افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

آشنایی با برندهای لوکس ساعت های مچی زنانه در سال 2023

  • کد خبر : 32194
آشنایی با برندهای لوکس ساعت های مچی زنانه در سال 2023

آشنایی با برندهای لوکس ساعت های مچی زنانه در سال 2023 به گزارش گروه بین الملل فریت بریج، از یکی از ساعت های لوکس زنانه تولید شده توسط یک برند معروف، می تواند به قدرت ظاهر شما تبدیل شود. از جمله شرکت های فعال در زمینه تولید انواع ساعت های مچی زنانه لوکس می توان […]

آشنایی با برندهای لوکس ساعت های مچی زنانه در سال 2023

به گزارش گروه بین الملل فریت بریج،

از یکی از ساعت های لوکس زنانه تولید شده توسط یک برند معروف، می تواند به قدرت ظاهر شما تبدیل شود. از جمله شرکت های فعال در زمینه تولید انواع ساعت های مچی زنانه لوکس می توان به موارد زیر اشاره کرد: برند کارتیه، برند رولکس، برند مایکل کورس، برند امپریو آرمانی، برند تیسوت و برند هویر را تگ کنید تماس گرفت. در این مقاله به نقل از گروه بین المللی پل کالا به معرفی و بررسی محصولات این برندهای معروف می پردازیم و به ویژگی های بارز هر یک اشاره می کنیم.

علاوه بر خرید و استفاده شخصی از ساعت های لوکس زنانهبسیاری از مردم آن را به عنوان یک هدیه مناسب برای عزیزان خود دوست دارند. در خرید ساعت علاوه بر برند، فاکتورهای دیگری نیز مهم است. مواردی مانند رنگ و جنس ساعت، اندازه بدنه (چه از نظر عرض و چه از نظر دور مچ)، اندازه صورت (قطر ساعت)، نوع شیشه، ضخامت، وزن، قیمت و …. معیارهایی هستند که هنگام خرید این محصول باید در نظر گرفته شوند.

شاید پیش از این، برخی تصور می کردند که با ظهور ساعت های هوشمند، بازار ساعت های لوکس زنانه رکود خواهد بود. اما امروزه می بینیم که ساعت های هوشمند به طور کامل جایگزین ساعت های لوکس نشده اند. بلکه هر کدام جایگاه خود را پیدا کرده اند. به گونه ای که هر فرد می تواند از هر نوع ساعت در مکان های مختلف و در ساعات مختلف روز استفاده کند. در واقع، بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند یک ساعت لوکس را همراه با لباس بپوشند، نه یک ساعت فانتزی!

معرفی ساعت برند کارتیه

ساعت ها برند کارتیه برای کسانی که طرفدار اکسسوری های شیک و منحصر به فرد هستند گزینه بسیار خوبی هستند. این برند در سال 1847 توسط شخصی به نام لویی کارتیه از سوئیس تاسیس شد و از آن زمان به عنوان یکی از محبوب ترین تولید کنندگان ساعت در جهان شناخته شده است. اگر بخواهیم تنها به دو سیاست اصلی این شرکت اشاره کنیم باید به این دو مورد اشاره کنیم: اول اینکه تاکید این برند بر روش های نوین بازاریابی و تبلیغات است و به همین دلیل به سرعت شناخته شد و همچنان در صدر قرار دارد. یکی دیگر از سیاست های برجسته این شرکت تاکید بر طراحی های زیبا و خاص است. در واقع در محصولات این برند تکنولوژی و استحکام در رده های پایین تر و بعد از زیبایی در نظر گرفته شده است.

آشنایی با برند محبوب رولکس

120 سال نه تنها در تولید ساعت بلکه در هر محصول دیگری گواهی بر کیفیت است. برند رولکس شما این گزینه فوق العاده را دارید. تولید روزانه بیش از 2000 ساعت نمی تواند یک اتفاق ساده باشد! جالب است بدانید ساعت های ضد آب اولین بار توسط رولکس تولید و به فروش رسید. از دیگر نوآوری های این برند می توان به تولید ساعت هایی اشاره کرد که دو ساعت (زمان های دو منطقه متفاوت) را روی یک صفحه نمایش می دهند. به همین ترتیب ساعت هایی با نشانگرهای تقویم خودکار از جمله ساخته های این برند هستند. این شرکت توسط دو برادر ناتنی به نام های آلفرد دیویس و هانس ویلسدورف تاسیس شد.

