افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بازیگران و بازیگران زن ایرانی / عکس اول و دوم از زنان زیبا / کدام یک جذاب تر است؟

  • کد خبر : 322438
بازیگران و بازیگران زن ایرانی / عکس اول و دوم از زنان زیبا / کدام یک جذاب تر است؟

فریبرز عرب نیا بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون برای اولین بار با آتنه فقیه نصیری قرارداد بست و پس از چند سال ازدواجشان به پایان رسید. این هنرمند پس از چند سال با زنده یاد عسل بدیعی ازدواج کرد و جانیار حاصل زندگی مشترک آنهاست. این زوج پس از مدتی طلاق گرفتند. مهدی هاشمی بازیگر […]

فریبرز عرب نیا بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون برای اولین بار با آتنه فقیه نصیری قرارداد بست و پس از چند سال ازدواجشان به پایان رسید. این هنرمند پس از چند سال با زنده یاد عسل بدیعی ازدواج کرد و جانیار حاصل زندگی مشترک آنهاست. این زوج پس از مدتی طلاق گرفتند.

مهدی هاشمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون برای اولین بار با گلاب آدینا ازدواج کرد که حاصل ازدواج آنها نورا هاشمی بود. این هنرمند در سال های اخیر با مهنوش صادقی ازدواج کرده و با او زندگی می کند.

بازیگران

امین زندگانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ابتدا با مینا لاکانی قرارداد ازدواج بست که پس از مدتی به طلاق ختم شد. این هنرمند پس از چند سال با الیکا عبدالرزاقی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد و با او زندگی می کند.

بازیگران

مهدی پاکدل در سال 1388 با بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد و در سال 1394 از وی طلاق گرفت و این هنرمند در سال 1398 با رعنا آزادی ور یکی از بازیگران و بازیگران زن قرارداد ازدواج بست.

بازیگران

رامبد جوان سه بار سر سفره عقد نشسته و سه همسرش ماندانا روحی، سحر دولتشاهی و نگار جواهریان از هنرمندان سینما و تلویزیون هستند. رامبد جوان از زندگی مشترک کنونی خود با نگار جواهریان یک دختر به نام نوردخت دارد.

بازیگران

امین حیایی سال ها پیش با مونا بانکی پور زندگی کوتاهی داشت که به طلاق ختم شد. دارا حیایی حاصل ازدواج اول امین حیایی است. این هنرمند پس از مدتی با نیلوفر خوش خلق یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

بازیگران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=322438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.