افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

هاخردی: سخت ترین روز ورزشم بود/ خدا را بارها حس کردم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 320957
هاخردی: سخت ترین روز ورزشم بود/ خدا را بارها حس کردم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از کسب مدال نقره وزن منهای 80 کیلوگرم مسابقات تکواندو پاریس، به جرات می توانم بگویم سخت ترین روز دوران ورزشی ام را سپری کردم. برای مدالم خوشحالم اما دوست داشتم رنگ این مدال طلایی باشد. وی ادامه داد: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد. من هم برنامه بسیار […]

به گزارش خبرنگار مهر، پس از کسب مدال نقره وزن منهای 80 کیلوگرم مسابقات تکواندو پاریس، به جرات می توانم بگویم سخت ترین روز دوران ورزشی ام را سپری کردم. برای مدالم خوشحالم اما دوست داشتم رنگ این مدال طلایی باشد.

وی ادامه داد: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد. من هم برنامه بسیار پیچیده ای داشتم و از همان بازی اول برای من فینال بود. در مسابقه فینال با تمام وجودم جنگیدم اما نشد. چیزی که می خواستم نشد

هجدری در خصوص فیلم منتشر شده از پدر و مادرش و حضورشان در حرم امام رضا (ع) در مسابقاتش گفت: ارادت زیادی به امام رضا دارم. قبل از مسابقه می خواستم به مشهد بروم اما به دلیل تمرینات نتوانستم. برای همین پدرم گفت روز مسابقه شما به مشهد می رویم. امروز بارها خدا را با تمام وجودم حس کردم. مثل دو بازی که در ثانیه آخر بردم.

دارنده مدال تکواندو ایران گفت: از همه کسانی که از من حمایت کردند و با من دعا کردند سپاسگزارم. من در دست آنها هستم و تلاش می کنم در بازی های المپیک بعدی طلا بگیرم. به این مدال بسنده نمی کنم و به محض بازگشت تمریناتم را برای طلا آغاز می کنم.

وی همچنین ادامه داد: از تکواندو و تمرینات سخت لذت می برم.

تیم ملی تکواندو ایران نیز در نشست خبری گفت: موفقیت تکواندو حاصل برنامه ریزی و تلاش خوب تکواندو است که امیدوارم با مدال طلای آرین سلیمی این موفقیت تکمیل شود.

وی در مورد حریف تونسی نیز گفت: رقیب تونسی چهره بسیار خوبی داشت و می دانست چگونه از امتیازی که در دیدار فینال به دست آورده بود، استفاده کند.

ملی پوش تکواندو ایران در پاسخ به این سوال که دلایل موفقیت این رشته در المپیک پاریس و کسب دو مدال نقره و یک برنز تاکنون چیست، گفت: برنامه ریزی و مدیریت خوب فدراسیون باعث شد تا این اتفاق بیفتد. موفقیت ممکن امیدوارم دوست خوبم آرین سلیمی فردا بتواند برای ادامه روند موفق تکواندو ایران مدال طلا کسب کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=320957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.