افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

اصلانیان: خارجی های پرسپولیس هندوانه در بسته هستند/ به مهاجم تمام عیار نیازمندیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 321558
اصلانیان: خارجی های پرسپولیس هندوانه در بسته هستند/ به مهاجم تمام عیار نیازمندیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال گفت: زمین خارجی بیشتر از داخلی به بازیکنان کمک می کند و با روحیه بهتری برای بازی ها آماده می شوند. امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عملکرد این تیم در نقل و انتقالات گفت: بازیکنانی که از این تیم جدا شده اند باید با بازیکنان جدید جایگزین […]

این کارشناس فوتبال گفت: زمین خارجی بیشتر از داخلی به بازیکنان کمک می کند و با روحیه بهتری برای بازی ها آماده می شوند.

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عملکرد این تیم در نقل و انتقالات گفت: بازیکنانی که از این تیم جدا شده اند باید با بازیکنان جدید جایگزین می شدند. 3، 4 خرید خوب انجام شده، باید ببینیم شرایط آماده سازی آنها چگونه است و آیا می توانند جایگزین خوبی برای بازیکنان جدا شده باشند یا خیر.

وی ادامه داد: بازیکنان جدید باید به قهرمانی پرسپولیس کمک کنند، به خصوص بازیکنان خارجی جدید که به این تیم پیوسته اند و مثل هندوانه می چسبند. چند بازیکن خارجی که در سال های اخیر به فوتبال ایران آمدند توانستند عملکرد خوبی از خود نشان دهند اما من به خریدهای جدید پرسپولیس خوشبین هستم و امیدوارم به این تیم کمک کنند.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: لیدرهای باشگاه پرسپولیس در سال های اخیر تجربه جذب بازیکنان خارجی مانند بازیکنان اوکراینی که در دوران برانکو ایوانکوویچ به این تیم آمدند و حتی یک دقیقه هم از آنها استفاده نشد و همچنین خارجی ها را دارند. مهاجمان کسانی که سال گذشته به این تیم پیوستند، به جز یک نفر، دو نفر دیگر عملکرد بسیار ضعیفی داشتند. در حال حاضر پرسپولیس به یک مهاجم تمام عیار نیاز دارد که بتواند از فرصت های موجود نهایت استفاده را ببرد.

اصلانیان خاطرنشان کرد: نداشتن زمین با کیفیت در استان تهران که پرسپولیس و استقلال بتوانند از حریفان خود میزبانی کنند باعث می شود این تیم ها نسبت به رقبای اصلی خود شکست بخورند. تیم های تراکتورسازی و سپاهان در این زمینه از مجاری ها جلوتر هستند و این موضوع نمی تواند برای هواداران پرشمار دو تیم خوب باشد.

وی در خصوص استفاده از ورزشگاه تختی تهران برای میزبانی از پرسپولیس و استقلال گفت: جو این ورزشگاه اصلا برای بازیکنان خوب نیست و تجربه بازی در این ورزشگاه را دارم و در کل استاندارد نیست. ورزشگاه و بازیکنان در چرخاندن توپ بین خود مشکل دارند و آن را خواهند خورد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اردوی برون مرزی این تیم گفت: با توجه به اینکه سایر کشورها از امکانات بهتری نسبت به ایران برخوردار هستند، برگزاری اردوهای برون مرزی برای بازیکنان بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر این شرایط روحی و روانی بهتری خواهند داشت و از تنش به دور خواهند بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)