افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

اگر می خواهید گوشواره بخرید به شما می گویم کدام مدل بیشتر به شما می آید / با دانستن فرم صورت خود تا نیمه راه رفته اید خانم

  • کد خبر : 321402
اگر می خواهید گوشواره بخرید به شما می گویم کدام مدل بیشتر به شما می آید / با دانستن فرم صورت خود تا نیمه راه رفته اید خانم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- زیبایی استایل امروزی تنها به لباسی که می پوشید محدود نمی شود، بلکه برای داشتن استایلی زیبا باید به ریزترین نکات نیز توجه کنید، مثلاً شاید برایتان جالب باشد که رنگ مو حتی روی استایل شما هم تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر رنگ موی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- زیبایی استایل امروزی تنها به لباسی که می پوشید محدود نمی شود، بلکه برای داشتن استایلی زیبا باید به ریزترین نکات نیز توجه کنید، مثلاً شاید برایتان جالب باشد که رنگ مو حتی روی استایل شما هم تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر رنگ موی مد روز را انتخاب کنید، شبیه یک فرد مدرن و شیک به نظر می رسید که از مدهای روز آگاه است و ناخودآگاه کلاس استایل شما نیز افزایش می یابد، بنابراین استایل خوب این است که به همه نکات از کوچک تا کوچک توجه کنید. بزرگ است و نمی توانید برای داشتن تیپ شیک و زیبا فقط بنشینید و منتظر بمانید، برای داشتن استایلی شیک باید دانش خود را در زمینه های مختلف ارتقا دهید.

حال در این بین اکسسوری ها را می توان یکی از جزئیاتی دانست که می تواند استایل را فوق العاده شیک و خاص جلوه دهد، زیرا به استایل شما عمق بیشتری می بخشد و پیچیدگی آن را افزایش می دهد، به عنوان مثال می توانید از این عناصر حتی برای ایجاد استفاده کنید. نقطه کانونی در استایل شما که توجه زیادی را به خود جلب می کند، مثلاً اگر یک تاپ مشکی می پوشید، یک دستبند نارنجی می تواند جلوه ای خاص و منحصر به فرد به استایل شما بدهد. حالا چیزی که در مورد لوازمی که باید داشته باشیم نحوه انتخابشون هست یعنی باشه باهاشون نقطه کانونی درست میکنی ولی درست انتخاب میکنی مثلا در مورد گوشواره با توجه به انتخابت صورت و فرم صورت شما، زیرا در این صورت زیبایی آن وسیله افزایش می یابد و حتی اگر گوشواره با چهره شما همخوانی نداشته باشد، نه تنها زیبایی چهره شما را تغییر می دهد، به همین دلیل است. مقاله ما می خواهیم به شما بگوییم که چه نوع گوشواره ای با هر شکل صورتی می آید. ما اینجا هستیم تا انتخاب شما را آسان‌تر کنیم، پس با ما همراه باشید.

گوشواره مناسب برای صورت های گرد

ویژگی های صورت گرد عبارتند از:

در صورت های گرد، اندازه از گوش تا گوش تقریباً با اندازه چانه تا پیشانی برابر است.

در این فرم صورت، پهن ترین قسمت صورت در کنار گونه ها قرار دارد.

افرادی که این نوع صورت را دارند چانه گرد دارند.

شما نمی توانید خطوط بریده بر روی صورت های دایره ای پیدا کنید.

حالا با این تعاریف کدام گوشواره برای صورت گرد مناسب است؟ خوب باید بگوییم که گوشواره های آویز بلند انتخاب بسیار خوبی هستند زیرا به صورت متعادل می شوند و خاصیت ارتجاعی به آن می بخشند.

به عنوان مثال گوشواره چلچراقی برای این نوع صورت مناسب است زیرا معمولا ریشه های بلند و منگوله ای دارند.

به خاطر داشته باشید که گوشواره های دایره ای و حلقه ای صورت شما را گردتر نشان می دهند، بنابراین برای صورت شما مناسب نیستند، پس دور آن ها را خط بکشید.

گوشواره با صورت سازگار است

گوشواره مناسب برای صورت بیضی

ویژگی های صورت بیضی عبارتند از:

در این شکل صورت، پیشانی پهن تر از چانه است.

صورت های بیضی معمولاً گونه های بزرگی دارند.

فک افرادی که این نوع صورت را دارند تا روی گونه گرد است.

حال با این مشخصات چه مدل گوشواره ای برای این افراد مناسب است؟ طبق معمول، صورت هایی که بیضی هستند برای پوشیدن تزئینات مختلف و متنوع عالی هستند و می توان آنها را به راحتی ترکیب کرد، اما گوشواره هایی که به شکل قطره های اشکی یا مدل های کشیده و گوشواره های بلند هستند، گزینه های بسیار خوبی برای ایجاد هستند. برای حفظ تعادل در این فرم صورت، باید مطمئن شوید که گوشواره های دیگری که می پوشید خیلی پهن یا خیلی بلند نباشند. علاوه بر این، گوشواره های مرواریدی یا دکمه ای گزینه های خوبی برای این چهره ها هستند.

گوشواره با صورت سازگار است

بهترین گوشواره برای صورت های مربعی

ویژگی های صورت های مربع عبارتند از:

در صورت های مربعی، عرض پیشانی و چانه برابر است.

زیرا این دسته از افراد مسطح یا مربع هستند.

پیشانی با خط مو هماهنگ است.

در صورت های مربعی، طول و عرض صورت برابر است.

اما با این مشخصات، گوشواره با این فرم صورت چگونه باید باشد؟ گوشواره های اشکی، حلقه ای یا گرد برای این نوع صورت بسیار مناسب هستند زیرا این فرم صورت را متعادل می کنند. بهتر است از انتخاب گوشواره های زاویه دار و مربعی خودداری کنید تا فرم صورت شما بیشتر دیده شود.

گوشواره با صورت سازگار است

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=321402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.