افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

صلاحیت وزرای پیشنهادی از فردا در کمیسیون های مجلس بررسی می شود.

  • کد خبر : 322647
صلاحیت وزرای پیشنهادی از فردا در کمیسیون های مجلس بررسی می شود.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه 30 مرداد) شورای اسلامی شهر و پس از اعلام وصول اسامی 19 وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم، اظهار کرد: عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی شورای اسلامی طبق دستور قبلی جلساتی تشکیل خواهد شد. وی بیان کرد: جلسات کمیته بررسی برنامه وزرای پیشنهادی […]

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه 30 مرداد) شورای اسلامی شهر و پس از اعلام وصول اسامی 19 وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم، اظهار کرد: عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی شورای اسلامی طبق دستور قبلی جلساتی تشکیل خواهد شد.

وی بیان کرد: جلسات کمیته بررسی برنامه وزرای پیشنهادی فردا صبح و بعدازظهر طبق زمان های مقرر برگزار می شود. نمايندگان بايد برنامه زمانبندي حضور وزراي پيشنهادي در كميسيون ها را رعايت كنند تا وزرا در كليه كميته ها حضور يابند و تحقيقات در پايان هفته به نتيجه برسد.

رئیس شورای اسلامی ادامه داد: در صورت ادامه بررسی کمیسیون ها تا شنبه هفته آینده، جلسات علنی برای اخذ رای اعتماد اعلام می شود.

قالیباف در ادامه تصریح کرد: از فردا تنها وزرای پیشنهادی و نمایندگان و کارشناسان همراه وزرا می توانند در مجلس متشکل از یک معاون پارلمانی و دو کارشناس حضور پیدا کنند.

رئیس شورای اسلامی تصریح کرد: جلسات کمیته ها از ساعت 8 صبح تا 20 تشکیل می شود بنابراین اگر نمایندگانی تمایل به دیدار با وزرای خارج از کمیته ها دارند باید این زمان را در نظر بگیرند. البته مجلس از بعد از اذان صبح تا ساعت 12 شب آمادگی حضور وزرا و تشکیل جلسات نمایندگان را دارد و نیازی به دیدار نمایندگان خارج از شورای اسلامی با وزرا نیست و همه تسهیلات در مجلس ارائه می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=322647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.