افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

فراز و نشیب داستان زندگی شاهزاده سیرین / از شهرت تا زندان

  • کد خبر : 322087
فراز و نشیب داستان زندگی شاهزاده سیرین / از شهرت تا زندان

به گزارش رکنا، فروردین امسال بود که فردی دست به خودکشی زد شاهزاده سرین او با انتشار عکس هایی از خود در شبکه های اجتماعی مدعی شد که پادشاه ایران است. او در این عکس ها به مقدسات توهین کرده و مدعی حضور در ایران شده است. مدتی از انتشار این عکس ها می گذشت […]

به گزارش رکنا، فروردین امسال بود که فردی دست به خودکشی زد شاهزاده سرین او با انتشار عکس هایی از خود در شبکه های اجتماعی مدعی شد که پادشاه ایران است.

او در این عکس ها به مقدسات توهین کرده و مدعی حضور در ایران شده است. مدتی از انتشار این عکس ها می گذشت که او در کرج دستگیر شد. نام او سرین کورتیس است و 51 سال سن دارد. از آن زمان تاکنون هیچ خبری از این متهم منتشر نشده بود تا اینکه روز گذشته وکیل وی اعلام کرد که دادگاه وی برگزار و به حبس محکوم شده است.

این وکیل دادگستری گفت: 3 فقره اتهام «توهین به مقدسات»، «فعالیت تبلیغی علیه نظام» و «تشویق مردم به فساد و فحشا “در مورد موکل من، حکم موجه است. موکل من علیرغم اقامت قبلی خود در ایالات متحده، تابعیت نیوزلند دارد و سفارت نیوزلند نیز در این مورد مطلع شده است. سرین تعدادی ملک از جمله برخی از آنها را با خود آورده است. جواهرات و سکه به ایران که مصادره شد.

وی ادامه داد: موکلم دو هفته است که در بیمارستان روزبه تهران بستری است و از اختلال دوقطبی رنج می برد. تقاضا داریم به کمیسیون 3 نفره پزشکی قانونی بازگردانده شود. به نظر ما سرین علاوه بر مجرم بودن، فردی بیمار است، فردی که از طریق مشهد از آمریکا به ایران آمده و می گوید هدفش این بوده که پیام صلح، پاکی و دوستی ایران را به جهانیان برساند.

به گفته موکلم، من قصد داشتم اعلام کنم که ایران یک کشور تروریستی نیست. این وکیل دادگستری ادامه داد: حکم پرونده موکلم به این شرح صادر شده است: ۶۶ ماه حبس به اتهام تشویق به فساد و فحشا، ۳۶ ماه حبس تعزیری برای توهین به مقدسات، ۷ ماه و ۱۶ روز حبس به اتهام تبلیغ علیه نظام. 2 سال ممنوعیت خروج و ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی. امیدواریم با توجه به موارد ذکر شده در مدارک عدم ثبات روحی موکلم، قضات رأی دادگاه تجدیدنظر کرج را به دقت بررسی کنند.

بیوگرافی سرین بدیعی

سیرین بدیعی با نام مستعار سرین کورتیس که با نام شاهزاده سرین شناخته می شود، 51 ساله ساکن ایالات متحده است. وی فرزند سرهنگ جلال بدیعی از سربازان عالی رتبه ارتش و رئیس ساواک قم در رژیم پهلوی است. که پدرش در اوایل انقلاب به دلیل ارتکاب جنایت علیه هموطنانش اعدام شد، به اعدام محکوم شد.

پس از اعدام سرهنگ بدیعی، سرین سال ها با مادر یهودی خود در ایران زندگی کرد تا اینکه سرانجام در سال 1378 به آمریکا مهاجرت کرد. وی در حال حاضر در کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا زندگی می کند و اطلاعات بسیار کمی از پدر سرین در دسترس عموم است. سرین بدیع. بدیعی خود را (شاهزاده سرین یا شاهزاده سرزمین پارس) از ایران می نامد و به خاطر توهین هایی که به مقدسات شیعیان کرده است، به شخصیتی منفور تبدیل شده است.

در واقع قرار بود ثروت افسانه ای سرهنگ بدیعی در حساب های بانک سوئیس کانادا و آمریکا به حساب محمدرضا شاه واریز شود، اما اینطور نشد و این مثال معروف است: حمله دزدی به دزد دیگر یک دزد!

سرین بدیعی نشان یا پرچمی را برای خود به عنوان شاهزاده ایرانی انتخاب کرده است که شامل (2 شیر و یک تاج طلا) است و معمولاً در تمام عکس‌هایی که از خود می‌گذارد به عنوان پرچم یا آرم ظاهر می‌شود.

سرین بدیعی با پشتوانه حساب های بانکی پدرش به ثروت هنگفتی دست یافته است که به برکت آن کاخ های مجلل در آمریکا و اروپا و خودروهای فوق لوکس و گران قیمتی مانند تسلا و مازراتی دارد و در هیچ فعالیت اقتصادی شرکت نکرده است.

داستان فرار سرین به آمریکا.

پسر سرهنگ بدیعی در شهر اکباتان در غرب تهران با همین پول های دزدی یا بهتر بگوییم پول های مردم مسلمان و زحمتکش زندگی می کرد تا اینکه دوستان سرهنگ بدیعی در آمریکا تصمیم گرفتند سرین را از ایران خارج کنند.

ماجرا از این قرار بود که پس از فرار پسر رئیس ساواک، چند فیلم سکس از سرین بدیعی در تهران پخش شد تا بهانه ای برای ماندن سرین در آمریکا باشد. در حال حاضر، سرین یک بازیگر فیلم بزرگسال است و او. او با شرمندگی خود را سلطنت طلب و یک ستاره پورن معرفی می کند.

سرین بدیعی در حال حاضر صفحه اینستاگرام فعالی ندارد! هر صفحه ای که در اینستاگرام باز می کند توسط اینستاگرام به دلیل توهین هایی که به مسلمانان می کند مسدود می شود.

سرین بدیعی چگونه به شهرت رسید؟

در سال 2014، کانال یک لس آنجلسی با سرین بدیعی، بازیگر سینمای کثیف واقع‌گرا و فرزند یکی از مقامات رژیم پهلوی، ساواک، به‌عنوان رسانه زرد ضد انقلاب مصاحبه کرد و تلاش کرد تعداد شما را افزایش دهد. مخاطب

سرین بدیعی 51 ساله با نام مستعار «شاهزاده سرین» یا «شاهزاده پاریس» در فضای مجازی عکس هایی از خودروهای گران قیمت خود و روابط نامشروع خود با جوانان منتشر می کند. انحراف و فساد او به قدری علنی و فاحش شد که چند سال پیش توسط پلیس کالیفرنیا دستگیر و بعداً با قرار وثیقه موقتاً آزاد شد. او در شبکه های اجتماعی به پیروان ادیان الهی توهین می کند و از خانواده رسوا شده پهلوی حمایت می کند.

در فروردین 1403 خبرگزاری میزان در خبری اعلام کرد: «سرین کورتیس – شاهزاده سرین» در کرج دستگیر شد!

دادگستری اعلام کرد که عامل هتک حرمت به عتبات عالیات معروف به شاهزاده در کرج برای ادامه تحقیقات در اختیار عوامل قضایی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=322087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.