افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

اخطار زرد هوای اصفهان/ از سمپاشی اطراف رودخانه ها خودداری کنید – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 322907
اخطار زرد هوای اصفهان/ از سمپاشی اطراف رودخانه ها خودداری کنید – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، هشدار سطح زرد زمانی صادر می شود که وقوع یک پدیده جوی باعث وقفه در سفر و کار روزانه شود. هشدار زرد برای اطلاع رسانی به مردم و آماده سازی آنها برای مواجهه با پدیده جوی کمی شدیدتر از حد معمول صادر می شود. همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در […]

به گزارش خبرنگار مهر، هشدار سطح زرد زمانی صادر می شود که وقوع یک پدیده جوی باعث وقفه در سفر و کار روزانه شود. هشدار زرد برای اطلاع رسانی به مردم و آماده سازی آنها برای مواجهه با پدیده جوی کمی شدیدتر از حد معمول صادر می شود. همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می گیرند تا در صورت لزوم تدابیری بیندیشند.

برهمن اساس، اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور هشدار سطح زرد نسبت به وقوع ناپایداری همرفتی در بعدازظهر و اوایل عصر طی 24 ساعت آینده، از وقوع وزش باد، رعد و برق و بارش شدید باران در غرب و غرب خبر داد. مناطق جنوبی و ارتفاعات شمالی در بلند می شود حمل کنید

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان، این ناپایداری ها به ویژه در اردستان، سمیرم، خوانسار، گریه کن (صاحبان) دهقانان، فریدونشهرگلپایگان، نایین، نطنز، شاهین شهر و میمه، شهرضا، کاشان و لینجان (شهر طلایی).

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به احتمال سیل راه های محلی، احتمال جریان آب، رعد و برق، رانش زمین به ویژه در جاده ها و گردنه های کوهستانی، احتمال آسیب به سازه های موقت و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی، وزش باد شدید و برخاستن گرد و غبار در مناطق مستعد هشدار داد و افزود: شدت آن چقدر است. ناپایداری در نیمه جنوبی استان پیش بینی می شود.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان به هموطنان توصیه کرد تا 24 ساعت آینده از کمپینگ و برپایی چادر در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند و در فعالیت های طبیعت گردی و تفریحی به ویژه در ساعات بعد از ظهر دقت کنند .

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز بر لزوم پرهیز از این امر تاکید کرد چون بر دامداری و تردد عشایر در حاشیه رودخانه ها و مناطق مرتفع، اطمینان از مقاومت سازه های موقت، لایروبی باز شدن پل ها، کانال ها و آبراه ها تاکید شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=322907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.