افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

جدیدترین فرش های 1403 / آنها را بپوشید، میهمانان می توانند وارونه بشمارند، آنها جاسوسی نخواهند کرد

  • کد خبر : 321229
جدیدترین فرش های 1403 / آنها را بپوشید، میهمانان می توانند وارونه بشمارند، آنها جاسوسی نخواهند کرد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه برای بسیاری از افراد داشتن دکوراسیون خوب مهم است، پس برای این کار باید تلاش کرد و الکی الکی تزیین شیک و زیبا نیست و باید به چیزها و کوچکتر توجه کرد. جزئیات برای ساخت یک دکوراسیون زیبا و برنامه ریزی برای آن، مثلاً […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه برای بسیاری از افراد داشتن دکوراسیون خوب مهم است، پس برای این کار باید تلاش کرد و الکی الکی تزیین شیک و زیبا نیست و باید به چیزها و کوچکتر توجه کرد. جزئیات برای ساخت یک دکوراسیون زیبا و برنامه ریزی برای آن، مثلاً شاید ساعت دیواری را در هر جایی نصب کنید، در حالی که باید بهترین مکان را برای نصب ساعت دیواری در خانه پیدا کنید و آن را در جای خوبی قرار دهید. جلوه و جلوه فضا را افزایش دهید و همچنین از تمام قسمت های خانه دید داشته باشید، پس با در نظر گرفتن این موضوع، هنگام بررسی بزرگ یا کوچک بودن یک عنصر، نباید اهمیت آن را تعیین کنید، زیرا در نهایت، همه عناصر دکوراسیون باید در کنار هم باشند و انسجام دکوراسیون را نشان دهند.

البته در مورد اجناس بزرگ باید کمی بیشتر وسواس کنیم، زیرا اکثر اقلام کوچک بر این اساس تهیه می شوند و به نوعی تعیین کننده هستند و یکی از این وسایل قالی است که یکی از اجزای اصلی فرهنگ ما ایرانیان است. . بنابراین مهم است که بدانیم فرش را چگونه با دکوراسیون هماهنگ کنیم و آن را با سایر عناصر دکوراسیون ترکیب کنیم تا هماهنگی و هارمونی مطلوب در دکوراسیون حاصل شود. خرید فرش حواس شما را گرد هم می آورد تا محیطی شیک و زیبا ایجاد کنید. انتخابی زیبا به همین دلیل است که در این مقاله می خواهیم تعدادی از جدیدترین فرش های 1403 را به شما نشان دهیم تا بتوانید برای خرید ایده بگیرید و همچنین یک سری نکات که در هنگام خرید باید به آنها توجه کنید. همچنین نحوه شناخت فرش را به شما خواهیم گفت. پس با ما همراه باشید

رنگ ترند در فرش های جدید 1403

یکی از اولین فاکتورهایی که باید در مورد هر چیزی در نظر گرفت رنگ آن است، زیرا اولین چیزی است که مورد توجه قرار می گیرد، مثلاً اگر رنگ موی جدیدی بپوشید، مطمئناً خیلی سریع نظر اطرافیانتان را جلب می کند و آنها هم این کار را خواهند کرد. واکنش نشان دهند. اما فقط انتخاب رنگ نیست، آن را بسیار مهم می کند، زیرا می توانید با رنگ ها معجزه کنید، مثلاً با رنگ های تیره در استایل خود می توانید خود را لاغرتر نشان دهید و با رنگ های روشن می توانید انجام دهید. شما چاق تر به نظر می رسید که فوق العاده است، اما در دکوراسیون هم این اتفاق می افتد، درست است، به این معنی است که می توانید با انتخاب رنگ های روشن برای عناصر دکوراسیون، فضا را بزرگتر و با انتخاب رنگ های تیره کوچکتر نشان دهید. بستگی به سایز شما دارد.

حالا در مورد فرش، رنگ‌های خنثی این روزها بسیار مد شده‌اند، زیرا دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارند و اگر روشن باشند فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهند، بنابراین بهتر است رنگ‌هایی مانند بژ، کرم و خاکستری روشن را انتخاب کنید. که در حال حاضر ترند هستند و به عنوان رنگ فرش طرفداران زیادی دارند.

آخرین فرش های سال 1403.

آخرین فرش های سال 1403.

سایز فرش چقدر است؟

نکته ای که هنگام خرید فرش باید به آن توجه کنید تطبیق شکل هندسی فرش با فضایی است که آن را در آن قرار می دهید. مثلاً برای پذیرایی مستطیلی، یک قالیچه مربعی مثل این یا برای یک چهارگوش تهیه کنید. پذیرایی، همچنین زیر میز اگر ناهارخوری گرد است یک فرش گرد و اگر مستطیل است یک فرش مستطیل بگیرید، اما مهمتر از همه اندازه فرش است، یعنی مهم نیست. فرش شما نباید به طور کامل کف را بپوشاند، زیرا به این ترتیب می توانید فضای خفگی را ببینید، بنابراین باید بین فرش و دیوار فاصله وجود داشته باشد که در فضاهای کوچک 20 سانتی متر و در فضاهای بزرگ 40 سانتی متر است. .

آخرین فرش های سال 1403.

آخرین فرش های سال 1403.

برای هر دکوراسیون چه فرشی بخریم؟

نکته بعدی که در انتخاب فرش برای خانه باید به آن توجه کنید سبک کلی دکوراسیون منزلتان است، زیرا باید فرشی را که با آن می آید تهیه کنید، یعنی اگر دکوراسیون شما کلاسیک است باید یک کلاسیک بگیرید. فرش و اگر دکوراسیون شما مدرن است باید یک فرش مدرن تهیه کنید که این روزها مد شده و طرفداران خاص خود را پیدا می کند.

آخرین فرش های سال 1403.

آخرین فرش های سال 1403.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=321229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.