افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

کمیسیون بورس اوراق بهادار برزیل راه اندازی ETF Solana را تصویب کرد. آمریکا عقب ماند!

  • کد خبر : 321565
کمیسیون بورس اوراق بهادار برزیل راه اندازی ETF Solana را تصویب کرد. آمریکا عقب ماند!

کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل روز چهارشنبه (17 اوت) در پایگاه داده مرکزی خود اعلام کرد که ETF مبتنی بر Solana را تایید کرده است. این محصول اکنون باید توسط B3، بورس داخلی کشور تایید شود. این در حالی است که آمریکا هنوز درگیر مسائل ناتارتی است. به گفته مدیران VanEck، این امر به […]

کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل روز چهارشنبه (17 اوت) در پایگاه داده مرکزی خود اعلام کرد که ETF مبتنی بر Solana را تایید کرده است. این محصول اکنون باید توسط B3، بورس داخلی کشور تایید شود. این در حالی است که آمریکا هنوز درگیر مسائل ناتارتی است. به گفته مدیران VanEck، این امر به تغییرات در قوانین و مقررات نهادهای نظارتی بستگی دارد. در صورت اعمال این تغییرات، ETF Solana به زودی در بازار ایالات متحده در دسترس خواهد بود. این حرکت می تواند تاثیر زیادی بر بازار ارزهای دیجیتال و پذیرش سولانا به عنوان یک دارایی اصلی داشته باشد.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گفته اسمارتک نیوز، اگر نهادهای نظارتی ایالات متحده رویکرد انعطاف پذیرتری را اتخاذ کنند، امکان ارائه ETF های Solana در بازارهای مالی ایالات متحده تقویت می شود. این حرکت می تواند سولانا را به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال پیشرو در بازار معرفی کند و تأثیرات مثبتی بر کل اکوسیستم کریپتو داشته باشد.

پیشی گرفتن از کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل از SEC در مقررات نظارتی

متیو سیگل، مدیر تحقیقات VanEck، گفت که ایالات متحده برای تایید ETF های سولانا به یک سافت فورک نظارتی نیاز دارد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل اخیرا راه اندازی ETF های سولانا در این کشور را تایید کرده است و این موضوع باعث واکنش سیگل شده است. او معتقد است که قانونگذاران آمریکایی روی موضوعات کم اهمیت تمرکز کرده اند و به همین دلیل برزیل در این زمینه از آنها پیشی گرفته است.

سیگل می گوید از اینکه برزیل این اقدام را قبل از ایالات متحده تایید کرده است، احساس خجالت می کند. وی اظهار داشت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بیشتر به دنبال سرکوب صنعت کریپتو است تا حمایت از آن.

سیگل در پلتفرم X نوشت:

این آژانس برای مبارزه با انحصارها در دعواهای حقوقی علیه شرکت های بزرگ فناوری پیروز می شود، اما اجازه نمی دهد جایگزین های منبع باز شکوفا شوند.

سیگل معتقد است که رفاه مصرف کننده نمی تواند دلیل کافی برای به تعویق انداختن تایید ETF های نقطه ای باشد. سرمایه گذاری VanEck بیش از یک ماه پیش درخواست خود را برای فهرست کردن ETF Solana ارائه کرد و 21Shares نیز چند روز بعد از آن پیروی کرد.

بر اساس موضع فعلی SEC، امید صنعت کریپتو این است که یک دولت طرفدار کریپتو ایجاد شود. سیگل معتقد است که چشم انداز قانونگذاری ایالات متحده به یک چنگال نرم نیاز دارد و کلید آن در دست کاخ سفید است.

SEC ممکن است موضع خود را در مورد صنعت کریپتو تغییر دهد

SEC احتمالاً به زودی ETF های سولانا را تأیید می کند، حتی اگر تنها هدف آن کسب رای از جامعه کریپتو در انتخابات آینده باشد. همچنین، SEC ممکن است با تأیید ETF های بیت کوین در ژانویه (دسامبر 1403) و همچنین تأیید ETF های نقطه ای اتریوم در ژوئن (ژوئن 1404) موضع خود را تغییر دهد. ممکن است بدن واقعاً موضع خود را در مورد ارزهای دیجیتال تغییر داده باشد.

این کمیسیون اخیراً سولانا، کاردانو و پولیگون را از دعوای اوراق بهادار علیه بایننس مستثنی کرد. این تصمیم نشان دهنده گامی بزرگ در جهت حمایت بیشتر از اکوسیستم ارز دیجیتال است.

SEC همچنین چالش های دیگری در صنعت کریپتو دارد که باید به آنها رسیدگی کند. مدیران VanEck و CoinBase نسبت به مدیریت SEC با ETF های بیت کوین نقطه ای هشدار داده اند. آنها به طور خاص به افزایش هزینه های وام به عنوان نتیجه مستقیم چارچوب های نظارتی SEC اشاره کردند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-10 14:24:37

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=321565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.