افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

دستگاه VAR در ورزشگاه اراک به بهره برداری رسید – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 322251
دستگاه VAR در ورزشگاه اراک به بهره برداری رسید – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

بهره برداری از سامانه فناورانه داور ویدئویی از ساعت 16 امروز شنبه در سالن واقعیت مجازی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور اصحاب رسانه انجام شد. همزمان با تست دستگاه وار ورزشگاه اراک، امروز از ساعت 18 جلسه تدارکاتی بین تیم های آکادمی باشگاه آلومینیوم اراک در این ورزشگاه برگزار شد تا تست اولیه […]

بهره برداری از سامانه فناورانه داور ویدئویی از ساعت 16 امروز شنبه در سالن واقعیت مجازی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور اصحاب رسانه انجام شد.

همزمان با تست دستگاه وار ورزشگاه اراک، امروز از ساعت 18 جلسه تدارکاتی بین تیم های آکادمی باشگاه آلومینیوم اراک در این ورزشگاه برگزار شد تا تست اولیه VAR با حضور فیفا، AFC و AFC انجام شود. AFC و ناظران فدراسیون فوتبال و گزارش آنها به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال خواهد شد.

محموله تیم های VIR که چهارشنبه شب گذشته وارد شهر اراک شده بود با حضور ناظران فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران در اتاق داور ویدئویی ویژه ورزشگاه امام خمینی (ره) و در مراحل اولیه بازگشایی شد. نصب و راه اندازی VIR. تجهیزات و مانیتورها نیز برای ورود به مرحله آزمایش ساخته شد.

در این خصوص محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در جمع خبرنگاران گفت: باشگاه آلومینیوم اراک که در فصل گذشته توانست مجوز حرفه ای شدن را دریافت کند در این زمینه پیشرو بود و به دنبال بهبود زیرساخت های اساسی بود و تلاش کرد تا از سیستم داوری ویدیویی در بازی های خانگی فصل جدید استفاده کنید.

وی با اشاره به رفاقت و همکاری مسئولان استانی و بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی از اتاق VAR گفت: امروز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی به همراه دیگر مسئولان حضور یافتند. ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک از سالن تازه تاسیس. وی از واقعیت مجازی و سایر قسمت های این مجموعه ورزشی بازدید کرد و در جریان مراحل آماده سازی، انتقال به اراک و نصب دستگاه واقعیت مجازی در این ورزشگاه قرار گرفت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)