افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

حمید درخشان – پسر 20 ساله مدیریت 3 تیم بزرگ ایرانی را بر عهده داشته است / محمد خانی با همه محبوبیتش به نام پروین چشم

  • کد خبر : 32123

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت: مخالف حقوق خوب فوتبالیست ها نیستم اما می گویم همه چیز حساب شده است. حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس می گوید: مخالف حقوق خوب فوتبالیست ها نیستم اما می گویم همه چیز حساب شده است. برای دریافت اولین رقم نجومی، یک فوتبالیست باید چیزی در چنته داشته باشد، به تیم […]

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت: مخالف حقوق خوب فوتبالیست ها نیستم اما می گویم همه چیز حساب شده است.

حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس می گوید: مخالف حقوق خوب فوتبالیست ها نیستم اما می گویم همه چیز حساب شده است. برای دریافت اولین رقم نجومی، یک فوتبالیست باید چیزی در چنته داشته باشد، به تیم ملی دعوت شود و بازی کند و بعد چنین ارقامی را بخواهد. متأسفانه آنقدر داغ شده که برخی بازیکنان بدون سابقه ملی و عملکرد خاصی در لیگ برتر 30 یا 40 میلیارد تومان طلب دارند.

وی ادامه می دهد: حدود یک ماه است که یک جوان و جوان 20 ساله مدیریت 3 تیم بزرگ ایرانی را بر عهده دارد. اول دل قرمز می گذارد که بگوید پرسپولیسی است یا پرسپولیس با او معامله کرده است. بعد از طریق مدیران برنامه هایش خبر می دهد که استقلالی ها دنبال او هستند و فیلمی منتشر می کند که مثلا پرسپولیسی ها را مسخره می کند! در حالی که همه فکر می کنند او قرار است استقلالی شود، او با تراکتورسازی تبریز وارد مذاکره می شود! این در شرایطی است که خبر می رسد العربی قطر هم می خواهد و نمی دانم چرا باشگاه های ایرانی بازیچه یک جوان 20 ساله و مدیر برنامه هایش می شوند.

کاپیتان سابق پرسپولیس تصریح کرد: ناصر محمدخانی زمانی ستاره فوتبال ایران بود. انصافاً همان کارهایی که مسی در زمین انجام می دهد را ناصر محمد خانی انجام می داد و بسیار محبوب بود. با این حال هیچ وقت تدریس ایشان را ندیدم و همیشه فقط به علی آقا پروین نگاه می کردم. زمانی که من و ناصر به قطر رفتیم با توافق علی آقا بود که گفت برو و آینده خود و خانواده اش را تامین کنیم چون اصلاً در فوتبال ایران پولی وجود ندارد. امروز اما می بینیم که بازیکنی بدون ملی پوش برای پرسپولیس بازی می کند و در نهایت تصمیم می گیرد با پول بیشتر به تیم دیگری برود.

حمید درخشان در پایان می گوید: باز هم می گویم مخالف خوب گرفتن پول نیستم. امروز در حال جمع کردن وسایل هستم که می شنوم میلان و اینترمیلان برای خرید مهدی طارمی با هم رقابت می کنند. او یک بار در پرسپولیس شاگرد من بود و وقتی مهدی را در اولین دربی به زمین فرستادم، کولاک کرد. اگر این بازیکنان در سطح مهدی طارمی، سردار آزمون یا حداقل فیکس در سطح ملی باشند، آدم دلش نمی گیرد، اما هیچ توجیهی ندارد که یک جوان 20 ساله یا یک بازیکن بدون بازی ملی در این بازی ها پیروز شود. البته من به شخصه معتقدم سقف قرارداد قابل کنترل نیست. نمی دانید یک تیم چقدر به بازیکن خود پرداخت کرده است؟ شاید بتوان استقلال و پرسپولیس را کنترل کرد اما تیم های دیگر خیلی سخت هستند. یک زمانی سقف 300 میلیون تومانی گذاشتند که کف قرارداد شد و در مجموع معتقدم چنین قوانینی باید کارشناسی شده و با نظر استخوان های له شده فوتبال تدوین شود.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)