بررسی ساعت های لوکس برند مایکل کورس

زمینه برند مایکل کورس اینگونه کار خود را با تولید کیف و کفش و لباس آغاز کرد و سپس به تولید ساعت (مانند بسیاری از ساعت سازان دیگر) پرداخت. این نشان دهنده علاقه زیاد بنیانگذار این برند به دنیای مد است. قیمت مناسب این محصولات با توجه به مدل های متنوع آن به خصوص برای بانوان باعث محبوبیت بسیار زیادی شده است. این ساعت ها دارای تکنولوژی های به روز هستند و با هر سبکی سازگار هستند.

معرفی ساعت های لوکس زنانه; برند محبوب امپریو آرمانی

در موضوع ساعت های لوکس زنانه باید گفت که حتما نام برندهای جورجیو و امپریو آرمانی را شنیده اید. هر دو برند متعلق به یک ایتالیایی به نام جورجیو آرمانی هستند. این فرد که قبلا در زمینه تولید پوشاک فعالیت می کرد، از سال 1970 کسب و کار ساعت های مد را راه اندازی کرد.بیشتر کالاهای لوکس در سراسر جهان محصولات شرکت های جورجیو آرمانی است. در واقع آرمانی امپایر ساعت های لوکسی تولید می کند که با انواع جواهرات زیبا و چشمگیر تزئین شده اند.

ملاقات ساعت های لوکس زنانه؛ برند تیسوت

دارای یک نوع خاص ساعت های لوکس زنانه سوئیس آرزوی بیشتر زنان است. تیسوت برندی است که می تواند به افراد زیادی دسترسی پیدا کند. زیرا قیمت و تنوع تولید مناسبی دارد و در تعداد قابل توجهی تولید می شود. در واقع این برند در بیش از 150 کشور نمایندگی فعال دارد. این شرکت موفق توسط پدر و پسری به نام های چارلز-فلیسون تیسوت و چارلز-امیل تیسوت در سال 1853 در لولوکال سوئیس راه اندازی شد.

شناخت ساعت ها برند هویر را تگ کنید

نمی تواند وارد شود ساعت های لوکس زنانه پرداخت اما از برند هویر را تگ کنید این شرکت سوئیسی علاوه بر تولید ساعت‌های مچی، انواع لوازم جانبی مد مانند عینک را نیز تولید و به بازار عرضه می‌کند. یک شهروند سوئیسی به نام ادوارد هویر در سال 1860 شرکت هویر را تاسیس کرد. 15 سال بعد گروه تگ اکثریت سهام این شرکت را خریداری کرد و پس از آن برند لوکس تگ هویر تشکیل شد.

آخرین کلمه در مورد ساعت های لوکس زنانه.

در این مقاله با برخی از بهترین مارک ها ساعت های لوکس زنانه و با ویژگی های برجسته آن آشنا می شویم. از آنجایی که در ایران تحت تحریم های مختلف هستیم، ممکن است به خرید مستقیم اکثر این محصولات دسترسی نداشته باشیم. یا ممکن است بسیاری از این محصولات در ایران نمایندگی فروش نداشته باشند. بنابراین باید این اقلام را با واسطه خریداری کنیم. واسطه هایی که وارد کننده و عرضه کننده مستقیم این محصولات لوکس و آرایشی هستند. این موضوع اهمیت پیدا می کند زیرا ممکن است محصولات تقلبی زیادی در بازار وجود داشته باشد. اما خوشبختانه هر مشکلی راه حلی دارد.

گروه بین المللی پل کالا

مرکز فروش رسمی برندهای لوکس ساعت در ایران.

گروه بازرگانی پل کالا نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش برندهای ساعت لوکس در ایران می باشد. علاقه مندان می توانند انواع ساعت های مچی را ببینند و از آن مطلع شوند قیمت روز ساعت های لوکس به وب سایت این شرکت بازرگانی مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.