افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

عبدی: پرسپولیس از نظر فنی مقابل استقلال مشکلی نخواهد داشت/ تا پایان فصل خبری از VAR نخواهد بود.

  • کد خبر : 32186

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: البته تا پایان فصل در مسابقات لیگ برتر از سیستم VAR استفاده نمی شود. بهادر عبدی در گفت وگو با میزان، با بیان اینکه تیم فوتبال پرسپولیس در خارج از تهران اردوی تدارکاتی برگزار نکرد، اظهار کرد: آمادگی پیش فصل بهترین رکن تیم ها برای داشتن یک فصل خوب است، […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: البته تا پایان فصل در مسابقات لیگ برتر از سیستم VAR استفاده نمی شود.

بهادر عبدی در گفت وگو با میزان، با بیان اینکه تیم فوتبال پرسپولیس در خارج از تهران اردوی تدارکاتی برگزار نکرد، اظهار کرد: آمادگی پیش فصل بهترین رکن تیم ها برای داشتن یک فصل خوب است، اما پرسپولیس در حفظ ساختار اصلی بازیکنان فصل قبل و هماهنگی تیمی برتری بزرگ و قابل توجهی نسبت به سایر تیم ها داشت. پرسپولیس در این فصل نیازی به جذب بازیکنان دیگر تیم ها نداشت چرا که امسال با حفظ بازیکنان تاثیرگذار خود در فصل نقل و انتقالات بسیار هوشمندانه عمل کردند. شاید ترکیب اصلی پرسپولیس نسبت به فصل قبل حدود 10 درصد تغییر کرده باشد.

وی در خصوص جدایی چند بازیکن باتجربه از تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کمال سغدنیا و سیامک نعمتی برای این تیم زحمت کشیدند و همیشه در دل هواداران جای دارند. اما وقتی چند بازیکن از این تیم رفتند، پرسپولیس را از دست دادند و تیم بزرگ در آینده هیچ وقت مشکلی نخواهد داشت.

پرسپولیس مقابل استقلال مشکل فنی نخواهد داشت

این کارشناس فوتبال در خصوص شروع دیرهنگام تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: شاید پرسپولیس یک هفته دیرتر از سایر تیم ها تمرینات خود را آغاز کرد اما با شناختی که از کادر فنی و بازیکنان دارم می توانند کمبودها را جبران کنند و با قدرت وارد مسابقات لیگ برتر شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برگزاری دربی در هفته پنجم تاکید کرد: اولین بازی پرسپولیس در دیدارهای لیگ برتر مقابل آلومینیوم در تهران خواهد بود و شرایط ابتدای فصل برای آنها عالی خواهد بود. پرسپولیسی ها قطعا حرفه ای هستند و تا هفته پنجم از هر نظر آماده دربی خواهند بود. همچنین با تغییرات اندکی که پرسپولیس انجام داده قطعا او از نظر فنی مقابل استقلال مشکلی نخواهد داشت.

*آنها کاری نکرده اند که از VAR بهره ببرند

عبدی درباره عدم استفاده از VAR در مسابقات لیگ برتر گفت: قطعا تا پایان فصل از سیستم VAR در مسابقات لیگ برتر استفاده نمی شود. علاوه بر این، داوران باید چندین ماه برای استفاده از VAR تمرین کنند. مطمئن باشید مسئولان فوتبال و ورزش ایران 10 درصد برای بهره مندی از سیستم کمک داور تصویری اقدام نکرده اند. در فوتبال ایران هیچ کار زیرساختی و ساختاری انجام نشده است، چون همه چیز در فوتبال ما باید جمع شود!

وی در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان مثال اگر انتخابات را در هیئت های فوتبال ببینید متوجه می شوید که فردی 20 تا 25 سال است در جایگاه ریاست فوتبال استان از خود حمایت می کند و اجازه نمی دهد تغییراتی باعث رشد و توسعه فوتبال در آن منطقه شود. رؤسای هیئت ها از تهران به شهرستان ها حکومت می کنند و دوستان و خانواده خود را در مناصب مختلف به عنوان مسئول معرفی می کنند تا قدرت در دست آنها باقی بماند.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)