افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

این کشور با صدور بیانیه ای خواستار خروج فوری آمریکا از خاک خود شد.

  • کد خبر : 322230
این کشور با صدور بیانیه ای خواستار خروج فوری آمریکا از خاک خود شد.

به گزارش 9 صبح ایرنا، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه ای با اشاره به حملات «نیروهای دموکراتیک سوریه» با حمایت نیروهای اشغالگر آمریکا در «دیرالزور» و «الحسکه» خواستار فوری این حملات شد. خروج ایالات متحده از خاک کشورش. وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه ای از حملات جنایتکارانه «نیروهای دموکراتیک سوریه» موسوم به «QSD» […]

به گزارش 9 صبح ایرنا، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه ای با اشاره به حملات «نیروهای دموکراتیک سوریه» با حمایت نیروهای اشغالگر آمریکا در «دیرالزور» و «الحسکه» خواستار فوری این حملات شد. خروج ایالات متحده از خاک کشورش.

وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه ای از حملات جنایتکارانه «نیروهای دموکراتیک سوریه» موسوم به «QSD» به دیرالزور، الحسکه و قامشلی واقع در شمال شرق سوریه و شهادت چند شهروند سوری خبر داد. .

در این بیانیه آمده است که هواپیماهای جنگی آمریکا با پشتیبانی نیروهای دموکراتیک سوریه به غیرنظامیانی که از خانواده ها و روستاهای خود دفاع می کردند، حمله کردند.

وزارت خارجه سوریه همچنین تاکید کرد که اشغال سوریه توسط آمریکا نقض آشکار حاکمیت این کشور است و حمایت آمریکا از شبه نظامیان جدایی طلب ابزار این کشور برای اجرای طرح هایش است.

سوریه همچنین خواستار توقف این تجاوزات آمریکا و خروج فوری این کشور از خاک سوریه و احترام به خواسته های مردم این کشور شد.

منابع خبری صبح شنبه از حمله پهپادی به پایگاه نظامی آمریکا در استان الحسکه واقع در شمال شرق سوریه خبر دادند.

منابع محلی از وقوع چندین انفجار در پایگاه نظامی آمریکا در خراب الجیر واقع در حومه شمالی الحسکه خبر دادند. از سوی دیگر، وزارت دفاع سوریه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: به مقر شبه نظامیان در روستاهای «تدیل» و «کفارمه» واقع در غرب حلب حمله کردیم و این حملات منجر به کشته یا زخمی شدن شد. تعداد زیادی از آنها.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: یگان‌های ارتش که در حومه ادلب فعالیت می‌کردند موفق شدند پنج پهپاد گروه‌های مسلح را سرنگون و منهدم کنند.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=322230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.