کردند.

این در حالی است که بعدازظهر شنبه منابع رژیم صهیونیستی به مجروح شدن پنج صهیونیست در حملات حزب الله در شمال فلسطین اشغالی اعتراف کردند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی همچنین از حمله گسترده موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که انفجارهای قوی در برخی مناطق از جمله الجلیل رخ داده است.

زنگ خطر بیش از یک ساعت در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد و شهر اشغالی صفاد و شهر کریات شمونه نیز مورد حمله قرار گرفتند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان برای مقابله با بخش بزرگی از ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، عملیات‌های روزانه و شدیدی را علیه این گروه انجام داد. اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین.

رسانه های رژیم صهیونیستی به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه ها از جمله اقتصاد شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی و به ویژه در بخش کشاورزی پی برده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=323196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.