افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

ویدیوی تست شارژ 300 واتی Realme منتشر شد [تماشا کنید]

  • کد خبر : 321288
ویدیوی تست شارژ 300 واتی Realme منتشر شد [تماشا کنید]

Realme در آستانه برگزاری یک رویداد بزرگ و انحصاری در تاریخ 14 آگوست در چین است تا فناوری شارژ سیمی فوق سریع 300 واتی خود را معرفی کند. برای ارائه آن در روزهای اخیر ویدئویی منتشر شده است که نشان می دهد این فناوری پیشرفته حتی قبل از اعلام رسمی آزمایش شده و نتایج شگفت […]

Realme در آستانه برگزاری یک رویداد بزرگ و انحصاری در تاریخ 14 آگوست در چین است تا فناوری شارژ سیمی فوق سریع 300 واتی خود را معرفی کند. برای ارائه آن

در روزهای اخیر ویدئویی منتشر شده است که نشان می دهد این فناوری پیشرفته حتی قبل از اعلام رسمی آزمایش شده و نتایج شگفت انگیزی از خود نشان داده است. در این ویدئو مشاهده می کنید که گوشی تست شده تنها در 32 ثانیه به سطح شارژ 15 درصد و پس از 35 ثانیه به 17 درصد می رسد که عملکرد واقعا شگفت انگیزی است و نشان از ظرفیت بالای این فناوری در شارژ سریع گوشی های هوشمند دارد.

اگرچه این نتایج بسیار چشمگیر هستند، اما نباید فراموش کرد که سال گذشته شرکت Redmi سیستم شارژ 300 واتی خود را نیز ارائه کرد، اما تا به امروز هیچ دستگاهی که از این فناوری استفاده کند به بازار عرضه نشده است. بنابراین، انتظار داریم Realme به سرعت این فناوری را به محصولات مصرفی خود اضافه کند و در دسترس کاربران قرار دهد.

ریلمی احتمالا شانس بیشتری برای موفقیت در این زمینه دارد، زیرا این شرکت سابقه تولید گوشی هایی با پشتیبانی از شارژ 240 واتی را در کارنامه خود دارد و رسیدن به سطح 300 وات دور از دسترس این شرکت نیست. در مقایسه، دستگاه های فعلی Redmi در نهایت با 120 وات شارژ می شوند و فاصله زیادی با این سطح از ظرفیت دارند. نکته جالب دیگر این است که شایعات جدید حاکی از آن است که ریلمی حتی می تواند یک گام فراتر رفته و سرعت شارژ بیش از 300 وات را به کاربران ارائه دهد تا Redmi را در این رقابت شکست دهد.

البته باید به یاد داشته باشید که تنها فناوری شارژ در رویداد 14 آگوست فاش خواهد شد و خبری از معرفی گوشی جدید نخواهد بود. این رویداد به طور خاص بر روی نمایش این فناوری متمرکز شده است و علاقه مندان باید برای مشاهده نتایج نهایی و استفاده از آن در دستگاه های آینده کمی بیشتر صبر کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=321288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.