افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

اطلاعیه وزارت نفت در مرحله تکمیل ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی

  • کد خبر : 32172
اطلاعیه وزارت نفت در مرحله تکمیل ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی

به گزارش بازار، متن اطلاعیه وزارت نفت به این شرح است: پس از اطلاعیه مورخ 24/04/1402 مبنی بر اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت در ساعت 1401، به اطلاع داوطلبان اولیه آزمون فوق‌الذکر می‌رساند که صرفاً انجام ارزیابی فنی و تکمیلی (مصاحبه‌ی روان‌شناختی-تکنولوژیکی 1/40) روز شنبه (10/4/13) 1402 در پرتال اطلاع رسانی […]

به گزارش بازار، متن اطلاعیه وزارت نفت به این شرح است: پس از اطلاعیه مورخ 24/04/1402 مبنی بر اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت در ساعت 1401، به اطلاع داوطلبان اولیه آزمون فوق‌الذکر می‌رساند که صرفاً انجام ارزیابی فنی و تکمیلی (مصاحبه‌ی روان‌شناختی-تکنولوژیکی 1/40) روز شنبه (10/4/13) 1402 در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.san jesh.org و با ورود به قسمت سامانه اعلام نتایج آزمون و مشاهده مجدد کارنامه آزمون و در محیط کارنامه از زمان و تاریخ و محل مصاحبه خود مطلع خواهند شد.

نامزدهای اولیه باید با ارائه مدارک زیر (در صورت لزوم) بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، برای فرآیند مصاحبه اقدام کنند:

مدارک مورد نیاز:

1) تصویر اصلی و خوانا تمام صفحات شناسنامه.

2) تصویر اصل و خوانا کارت ملی (پشت و رو).

3) تصویر اصل و خوانا دو طرف کارت پایان خدمت نظام وظیفه/معافیت دائم قانونی/گواهی اصیل حین خدمت نخبگان.

4) کپی اصل و خوانا عنوان تحصیلی فعلی مورد نیاز (با ذکر رشته، تمرکز، گرایش تحصیلی، معدل عمومی و تاریخ فارغ التحصیلی).

5) تصویر اصل و خوانا گواهی شهادت جاری (فقط برای داوطلبانی که در سهمیه 25 و 5 درصدی شهید شرکت می کنند).

6) تصویر اصلی و خوانا گواهی از کارافتادگی فعلی با نوع از کارافتادگی (فقط برای داوطلبانی که در سهمیه 3 درصدی معلولان شرکت می کنند).

7) تصویر اصلی و خوانا کلیه صفحات شناسنامه فرزند/فرزندان (فقط برای داوطلبان شرکت کننده جهت بهره مندی از قانون جوانان).

8) فرم تکمیل شده و تایید شده اصلی اظهارنامه اقامت باید توسط کلانتری محل یا کلانتری محل (برای داوطلبانی که بر اساس 10 سال اقامت بومی شناخته می شوند) مهر شود.

9) اصل گواهی تحصیل در مقطع ابتدایی/راهنمایی و دبیرستان/سال اول یا دوم متوسطه با تایید اداره آموزش و پرورش استان یا شهرستان مربوطه به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه اقامت 10 ساله (به شرط ارائه گواهی محلی از محل سکونت فعلی فرد در استان یا شهرستان محل درخواست).

10) پایان نامه (فقط برای شرکت کنندگان دارای مدرک کارشناسی ارشد).

نکات بسیار مهم:

* تهیه کپی از کلیه مدارک در سایز A4 الزامی است.

* تاریخ، زمان و مکان تعیین شده برای ارزیابی تکمیلی (مصاحبه فنی- تخصصی و روانشناسی) قابل تغییر/تمدید نبوده و عدم حضور در تاریخ مقرر به منزله انصراف قطعی خواهد بود.

*به همراه داشتن دعوتنامه معتبر جهت شرکت در مصاحبه الزامی است.

* ارزشیابی تکمیلی شامل دو بخش مصاحبه فنی-تخصصی و روانشناسی است که حضور داوطلب در هر دو بخش الزامی است.

*بدیهی است انجام ارزیابی تکمیلی (مصاحبه فنی- تخصصی و روانشناسی) منوط به تکمیل و مطابقت مشخصات، اطلاعات، مدارک و مدارک داوطلب با مفاد فرم ثبت نام و دفترچه راهنمای آزمون های استخدامی می باشد.

* اصل و تصاویر کلیه مدارک مورد نیاز طبق مفاد دفترچه راهنمای آزمون گزینش داوطلبان به دقت بررسی، انطباق و کنترل می شود و در صورت عدم ارائه، ناقص یا نادرست بودن مدارک و یا ارائه نادرست داوطلب یا غیرقابل قبول بودن داوطلب از نظر شرایط و ضوابط مقرر در دفترچه راهنمای مذکور، از حضور مجدد در جلسه تخصصی روانشناختی و ارزیابی فنی مجدد جلوگیری می شود. حق هر گونه اعتراض متقاضی.

* چنانچه در هر مرحله ای (حتی پس از شروع به کار) مشخص شود که فرد با اطلاعات نادرست در آزمون/مصاحبه شرکت کرده است، در حالی که موضوع در حال رسیدگی است، از ادامه سایر مراحل کاری حتی در صورت استخدام دائم جلوگیری می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.