افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
7

به‌روزرسانی جدید پیکسل Google ویژگی‌های جدیدی مانند تماس واضح و Google One VPN را به همراه دارد

  • کد خبر : 3219
به‌روزرسانی جدید پیکسل Google ویژگی‌های جدیدی مانند تماس واضح و Google One VPN را به همراه دارد

آخرین «کاهش ویژگی» Google برای تلفن‌های Pixel و Pixel Watch ویژگی‌هایی مانند عملکرد بهبود کیفیت تماس به نام «Clear Calling»، دسترسی رایگان به سرویس VPN Google One، مرکز تنظیمات حریم خصوصی و امنیتی جدید، و نمایه‌های خواب Fitbit برای Pixel را به همراه دارد. تماشا کردن. در اینجا خلاصه ای از تمام ویژگی های موجود […]


آخرین «کاهش ویژگی» Google برای تلفن‌های Pixel و Pixel Watch ویژگی‌هایی مانند عملکرد بهبود کیفیت تماس به نام «Clear Calling»، دسترسی رایگان به سرویس VPN Google One، مرکز تنظیمات حریم خصوصی و امنیتی جدید، و نمایه‌های خواب Fitbit برای Pixel را به همراه دارد. تماشا کردن.

در اینجا خلاصه ای از تمام ویژگی های موجود در این اطلاعیه آمده است.

ویژگی های انحصاری پیکسل 7 و 7 پرو

  • در جریان عرضه سری پیکسل 7، گوگل گفت که افرادی که دستگاه های جدید را خریداری می کنند، بدون هیچ هزینه ای به VPN موجود در اشتراک Google One دسترسی خواهند داشت. با آخرین به روز رسانی، این ویژگی برای دارندگان پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در دسترس خواهد بود.
  • اگر از کاربران آخرین گوشی پرچمدار این شرکت هستید، گوگل نیز قابلیت تماس واضح خود را معرفی می کند. این نویز پس زمینه را کاهش می دهد و صدای شما را تقویت می کند تا شخص طرف دیگر تماس شما را بهتر بشنود.

اعتبار تصویر: گوگل

  • آخرین به‌روزرسانی برچسب‌های بلندگو را به برنامه Recorder می‌آورد که به طور خودکار برچسب‌ها را به چندین نفر در ضبط اختصاص می‌دهد. علاوه بر این، هر زمان که بلندگو در رونویسی ها تغییر کند، برنامه یک خط شکسته را معرفی می کند. روزنامه نگاران و مصاحبه کنندگان از این ویژگی بسیار خوشحال خواهند شد. ابزارهای حرفه ای رونویسی مانند Otter.ai این سرویس را ارائه می دهند، اما این ویژگی خوبی است که در تلفن شما وجود دارد. امیدواریم گوگل این ویژگی را به سایر دستگاه های پیکسل نیز معرفی کند.

اعتبار تصویر: گوگل

ویژگی‌ها برای همه تلفن‌های پیکسل

  • گوگل در حال معرفی یک هاب جدید است تا بتوانید به راحتی به تنظیمات حریم خصوصی و امنیتی خود دسترسی داشته باشید. این شامل میانبرهایی برای ویژگی امنیتی برنامه، تنظیمات قفل صفحه، Find My Device و Google Security Checkup است. اگر هر یک از حساب‌های شما در معرض خطر باشد، هاب به شما کارت‌های اکشن نشان می‌دهد و گام‌هایی را برای تقویت امنیت برای آن‌ها پیشنهاد می‌کند.

اعتبار تصویر: گوگل

  • این به روز رسانی دارای تعدادی والپیپر جدید برای جشن گرفتن روز جهانی افراد دارای معلولیت است.
  • اگر تلفن خود را با Pixel Buds Pro جفت کنید، بالاخره دستگاه‌های Pixel به‌روزرسانی صوتی فضایی دریافت می‌کنند. گوگل می گوید این جفت شدن ردیابی سر را برای تجربه ای همهجانبه امکان پذیر می کند. اما برای دریافت آن باید تا ژانویه صبر کنید.

به‌روزرسانی‌های ساعت پیکسل

  • دارندگان Pixel Watch حتی اگر مشترک Fitbit Premium نباشند، ویژگی Fitbit Premium را دریافت می‌کنند: Sleep Profiles. این عملکرد 10 مورد مختلف مانند مدت زمان خواب، اختلالات و ثبات زمان خواب را برای تجزیه و تحلیل خواب شما ردیابی می کند. به شما هم تکلیف می کند یک حیوان ناز اگر در ماه نوامبر ۱۴ شب از ساعت پیکسل استفاده کرده باشید، بر اساس الگوی خوابتان.

اعتبار تصویر: گوگل

  • ساعت جدید Google همچنین کاشی‌هایی را برای آب و هوا و مخاطبین مورد علاقه دریافت می‌کند – کاشی‌ها صفحه‌های ویجت‌مانندی هستند که در یک نگاه به شما اطلاعات می‌دهند. این کاشی‌ها همچنین بخشی از ویژگی‌های ماه دسامبر این شرکت برای اندروید بودند.
  • غول جستجو همچنین قول داده است که Pixel Watch در سال آینده از ویژگی تشخیص سقوط برخوردار خواهد شد. هنگامی که ساعت فعال شد، اگر تشخیص دهد که شما پاسخگو نیستید، با خدمات اضطراری تماس خواهد گرفت. قابل ذکر است که اپل واچ از مدل سری 4 این ویژگی را داشته است.

این ویژگی‌ها از امروز از طریق به‌روزرسانی‌های هوایی برای ساعت پیکسل و تلفن‌های پیکسل (برای Pixel 4a و بالاتر) عرضه می‌شوند.

به‌روزرسانی جدید پیکسل گوگل ویژگی‌های جدیدی مانند تماس واضح و Google One VPN توسط ایوان مهتا را که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود به ارمغان می‌آورد.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.